Is tegenwoordig niks meer heilig?
Dat is echt fout. Eén van U2's mooiste nummers.
,
Where the streets have no name (dacht ik) is trouwens ooit eens gecoverd door de Pet Shop Boys. Dus het kan altijd erger.
quote:ik noem: KANE
Op zondag 05 mei 2002 20:44 schreef Meneer_Aart het volgende:
Dus het kan altijd erger.
quote:Mislukte U2-wannabe's bij uitstek
Op zondag 05 mei 2002 20:45 schreef Stranger het volgende:ik noem: KANE
quote:ieuw ja dat hoorde ik ook, was zeer fout
Op zondag 05 mei 2002 20:53 schreef jeroenblom het volgende:
Ik hoorde vandaag ook zo'n housecover van Pink Floyd
quote:Keb net gegeten man.
Op zondag 05 mei 2002 20:45 schreef Stranger het volgende:[..]
ik noem: KANE
*Burp.
Daar gaat m'n pizza.
quote:nou, ze zijn niet knap, dus dat betekend dat ze wel goed kunnen zingen
Op zondag 05 mei 2002 20:57 schreef Herald het volgende:
deze dames?
quote:haha
Op zondag 05 mei 2002 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik was gisteravond in een Ierse kroeg, draaien ze Kashmir van Led Zeppelin. Staat er zo'n Breezer-kutje naast me, "nou, het origineel van Puff Daddy vind ik toch stukken beter hoor!"![]()
![]()
![]()
quote:unchained melodie ( mijn all time favorite ) staat in Engeland al weken op 1. Verkracht door één of andere Engelse starmaker winnaar. Dus het kan altijd erger.
Op zondag 05 mei 2002 20:59 schreef Zander het volgende:
Wanneer komt er eens een einde aan dat recyclen van oude hits. De tranen springen in mijn ogen als er weer eens een klassieker fantasieloos verminkt wordt door er een stampbeat onder te zetten en een of ander snollerig zangeresje er overheen te laten kreunen. Stop deze muzikale verloedering en boycot dit soort wanprodukten!
quote:haha, zo heb ik laatst iemand moeten overtuigen dat madhouse echt niet like a prayer zelf had verzonnen
Ik was gisteravond in een Ierse kroeg, draaien ze Kashmir van Led Zeppelin. Staat er zo'n Breezer-kutje naast me, "nou, het origineel van Puff Daddy vind ik toch stukken beter hoor!"![]()
![]()
![]()
quote:
Op zondag 05 mei 2002 20:59 schreef Zander het volgende:
Wanneer komt er eens een einde aan dat recyclen van oude hits. De tranen springen in mijn ogen als er weer eens een klassieker fantasieloos verminkt wordt door er een stampbeat onder te zetten en een of ander snollerig zangeresje er overheen te laten kreunen. Stop deze muzikale verloedering en boycot dit soort wanprodukten!
quote:Die rechter is wel leuk. Maar dat ze meewerkt aan deze verkrachting maakt haar onwaardig.
Op zondag 05 mei 2002 20:57 schreef Herald het volgende:
deze dames?
quote:Owh dan ben je dom
![]()
![]()
Sowieso dat je ervanuitgaat dat Puff Daddy iets origineels schrijft
quote:Nog dommer
Op zondag 05 mei 2002 21:03 schreef Stranger het volgende:haha, zo heb ik laatst iemand moeten overtuigen dat madhouse echt niet like a prayer zelf had verzonnen
quote:Wat zijn er toch een boel onwetende mensen op de wereld
Op zondag 05 mei 2002 21:12 schreef Zander het volgende:
Oh, ik ben ook wel mensen tegengekomen die dachten dat "Smooth Criminal" origineel van Alien Ant Farm was... (hoewel ik die versie op zich ook nog wel aardig vind)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |