Ik heb de afgelopen week nog niet veel gedaan. Eigenlijk heb ik alleen Indonesië geleerd. Hoofdstukken goed doorgelezen en samenvattingen gemaakt. Maar vanaf morgen sta ik vroeger op, en ga ik minstens 5, 6 uur per dag leren
.
Ik zie nogal op tegen het leren van economie, en de klassieke talen zijn ook vies veel...
[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 05-05-2002 20:21]
Dat eerste hoofdstuk van Mens en Milieu is zo ongelovelijk oninteressant en langdradig.
.
.
Ik ben BEZIG met indonesie...t/m hfst 2 samengevat.
Wordt HELEMAAL nix dat leren. Ik heb een bijbaantje, werken bij een club in Arnhem, 3 a 4 keer per week tot 7 uur 's ochtends. Leren schiet er echt bij in.
Vanaf morgen ga ik leren ja... ![]()
Ow nee... morgen naar de stad en voetballen en 's avonds boxen, woensdag naar R'dam en donderdag/vrijdag/zaterdag werken ![]()
Ennuh... voor Latijn heb ik een 4 op mijn eindlijst ingecalculeerd, en ik hoef maar een 2 halen op mijn CE om die 4 te halen... Alleen eco ja en wis en NL worden k*t.
Ach, loopt wel los, zoals altijd.
Onder stress gedij ik het best...
maar morgen ga ik echt leren!
ik heb al wel alles samengevat.
btw: ik doe HAVO.
quote:havo of vwo?
Op zondag 05 mei 2002 20:29 schreef Mireld het volgende:
Vindt niemand hier wisknudde moeilijk? Ik dus wel, daar zie ik zwaar tegen op. Ik sta er wel redelijk voor, heb t nooit heel moeilijk gevonden, Mara met die proefexamens die we kregen zakte alle moed me in de schonen..:?
quote:Inderdaad, dan hoef ik me niet schuldig te voelen.
Op zondag 05 mei 2002 20:36 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Gelukkig zijn er nog meer mensen die nog bijna niks hebben gedaan.
quote:Ja dat heb ik nou ook! Opzich valt het wel mee als ik de uitwerkingen bekijk, maar het is zo moeilijk om te bedenken hoe je de som gaat aanpakken om op te kunnen lossen.
Vindt niemand hier wisknudde moeilijk? Ik dus wel, daar zie ik zwaar tegen op. Ik sta er wel redelijk voor, heb t nooit heel moeilijk gevonden, Mara met die proefexamens die we kregen zakte alle moed me in de schonen..:?
quote:Vanaf 15 mei
Op zondag 05 mei 2002 20:41 schreef tbadwin2002 het volgende:
wanneer zijn die examens??
En als ik doorga met niet-leren dan ga ik er alleen maar meer tegenop zien
En toen realiseerde ik me dat ik _veel eerder_ moest beginnen... ![]()
Vandaag en morgen ga ik Scheikunde leren.
Ik hoop vandaag SO1 van Economie 1 door te nemen + bijbehorende examenopgaven te maken, alleen ik moet nog beginnen.
Was vanmorgen wel al 5.15 m'n nest uit, maar moest m'n tante ophalen in Brussel dus ben een beetje moe nu.
quote:Ik zie ook heel erg tegen WIskunde (A) op.. moet daar ook het hoogste cijfer voor halen nl. een 4.7
Ben bang dat het niet gaat lukken aangezien ik vorig jaar ook een 2 had ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 06-05-2002 13:39]
engels en duits willen alleen niet zo lukken
Kut examens...
![]()
toch ff wat doen denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |