Ik zie dat deze film op 120 staat in de imdb-lijst. Ik heb net de film gedownload. Kan iemand me vertellen wat er zo mooi is aan deze film, die wel 133 minuten duurt.
En zie ik ze nu op de poster met laserzwaarden staan vechten?
En het zijn geen laserzwaarden, maar gewone zwaarden die door de snelheid er zo uitzien..
Ik vond het iig een mooie film, en zeker de moeite waard.
tis een mangafilm met een erg stoer verhaal, maar ik ga er niet teveel over vertellen.
Vroeger stond ie trouwens nog veel hoger op imdb...
Als je em cool vond zou ik ook Ninja Scroll kijken, die vind ik persoonlijk nog beter...
quote:Dat zal het zijn ja
Op zondag 05 mei 2002 17:18 schreef tezza het volgende:
maar als het feit dat een film 133 minuten duurt je afschrikt, ben je misschien niet veel gewend qua films.
Maar 133 minuten is toch uitzonderlijk lang voor een animatiefilm? Maar goed, met Claire Danes als Mononoke is het vast wel uit te houden!
En wat moet ik me voorstellen bij: 'The Star Wars of Animated Features'?
quote:Hoezo ? vind je haat zo'n mooie stem hebben dan ?
Op zondag 05 mei 2002 17:23 schreef SunChaser het volgende:[..]
Maar 133 minuten is toch uitzonderlijk lang voor een animatiefilm? Maar goed, met Claire Danes als Mononoke is het vast wel uit te houden!
quote:Ik vind het een goede actrice. En ik neem zodoende aan dat ze ook een goede voicetalent is.
Op zondag 05 mei 2002 17:27 schreef thorgal het volgende:[..]
Hoezo ? vind je haat zo'n mooie stem hebben dan ?
quote:hele mooie film, het verhaal is ook goed, maar daarvoor zou ik de dvd niet kopen, wel omdat ie zo mooi is
Op zondag 05 mei 2002 17:12 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]Ik zie dat deze film op 120 staat in de imdb-lijst. Ik heb net de film gedownload. Kan iemand me vertellen wat er zo mooi is aan deze film, die wel 133 minuten duurt.
En zie ik ze nu op de poster met laserzwaarden staan vechten?
quote:volgens mij glimmen ze gewoon heel erg
Op zondag 05 mei 2002 17:16 schreef Theuno het volgende:
En het zijn geen laserzwaarden, maar gewone zwaarden die door de snelheid er zo uitzien..
quote:niet voor een japanse, daar maken ze namelijk echt 10 keer minder tekeningen per seconde
Maar 133 minuten is toch uitzonderlijk lang voor een animatiefilm? Maar goed, met Claire Danes als Mononoke is het vast wel uit te houden!En wat moet ik me voorstellen bij: 'The Star Wars of Animated Features'?
heb je em nou al gekeken
quote:Vanavond denk ik, al ben ik ook halverwege Ghost In The Shell, die is alleen niet zo goed te volgen.
Op zondag 05 mei 2002 17:58 schreef tezza het volgende:
heb je em nou al gekeken
quote:Ghost in the Shell vond ik ook best een mooie film en had niet zo probeelm mee om het te volgen.
Op zondag 05 mei 2002 18:07 schreef SunChaser het volgende:[..]
Vanavond denk ik, al ben ik ook halverwege Ghost In The Shell, die is alleen niet zo goed te volgen.
7 op 10
quote:ja, duh! als een figuur stilstaat en alleen zijn lippen en ogen bewegen, heb je veel minder frames per seconden nodig om die animatie goed te laten lopen. maar wanneer er veel beweging in voorkomt (gevechtscenes) dan word dit verhoogd naar 25 per seconden voor een vloeiendere animatie. die truuk gebruiken alle animatie studios. Disney dus ook.
Op zondag 5 mei 2002 17:58 schreef tezza het volgende:[..]
niet voor een japanse, daar maken ze namelijk echt 10 keer minder tekeningen per seconde
let maar es op hoe weinig er beweegt in manga e.d.
quote:Om precies die redenen heb ik net gisteren de DVD besteld bij Play
Op zondag 5 mei 2002 18:43 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb PM speciaal gedownload vanwege de hoge waardering en de VS cast die eraan meedoet. Ben erg benieuwd.
V.
Ghost in the Shell is wat moeilijker te duidden omdat het over een abstract onderwerp gaat, immers, het is een film die handelt over de vraag of AI levens net zo belangrijk zijn, en ook een ziel bezitten (ergo: ik denk dus ik besta) net zoals mensen, en dus het verschil zien tussen goed en kwaad.
quote:Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited away) is een buitengewoon staaltje van verhaal vertellen, echt heel bijzonder mooi (soort van disney x10000)
Op vrijdag 7 februari 2003 21:33 schreef Timmah het volgende:
Ik heb em een tijdje terug ook gezien... was echt onder de indruk! Wauw! Ghibli is echt goed. Grave of the Fireflies was erg mooi en ben erg benieuwd naar Spirited away!
Als je deze Anime mooi vindt raad ik je hierna Tenku no shiro Rapyuta (castle in the sky) aan, ook van Ghibli en het zelfde hoge nivo.
Grave of the fireflies is trouwens echt een geweldige vertelling, maar wel sterk Japans. (niet dat de film daardoor minder strek is, integendeel zelfs.)
quote:Goeie god jongen, roep dan gewoon Laputa dan weet die jongen wat ie moet downen
Op vrijdag 7 februari 2003 22:30 schreef lawsuit het volgende:[..]
Als je deze Anime mooi vindt raad ik je hierna Tenku no shiro Rapyuta (castle in the sky) aan, ook van Ghibli en het zelfde hoge nivo.
quote:Nee joh, dan lijkt het alsof ik een amateur ben, zoals ik het zei lijkt het veel indrukwekkender
Op vrijdag 7 februari 2003 23:04 schreef -Will- het volgende:[..]
Goeie god jongen, roep dan gewoon Laputa dan weet die jongen wat ie moet downen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |