Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
quote:Discusseren kan hier wel btw: PS2 vs. X-Box vs. Gamecube
Op zondag 05 mei 2002 15:57 schreef Vibromass het volgende:
Motivatie: XBox technisch het beste apparaat, dan de GC, dan de PS2. Leuke exclusives hebben ze allemaal, bij multi-platform games zijn de XBox versies het beste.
Da's vreemd.
quote:Nee je kan zien op volgorde wat de keuze is van de Fokker.
Op zondag 05 mei 2002 17:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat kan je hieruit concluderen? Dat de meeste gamers van de Xbox houden, maar als ze van de GC houden houden ze juist weer niet van de Xbox.Da's vreemd.
Kiezen ze bv als eerste een PS2.. daarna zouden pas een GC kopen en daarnaaa pas een Xbox...
Begrijp je?
quote:True true,
Op zondag 05 mei 2002 17:38 schreef Chocobo het volgende:
Niet echt slim om een objectieve stand te krijgen op fok maarja,....ik heb gestemd !
quote:Kan me er wel iets bij voorstellen.. GC and XBox knokken nu hard om de 2e plaats, qua installed base ligt de PS2 met zijn anderhalf jaar voorsprong voorlopig buiten concurrentie.
Op zondag 05 mei 2002 17:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat kan je hieruit concluderen? Dat de meeste gamers van de Xbox houden, maar als ze van de GC houden houden ze juist weer niet van de Xbox.Da's vreemd.
quote:Deze poll is voor mij te vroeg. Ik ga pas stemmen als ik ook een GC in mijn knuistjes heb.
Op zondag 05 mei 2002 15:09 schreef Bastard het volgende:
Poll: voor de fokkers, welke console?1:PS2, 2:GC,3: Xbox 1:PS2, 2:Xbox, 3: GC 1:GC, 2PS2, 3: Xbox 1GC, 2:Xbox, 3: PS2 1Xbox, 2:PS2, 3: GC 1Xbox, 2GC, 3:PS2
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammenWil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
quote:Misschien is het leuk om over een paar maanden weer eens een poll te houden dan.
Op maandag 06 mei 2002 09:25 schreef Smots het volgende:[..]
Deze poll is voor mij te vroeg. Ik ga pas stemmen als ik ook een GC in mijn knuistjes heb.
En dan nog... ik kan ni niet eens niet kiezen tussen mijn Xbox en mijn PS2!
quote:Het is leuk om de publieke mening te zien.
Op maandag 06 mei 2002 09:46 schreef Robhimself het volgende:
Wat boeit het eigenlijk welke console op de 1e, 2e of 3e plaats eindigd...het zijn allemaal pdoium plaatsen en ze verdienen het alle 3
Ze roeleren alle 3, als je maar gamed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |