Achter haar aan vlogen dieren , ze leken een beetje op lemmings.
Alleen dat dit een gemuteerde soort is genaamd ; Flemmings , uitgerust met kleine maar sterke klauwen aan hun voorpoten -uitstekend geschikt om te graven -, grote achterpoten om snel weg te kunnen springen , opgeklapte vleugels aan hun zijdes . Gestroomlijnd om snel onder water te kunen zwemmen .In het bezit van vlijmscherpe snijtanden , goed om te knagen en lange hoektanden voor het doorbijten van slagaders .
Deze dieren zijn tot dusver niet gespot door iemand die het kon na vertellen .
De dieren beginnen snel een soort onderaardse Burcht te graven , ondertussen zweven Fury en Mythus door de lucht - op de uitkijk voor vijanden .
[Dit bericht is gewijzigd door Mythus op 01-05-2002 07:03]
Ze hebben nu van hout steen en modder een soort stal voor Fury gebouwd .
In de verte komt iets groots aanvliegen omringt door kleien figuurtjes , lijkende op die Flemmings de er al waren alleen iets minder agressief
Skijts Ieeee Piep skijtskijtspijij !!!!!!!
De eerste Mother is gearriveerd
* Mythus springt op en rent naar de burcht toe .
[Dit bericht is gewijzigd door Sitethief op 02-06-2002 14:18]
Mythus staat op en loopt naar Fury toe
Jah ik weet wat je bedoelt maar het was gewoon niet te verhinderen , we mogen niet in zo'n kwetsbare maatschapij ingrijpen .
We moeten de dingen zijn beloop laten gaan .
* Hinnikend steigerd Fury , alsof ze er mee instemd
[Dit bericht is gewijzigd door Mythus op 02-06-2002 20:55]
dagobert gaat naast haar staan en de duistere wezens die hen vergezellen staan op een afstandje te wachten op nadere orders.
Mythus?
* Opeens horen ze een stem in hun hoofd
Treed binnen vreemdelingen ,in mijn rijk .
rebel's zwaard drukt vertrouwt tegen haar bovenbeen en word heel even zichtbaar als een zuchtje wind haar cape doet wapperen.
ze draait zich nog even om en geeft het leger buiten het bevel te wachten en eventueel in te grijpen als er iets mis is.
dan loopt het tweetal op hun gemak het complex in.
na enkele deuren gepasseert te zijn komen ze terecht in een ontvangstruimte, waar mythus al staat te wachten, en stellen zich voor.
dan begint rebel haar verhaal over de kracht die zij sinds kort bezitten.
mythus, dit eiland heeft een leider nodig, een sterke macht die alles in goede banen kan leiden.
we brengen je een interresant voorstel, help ons mee het eiland te veroveren en je zal een sterke positie veroveren op dit eiland.
* de vrouw voelt zich duidelijk op haar gemak, hoewel slechts een enkele keer een korte duistere glimlach zichtbaar is onder de kap van haar cape. dagobert houdt al die tijd nauwlettend in de gaten of er geen gevaar dreigt.
Ik doe mee , laat maar horen wat de plannen zijn .
[Dit bericht is gewijzigd door pluisje op 21-06-2002 21:27]
Een van de soldaten stapt naar voren, hij ziet er zelfverzekerd uit en lijkt de leider te zijn geworden.
Sorry mijn heer, we hielden het niet uit samen in deze burcht. Dit was de enige oplossing in onze ogen. De rust is weder gekeerd en wij zijn klaar voor de strijd, U komt ons toch halen?
Nee, het spijt me. Was dat nou nodig die slachtpartij? We hebben onze troepen hard nodig in de strijd. Ik kom jullie vertellen dat we een bondgenoot erbij hebben. De oude prins Tara, een invloedrijk man die ons zeker zal steunen.
Zodra er meer nieuws is kom ik weer.
* Dagobert draati zich om en stapt weg, nog voor de soldaat een weerwoord heeft kunnen geven heeft hij de burcht al verlaten. Dagobert slenterd door het bos en halverwege stopt hij, pakt een takje op en al spelend loopt hij verder.
rebel vertelt ze kort hoe de onderhandelingen er voor staan en begint dan uit te leggen hoe het rooster er voor de komende tijd uit zal gaan zien.
ze heeft de dagen vol gepropt met zwaardtrainingen e.d. om te zorgen dat het leger in de beste conditie is wanneer dat nodig zal zijn.
rebel voelt zich helemaal in haar element als ze haar oude vertrouwde zwaard opheft, en hoewel de dagen lang en intensief zijn, elke keer als ze 's nachts opgerolt naast het kampvuur ligt voelt ze zich voldaan.
gelukkig ligt de burcht wat afgelegen en zal niemand van de buitenwereld te weten komen wat er allemaal gaande is.
* Niejal gebruikt zijn telepatie en stuurt een bericht naar Dagobert en Rebel_girl dat hij buiten de burcht wacht en graag uitleg wilt wat er op het punt staat te gebeurren
mag ik vragen wie u bent en wat uw bedoelingen hier zijn?
rebel's honingzoete stem doet weinig van haar krijgskunde verraden.
ze kijkt de man lang en doordringend aan, met een hand rustend op haar zwaard en de andere strak langs haar lichaam.
Opeens spreek hij: Goedendag mijn vrouwe, U weet wat hier gebeurt, ik voel dat er iets gaat gebeuren, maar ik kan niet precies weten wat.
, O vergeef mij, ik ben Niejal , Tovenaar van de "Wood elves" , ik was aan het passeren toen ik uw gedachten opving.
Kunt u mij vertellen wat hier gebeurt, en waarneer het gebeurt
* rebel_girl kijkt om als een van haar soldaten vraagt om nieuwe orders, ze geeft de man bevel om het avondmaal te bereiden.
dan richt ze zich weer tot de vreemdeling en wacht op antwoord.
Maar ik kan u 1 ding zeggen, ik kan een sterke bondgenoot zijn, maar ook een sterke vijand. En op dit moment wil ik graag uw bondgenoot zijn
* Niejal tovert een roos en geeft die aan Rebel_girl
Voor u, mijn schoonheid * Niejal lacht een beetje
ik ga morgen voor 1 week op vakantie, dus verhaal 2 weken staken ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |