abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 mei 2002 @ 06:53:43 #1
26938 Mythus
flying around to help people
pi_4020763
Daar kwam ze aangevlogen op haar paard Fury .

Achter haar aan vlogen dieren , ze leken een beetje op lemmings.

Alleen dat dit een gemuteerde soort is genaamd ; Flemmings , uitgerust met kleine maar sterke klauwen aan hun voorpoten -uitstekend geschikt om te graven -, grote achterpoten om snel weg te kunnen springen , opgeklapte vleugels aan hun zijdes . Gestroomlijnd om snel onder water te kunen zwemmen .In het bezit van vlijmscherpe snijtanden , goed om te knagen en lange hoektanden voor het doorbijten van slagaders .

Deze dieren zijn tot dusver niet gespot door iemand die het kon na vertellen .

De dieren beginnen snel een soort onderaardse Burcht te graven , ondertussen zweven Fury en Mythus door de lucht - op de uitkijk voor vijanden .

[Dit bericht is gewijzigd door Mythus op 01-05-2002 07:03]

Ther is no 'Friendly fire'
  woensdag 1 mei 2002 @ 08:19:53 #2
26938 Mythus
pi_4020844
De Flemmings graven lange gangen , knagen boomstammen door om de wanden te verstevigen .

Ze hebben nu van hout steen en modder een soort stal voor Fury gebouwd .

In de verte komt iets groots aanvliegen omringt door kleien figuurtjes , lijkende op die Flemmings de er al waren alleen iets minder agressief

vrijdag 10 mei 2002 @ 23:04:58 #3
26938 Mythus
pi_4143704
* Mythus wordt opgeschrikt als een flemming luid fluitend op hem komt af rennen .

Skijts Ieeee Piep skijtskijtspijij !!!!!!!
De eerste Mother is gearriveerd

* Mythus springt op en rent naar de burcht toe .

maandag 13 mei 2002 @ 15:19:15 #4
26938 Mythus
pi_4172069
* Langzaam daalt het gote pluizige iets naar beneden , het lijkt nog het meest op een reuze mottebal . Het land en schuifelt op onder de grote vacht verborgene poten de burcht binnen . In een speciaal daarvoor gebouwde ruimte gaat ze liggen , niet van plan ooit nog van de plaats te komen .
  zondag 2 juni 2002 @ 14:15:26 #5
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_4415629
foutje

[Dit bericht is gewijzigd door Sitethief op 02-06-2002 14:18]

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_4415652
Pas ff de titel aan: Als jij Mythus heet dan zal die burcht van jou dan toch Mythus's Burcht(of was het nou Mythus' burcht) heten, niet??
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 2 juni 2002 @ 14:21:17 #7
26938 Mythus
pi_4415678
* Er gaat een gelispel door de rijen van de Flemmings , opeens kijken ze allemaal naar de hemel , net of ze weten dat er iets gebeurd

Mythus staat op en loopt naar Fury toe

Jah ik weet wat je bedoelt maar het was gewoon niet te verhinderen , we mogen niet in zo'n kwetsbare maatschapij ingrijpen .

We moeten de dingen zijn beloop laten gaan .

* Hinnikend steigerd Fury , alsof ze er mee instemd

[Dit bericht is gewijzigd door Mythus op 02-06-2002 20:55]

vrijdag 7 juni 2002 @ 19:35:32 #8
26938 Mythus
pi_4495335
* Stilletjes loopt Mythus de burcht weer in , daar aangekomen komt er een Flemming met een soort buidelzak aangelopen , Mythus grijpt eventjes in de zak en tovert wat kruiden te voorschijn . Jah dat zijn de juiste , goed werk , en weg rent de Flemming .
* Mythus loopt nadenkent richting haar privé-vertrekken .
  zondag 16 juni 2002 @ 13:41:36 #9
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_4606047
* het leger stopt bij de poorten van de burcht, rebel stapt van haar paard en klopt met zekerheid op het massieve hout.

dagobert gaat naast haar staan en de duistere wezens die hen vergezellen staan op een afstandje te wachten op nadere orders.

Mythus?

alerta, alerta, alerta antifascista
  maandag 17 juni 2002 @ 11:19:03 #10
26938 Mythus
pi_4617874
* Geruisloos glijd de deur open , door de deur is een hoop bedrijvigheid te zien maar geen van de Flemmings besteedt aandacht aan de twee wachtende mensen voor de deur .

* Opeens horen ze een stem in hun hoofd

Treed binnen vreemdelingen ,in mijn rijk .

maandag 17 juni 2002 @ 11:57:25 #11
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_4618435
* het tweetal stapt door de deur en bekijkt de vreemde ruimte waar ze terecht gekomen zijn.
de muren lijken wel van een buitenaardse organische stof gemaakt en overal rennen kleine wollige beestjes rond.

rebel's zwaard drukt vertrouwt tegen haar bovenbeen en word heel even zichtbaar als een zuchtje wind haar cape doet wapperen.
ze draait zich nog even om en geeft het leger buiten het bevel te wachten en eventueel in te grijpen als er iets mis is.

dan loopt het tweetal op hun gemak het complex in.
na enkele deuren gepasseert te zijn komen ze terecht in een ontvangstruimte, waar mythus al staat te wachten, en stellen zich voor.
dan begint rebel haar verhaal over de kracht die zij sinds kort bezitten.

mythus, dit eiland heeft een leider nodig, een sterke macht die alles in goede banen kan leiden.

we brengen je een interresant voorstel, help ons mee het eiland te veroveren en je zal een sterke positie veroveren op dit eiland.

* de vrouw voelt zich duidelijk op haar gemak, hoewel slechts een enkele keer een korte duistere glimlach zichtbaar is onder de kap van haar cape.

dagobert houdt al die tijd nauwlettend in de gaten of er geen gevaar dreigt.

maandag 17 juni 2002 @ 13:41:00 #12
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_4619733
weer zo'n rot fout
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  maandag 17 juni 2002 @ 13:41:48 #13
26938 Mythus
pi_4619744
zou dit een teken zijn dat de tijd is gekomen om naar buiten te treden en dit eiland tegen de Invasion Troopers en andere grootmachten te beschermen ??

Ik doe mee , laat maar horen wat de plannen zijn .

maandag 17 juni 2002 @ 19:46:50 #14
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_4625292
We moeten als eerst zien de macht in handen te krijgen, zonder dwang kan het niet lijkt me. De gerechtelijke macht moet dus onderuit gehaald, maar niet te snel, we moeten er wel zeker van zijn dat ze luisteren en dat we de overmacht hebben. Misschien kunnen we beter onderaan de ladder beginnen met zieltjes inwinnen.
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_4690143
edit

[Dit bericht is gewijzigd door pluisje op 21-06-2002 21:27]

Een goede wijn..........maakt nog geen bier
  zondag 30 juni 2002 @ 22:25:22 #16
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_4825273
* Na lang onderhandelen is besloten het toch iets hoger op te zoeken. de oude Prins TARA zou wel eens goed van pas kunnen komen bij de jacht naar macht. Het drietal opent de poort van de burcht en het leger van Dago en Rebel marcheerd naar binnen. Daar slaat het een kmap op en zal het blijven totdat de leiders terug zijn van hun missie. De poort wordt weer gesloten en het drietal vertrekt.

Maison des Merles, de villa van TARAraboemdijeeTopic# 617

pi_4867501
* Quantarianth vliegt over de burcht en dan verder over het eiland, z'n schaduw verduisterd de grond onder hem, maar er is niets te vrezen .. Hij is op doortocht....
"Drakes claim to be Dragons - until the Dragons show up"
  woensdag 17 juli 2002 @ 22:03:06 #18
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5056230
* Een zachte bries waait door het bos, een enkel raam kraakt in z'n kozijn en een paar oude bladeren zweven over de grond. Dagobert komt aangelopen en opent de poort. Hij loopt binnen en treft een doodsestilte aan. Zijn troepen zitten op een berg flemmings die er levenloos bij liggen. Naast hen staat een rij paaltjes met elk een bloem ernaast. Er zijn er dus een paar gesneuveld.

Een van de soldaten stapt naar voren, hij ziet er zelfverzekerd uit en lijkt de leider te zijn geworden.

Sorry mijn heer, we hielden het niet uit samen in deze burcht. Dit was de enige oplossing in onze ogen. De rust is weder gekeerd en wij zijn klaar voor de strijd, U komt ons toch halen?

Nee, het spijt me. Was dat nou nodig die slachtpartij? We hebben onze troepen hard nodig in de strijd. Ik kom jullie vertellen dat we een bondgenoot erbij hebben. De oude prins Tara, een invloedrijk man die ons zeker zal steunen.
Zodra er meer nieuws is kom ik weer.

* Dagobert draati zich om en stapt weg, nog voor de soldaat een weerwoord heeft kunnen geven heeft hij de burcht al verlaten.

Dagobert slenterd door het bos en halverwege stopt hij, pakt een takje op en al spelend loopt hij verder.

donderdag 18 juli 2002 @ 18:57:05 #19
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_5066626
* rebel komt aan bij de burcht en stapt van haar paard.
de soldaten staan meteen op en kloppen het stof enigszins van hun uniformen.

rebel vertelt ze kort hoe de onderhandelingen er voor staan en begint dan uit te leggen hoe het rooster er voor de komende tijd uit zal gaan zien.

ze heeft de dagen vol gepropt met zwaardtrainingen e.d. om te zorgen dat het leger in de beste conditie is wanneer dat nodig zal zijn.

rebel voelt zich helemaal in haar element als ze haar oude vertrouwde zwaard opheft, en hoewel de dagen lang en intensief zijn, elke keer als ze 's nachts opgerolt naast het kampvuur ligt voelt ze zich voldaan.

gelukkig ligt de burcht wat afgelegen en zal niemand van de buitenwereld te weten komen wat er allemaal gaande is.

maandag 22 juli 2002 @ 06:01:49 #20
32174 Niejal
Evangelion, yay
pi_5106553
* Niejal de Mage loopt in de bossen vlakbij mythus' burcht, langzaam kijkt hij op naar de burcht en voelt dat er grote machten binnen zijn

* Niejal gebruikt zijn telepatie en stuurt een bericht naar Dagobert en Rebel_girl dat hij buiten de burcht wacht en graag uitleg wilt wat er op het punt staat te gebeurren

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones. [b] Albert Einstein (1879 - 1955) [/b]
  maandag 22 juli 2002 @ 21:39:35 #21
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_5114361
* rebel girl beveelt een van de soldaten de man buiten de poort binnen te laten.

mag ik vragen wie u bent en wat uw bedoelingen hier zijn?

rebel's honingzoete stem doet weinig van haar krijgskunde verraden.
ze kijkt de man lang en doordringend aan, met een hand rustend op haar zwaard en de andere strak langs haar lichaam.

maandag 22 juli 2002 @ 21:52:33 #22
32174 Niejal
Evangelion, yay
pi_5114549
* Niejal kijkt in de ogen van Rebel_girl, Met een snelle handbeweging tovert hij een stalen staf en pakt die uit de lucht.

Opeens spreek hij: Goedendag mijn vrouwe, U weet wat hier gebeurt, ik voel dat er iets gaat gebeuren, maar ik kan niet precies weten wat.

, O vergeef mij, ik ben Niejal , Tovenaar van de "Wood elves" , ik was aan het passeren toen ik uw gedachten opving.

Kunt u mij vertellen wat hier gebeurt, en waarneer het gebeurt

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones. [b] Albert Einstein (1879 - 1955) [/b]
  woensdag 24 juli 2002 @ 11:02:12 #23
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_5131462
heer, hoe weet ik dat uw bedoelingen nobel zijn?
u kunt wel een spion zijn die mijn gegevens doorspeelt naar mijn vijand.

* rebel_girl kijkt om als een van haar soldaten vraagt om nieuwe orders, ze geeft de man bevel om het avondmaal te bereiden.
dan richt ze zich weer tot de vreemdeling en wacht op antwoord.

donderdag 25 juli 2002 @ 13:34:31 #24
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_5145336
dames en heren morgen ga ik op vakantie voor twee weken, hoe gaan we dat doen met het verhaal?
  donderdag 25 juli 2002 @ 20:17:42 #25
32174 Niejal
Evangelion, yay
pi_5149452
U hoeft mijn niet te vertrouwen

Maar ik kan u 1 ding zeggen, ik kan een sterke bondgenoot zijn, maar ook een sterke vijand. En op dit moment wil ik graag uw bondgenoot zijn

* Niejal tovert een roos en geeft die aan Rebel_girl

Voor u, mijn schoonheid * Niejal lacht een beetje

ik ga morgen voor 1 week op vakantie, dus verhaal 2 weken staken ofzo

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')