wat jullie??
Outlet center in roermond zuigt, allemaal ideen van die simpele van Rey. Met zijn K*T VVD.
Beetje offtopic.
De winkels moeten dankzij Outlet alle zondagen in het jaar open. En roermond heeft een groot financieringstekort en JOSJE van REY gaat gewoon door met roermond naar de klotuh te helpen. :R
Gooi een bom op dat outlet of maak er een uitgaansgebied van... en laat oolderveste NIET doorgaan.
Maarja Nederland kennende inderdaad, zal er van de korting hier nog wel weinig overblijven.. Rest me nog de vraag waarom het in Frankrijk en de VS wel kan
Ben daarna naar centrum van roermond geweest, was een heel stuk gezelliger! (off-topic: raar maar grappig accent daar trouwens)
Verder een nike winkel.. van die design-zooi winkel, kleding. ach, wel leuk om rond te lopen en daarna naar het echte centrum te gaan
quote:Goed lezen??? Het is raar maar grappig. Is dat commentaar?
Op maandag 29 april 2002 16:18 schreef tim-f het volgende:
commentaar op een limburgs accent??
quote:Mja, mijn complottheorie is dat de prijzen kunstmatig hoog gehouden worden. Is met alles in Nederland, denk maar aan benzine, cd's, meubels etc.
Op maandag 29 april 2002 15:56 schreef -ScuL- het volgende:
Maarja Nederland kennende inderdaad, zal er van de korting hier nog wel weinig overblijven.. Rest me nog de vraag waarom het in Frankrijk en de VS wel kan
Die outletcenter in Lelystad leek me ook wel wat omdat die relatief dichtbij is, maar er werd al eerder gezegd dat het meestal oude collectie, partijen met productiefouten etc. zijn, dus dan hoeft het van mij ook al niet meer.
Gewoon lekker zoeken in verschillende steden in de regio en daarbuiten naar een koopje is veel leuker. Dan heb je ook het gevoel dat je ff iets gescoord hebt.
quote:Tis echt totaal niks. Alleen als je een spijkerjasje nodig hebt of schoenen, maar voor de rest is het allemaal van die kleding die al jaren uit de mode zijn, of gewoon uiterst lelijk.
Op maandag 29 april 2002 18:59 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Ik ga binnenkort naar Batavia stad. Moet zeggen dat ik er niet al teveel van verwacht... Vaak niet mijn smaak enzow, net als in gewone winkels.
quote:Mmh... voor Ralph Lauren ga ik wel terug... maar voor de rest vond ik Bataviastad en dat ding in Roermond errug tegenvallen!! Ja, als je Levi's ofzo wilt hebben...
Op dinsdag 30 april 2002 12:02 schreef Poepoog het volgende:
Idd.... Bataviastad viel echt heel zwaar tegen. Alleen de winkel van Ralph Lauren (pas een dag open toen wij er waren) en de winkels van Replay en DKNY waren wel relaxt. De rest was bagger. Echt bagger gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |