abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4003270
ik ben laatst in roermond en in maasmechelen naar die outletcenters geweest. kan niet zeggen dat ik er kapot van ben: net zo duur, en niet veel meer keus!

wat jullie??

hmmmm
pi_4003275
Wat voor een center ?????
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_4003367
je weet wel, zo'n speciaal gebouwd dorpje waar ze merkkleding verkopen!
hmmmm
pi_4003442
bij lelystad hebben ze er ook 1, en inderdaad ze verkopen veel (van hetzelfde) en nou niet echt mijn smaak dus heb ik er niet zoveel aan...
pi_4003573
Ja Bataviastad das die in Flevoland, neej idd ik heb er maar 1 redelijke winkel gezien dat was die van Replay... viel me zwaar tegen...
pi_4003669
Ben er een paar maal geweest en ze hebben er helemaal niets, oude mode... niet goedkoop.

Outlet center in roermond zuigt, allemaal ideen van die simpele van Rey. Met zijn K*T VVD.

Beetje offtopic.

De winkels moeten dankzij Outlet alle zondagen in het jaar open. En roermond heeft een groot financieringstekort en JOSJE van REY gaat gewoon door met roermond naar de klotuh te helpen. :R
Gooi een bom op dat outlet of maak er een uitgaansgebied van... en laat oolderveste NIET doorgaan.

maandag 29 april 2002 @ 15:47:42 #7
521 ruby
Hell yeah!
pi_4003724
Mooi, dan weet ik dat ik daar dus niet naar toe hoef te gaan. Ik zei onlangs tegen m'n vriend dat we maar eens naar een outletcenter moeten gaan. Maar als dat allemaal bagger is, dan hoeft het van mij niet. En zeker als het net zo duur is.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_4003837
mhm. wij maakten vroeger wel eens een daguitstapje naar Noord-Frankrijk.. effe naar Calais en terug (350 km ofzo).. daar zit ook een Nike Factory Outlet Store.. maar ik kan me van toen herinneren dat het toch echt wel effe fiks goedkoper was dan hier. Mijn laatste paar Nike Air Max heb ik daar gehaald voor 150 pieken ipv 300 hierzo.. En shirts waren 30 ipv 60.. dus wat dat betreft.. dat het iets ouder is zie je er toch niet aan af!

Maarja Nederland kennende inderdaad, zal er van de korting hier nog wel weinig overblijven.. Rest me nog de vraag waarom het in Frankrijk en de VS wel kan

maandag 29 april 2002 @ 16:05:39 #9
20300 Mouse25
enjoying life
pi_4003978
vond ook niet echt bijzonder. Viel me wel op dat er bergen van dat RTL4-camping-volk rond liep die zich lieten meeslepen de meest onzinnige zooi te kopen "omdat het zoveel zou schelen"..

Ben daarna naar centrum van roermond geweest, was een heel stuk gezelliger! (off-topic: raar maar grappig accent daar trouwens)

USER IS VERTROKKEN NAAR BETERE OORDEN
  maandag 29 april 2002 @ 16:07:57 #10
20300 Mouse25
enjoying life
pi_4004012
oja.. wat ze bv hadden waren levi spijkerbroeken die geloof ik iets van 80 gulden waren. Maar dan is wel het rode labeltje eraf geknipt ?!?!?!?!

Verder een nike winkel.. van die design-zooi winkel, kleding. ach, wel leuk om rond te lopen en daarna naar het echte centrum te gaan

pi_4004171
commentaar op een limburgs accent??
hmmmm
  maandag 29 april 2002 @ 16:51:34 #12
20300 Mouse25
enjoying life
pi_4004659
quote:
Op maandag 29 april 2002 16:18 schreef tim-f het volgende:
commentaar op een limburgs accent??
Goed lezen??? Het is raar maar grappig. Is dat commentaar?
  maandag 29 april 2002 @ 18:24:51 #13
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_4005909
quote:
Op maandag 29 april 2002 15:56 schreef -ScuL- het volgende:
Maarja Nederland kennende inderdaad, zal er van de korting hier nog wel weinig overblijven.. Rest me nog de vraag waarom het in Frankrijk en de VS wel kan
Mja, mijn complottheorie is dat de prijzen kunstmatig hoog gehouden worden. Is met alles in Nederland, denk maar aan benzine, cd's, meubels etc.

Die outletcenter in Lelystad leek me ook wel wat omdat die relatief dichtbij is, maar er werd al eerder gezegd dat het meestal oude collectie, partijen met productiefouten etc. zijn, dus dan hoeft het van mij ook al niet meer.
Gewoon lekker zoeken in verschillende steden in de regio en daarbuiten naar een koopje is veel leuker. Dan heb je ook het gevoel dat je ff iets gescoord hebt.

The Internets, I needs it..
pi_4006319
Ik ga binnenkort naar Batavia stad. Moet zeggen dat ik er niet al teveel van verwacht... Vaak niet mijn smaak enzow, net als in gewone winkels.
pi_4012420
Nou ik was van plan eens te gaan kijken bij die centra in Lelystad en Roermond maar nu ik dit zo allemaal lees denk ik dat we gewoon nog maar eens een keertje naar Frankrijk moeten gaan
pi_4012427
quote:
Op maandag 29 april 2002 18:59 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Ik ga binnenkort naar Batavia stad. Moet zeggen dat ik er niet al teveel van verwacht... Vaak niet mijn smaak enzow, net als in gewone winkels.
Tis echt totaal niks. Alleen als je een spijkerjasje nodig hebt of schoenen, maar voor de rest is het allemaal van die kleding die al jaren uit de mode zijn, of gewoon uiterst lelijk.
pi_4012728
Idd.... Bataviastad viel echt heel zwaar tegen. Alleen de winkel van Ralph Lauren (pas een dag open toen wij er waren) en de winkels van Replay en DKNY waren wel relaxt. De rest was bagger. Echt bagger gewoon.
pi_4012767
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 12:02 schreef Poepoog het volgende:
Idd.... Bataviastad viel echt heel zwaar tegen. Alleen de winkel van Ralph Lauren (pas een dag open toen wij er waren) en de winkels van Replay en DKNY waren wel relaxt. De rest was bagger. Echt bagger gewoon.
Mmh... voor Ralph Lauren ga ik wel terug... maar voor de rest vond ik Bataviastad en dat ding in Roermond errug tegenvallen!! Ja, als je Levi's ofzo wilt hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')