...krijg je te horen van haar dat ze verkering heeft met een andere jongen.
Man ik voel me nu echt zwaar klote
, want dit is al de zoveelste keer in 1 jaar...
...dan begin je toch echt te denken of het ooit nog is gaat lukken
sorry, maar dit moest er echt ff uit
quote:maar ja..dat is bij mij in de laatste 1 ½ jaar zo vaak gebeurt, ik ben er nu ook heel erg onzeker door geworden. Ik heb gewoon een leuke tijd met ze en dan....krijgen ze wat met een ander, ik kan hier zo van balen!!
Op zondag 28 april 2002 22:21 schreef silmaril het volgende:
sjah...gebeurt wel eens...ik ben wel eens dat meisje geweest. Ik deed gewoon aardig, maar die gozer d8 dat ik gek op hem was. Soms moeilijk ..vriendschap tussen jongen + meisje.
quote:ik wil niet weten wat veel is
Op zondag 28 april 2002 22:21 schreef silmaril het volgende:
sjah...gebeurt wel eens... ik ben wel eens dat meisje geweest. Ik deed gewoon aardig, maar die gozer d8 dat ik gek op hem was. Soms moeilijk ..vriendschap tussen jongen + meisje.
quote:ja, msn, maar...ik ken dur via een klasgenoot, maar ik spreek met haar via msn en de telefoon. Ik ken dur net 3 a 4 weken ongeveer, maar het was gewoon een hele leuke tijd. Ik kon gewoon aan haar merken dat ze mij ook wel mocht/mag. En ja ik weet hoe ze eruit ziet en ze weet ook hoe ik eruit zie. En een eind weg woont ze ook niet (4km ofzo)
Je moet ook niet een paar weekjes wachten he !wat voor gesprekken? MSN?
quote:Ja, ik ga wel proberen vrienden met haar te blijven (dat gaat makkie lukken, hoef ik me geen zorgen om te maken).
gewoon vrienden blijven..nix opzoeken
niet te veel achter dingen zoeken...dan komt het van zelf wel...
ofzo
Ik leef met je mee
quote:moet je maar niet zo lang wachten met bevestiging geven
Op zondag 28 april 2002 22:11 schreef Party_P het volgende:
moet mij alweer gebeuren hoor:
Begin ik net sinds een paar weekies een heel leuk meisje te leren kennen. Ik heb hele leuke gesprekken met haar en heb daarbij echt het gevoel dat het wat gaat worden, en dan......krijg je te horen van haar dat ze verkering heeft met een andere jongen.
Man ik voel me nu echt zwaar klote
![]()
![]()
, want dit is al de zoveelste keer in 1 jaar...
...dan begin je toch echt te denken of het ooit nog is gaat lukkensorry, maar dit moest er echt ff uit
is me nu al 2 keer gebeurd..
quote:laat ik nou net zo'n soort probleem hebben..
Maar er teveel achter zoeken is gewoon een slechte eigenschap van mij, ik probeer daar een Btje vanaf te komen, het is deels gelukt, maar toch werd ik gek op haar.
-Iemand tips hoe ik van mijn slechte eigenschap kan afkomen?
-of zijn er ook mensen die hetzelfde hebben meegemaakt
en om haar nou de waarheid te zeggen zie ik ook niet zo zitten want dan is onze vriendschap ook zo voorbij (ben ik bang)..
quote:nee helaas, maar als ik er eerder op kom dan jij laatik t wel weten :/
-Iemand tips hoe ik van mijn slechte eigenschap kan afkomen?
ik ken dat, heb het ook al zo vaak meegemaakt dat ik een paar jaar geleden samen ben gaan wonen met een poesje
maargoed even een tip: probeer vrienden te blijven, het kan altijd nog uitgaan tussen haar en haar vriend, en misschien moet je daar een handje bij helpen .........
quote:ja, ik ga wel proberen vrienden met haar te blijven. En aangezien ik vandaag JARIG ben
Op maandag 29 april 2002 21:50 schreef chello_rules_heftig het volgende:life sucks
ik ken dat, heb het ook al zo vaak meegemaakt dat ik een paar jaar geleden samen ben gaan wonen met een poesje
maargoed even een tip: probeer vrienden te blijven, het kan altijd nog uitgaan tussen haar en haar vriend, en misschien moet je daar een handje bij helpen .........
quote:manipulate the world.....and rule it..
Op woensdag 01 mei 2002 12:38 schreef Party_P het volgende:[..]
ja, ik ga wel proberen vrienden met haar te blijven. En aangezien ik vandaag JARIG ben
ga ik haar ook uitnodigen.
En tja...handje bij helpen, lekker gemeen, hehe, maar op onze leeftijden is het meestal vrij snel weer voorbij:
Ik ben vandaag 17 geworden en zij wordt binnenkort 14 (nee, ik ben NIET zo'n figuur die een jong meisje probeert over te halen tot dingen die ze eigenlijk niet wil, ik wil gewoon een vriendin)
thnx mensjes voor de tips en medeleven.
* yonexfreak die zelf nu ook aan uitvinden is of het goede vrienden is of meer tussen een meisje en hem
quote:JA, en ze komt morgen langs, allemaal mooi.
Op donderdag 02 mei 2002 14:31 schreef yonexfreak het volgende:
nou dan kan je haar mooi troosten![]()
* yonexfreak die zelf nu ook aan uitvinden is of het goede vrienden is of meer tussen een meisje en hem
quote:Ja das dus zwaar kut
Op zaterdag 04 mei 2002 16:36 schreef Party_P het volgende:
ze is gisteren langs geweest en ik moet zeggen: ziet er nog beter uit in het echt dan op de foto's
Helaas kreeg ik 's avonds van haar te horen dat ik nie haar type ben
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 16:36 schreef Party_P het volgende:
ze is gisteren langs geweest en ik moet zeggen: ziet er nog beter uit in het echt dan op de foto's
Helaas kreeg ik 's avonds van haar te horen dat ik nie haar type ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |