quote:Ja ik ook
Op vrijdag 26 april 2002 08:37 schreef AleXis het volgende:
Wacht op partijprogramma
PVB start activiteiten om 1 voor 12
Rotterdam - Gisteravond heeft de PVB (Partij voor Burgerlullen) zich op de valreep aangemeld voor de verkiezingen van 15 mei a.s.. De partij wil zich gaan richten op de meest ondergewaardeerde bevolkingsgroep in Nederland, de blanke heterosexuele stereotype rode opel kadett rijtjeshuisbezittende mannen.
Voor deze mensen blijkt weinig begrip te zijn in zowel politiek als samenleving.
De partij gaat zich inzetten voor punten zoals:
- snel-kassa's bij McDonalds voor mannen met kinderen
- Meer kroegen bij speelplaatsen en groenlocaties
- Meer sex op TV
- Belastingvoordeel voor gescheiden vaders
- Extra vrije dagen voor vaders met kinderen
- Meer parkeerruimte bij pretparken, IKEA e.d.
Op korte termijn zal het volledige partijprogramma gepubliceerd worden in electronische vorm op het FOK!Forum.
Bijv: snel-kassa voor mannen met kinderen => kinderen minder lang jengelend in de rij
meer kroegen => behoeft geen uitleg lijkt me
quote:BTW die nieuwe layout van je forum roeleert
Op vrijdag 26 april 2002 09:52 schreef AleXis het volgende:
*probeert te kijken alsof ie onder de indruk is* <= ben ik niet gauw, dus gaat me niet zo goed af
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 10:00 schreef Rtificial het volgende:
Vaders met kinderen zijn bij uitstek voorbeeld van burgerlullen, maar uiteraard zijn er meer. Ik ben bijvoorbeeld burgerlul zonder kinderen.
Aangezien het grootste deel van de burgerlullen echter WEL kinderen hebben liggen daar de meeste speerpunten van de partij.
Evenwel zijn vrijwel alle partijpunten ook voor burgerlullen zonder kinderen interessant:Bijv: snel-kassa voor mannen met kinderen => kinderen minder lang jengelend in de rij
meer kroegen => behoeft geen uitleg lijkt me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |