quote:Niet in die volgorde. Als hij zichzelf eerst aftrekt en jou dan vingert, zonder zn handen te wassen, zou het kunnen.
Op donderdag 25 april 2002 17:34 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
kan dat? als je eerst je vriendje aftrekt en dan hij je vingert?
quote:Wat is t verschil?
Op donderdag 25 april 2002 17:36 schreef WheeleE het volgende:[..]
Niet in die volgorde. Als hij zichzelf eerst aftrekt en jou dan vingert, zonder zn handen te wassen, zou het kunnen.
Er kan wat sperma op zn vingers zitten, dus goed handen wassen is gene slecht idee.
quote:Als iemand ander jou aftrekt zullen zijn of haar handen eventueel onder de sperma komen en dus niet je eigen handen. Als jij jezelf aftrekt dan kunnen wel je eigen handen onder het sperma komen...
Op donderdag 25 april 2002 17:41 schreef D.Rose het volgende:[..]
Wat is t verschil?
quote:Zoals zij het zegt kan het niet. Als zij hem aftrekt en hij haar vingert....
Op donderdag 25 april 2002 17:41 schreef D.Rose het volgende:[..]
Wat is t verschil?
tenminste, dat dacht ik altijd
quote:zeker geen bio gehad
Op donderdag 25 april 2002 17:45 schreef FiasoM_ het volgende:
als het goedje op zn vingers komt is het na een paar seconden toch al afgestorven omdat de temperatuur te laag is? De zaadjes zijn dan gewoon dood en kunnen dus niet meer zwemmen.tenminste, dat dacht ik altijd
quote:Niet zo snel....ik geloof na een uur of iets in die richting.
Op donderdag 25 april 2002 17:45 schreef FiasoM_ het volgende:
als het goedje op zn vingers komt is het na een paar seconden toch al afgestorven omdat de temperatuur te laag is? De zaadjes zijn dan gewoon dood en kunnen dus niet meer zwemmen.tenminste, dat dacht ik altijd
quote:Yeah rite
Tenminste dat d8 ik altijd
quote:aldus puntloos, en wat puntloos zegt is waar!
1/ Sperma kan ongeveer 2 UUR buiten het lichaam blijven leven onder goede omstandigheden. Dingen die in het voordeel werken zijn 'lichaamstemperatuur' (oftewel badwatertemperatuur, dus) en dat het wat bij elkaar blijft. (niet roeren ) Dingen die het tegenwerken zijn zeep in het water, of opdroging.
maar kan een vinger het zaad zo goed katapulteren dat het de eicel ooit bereikt?
quote:Eeh.. zwemstaartje? En zover is het nou ook weer niet
Op donderdag 25 april 2002 17:53 schreef Herald het volgende:
maar kan een vinger het zaad zo goed katapulteren dat het de eicel ooit bereikt?
quote:In bad toch?
Op donderdag 25 april 2002 17:57 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
idd heb me vrouwtje der baarmoeder wel eens een kopstoot gegeven
quote:
Op donderdag 25 april 2002 17:34 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
kan dat? als je eerst je vriendje aftrekt en dan hij je vingert?
quote:En dat maakt niks uit, zij heeft hem afgetrokken (dus als er al aan iemands handen sperma zou zitten dan waren het de hare), vervolgens gaat hij haar vingeren.
Op donderdag 25 april 2002 17:43 schreef Dlocks het volgende:[..]
Als iemand ander jou aftrekt zullen zijn of haar handen eventueel onder de sperma komen en dus niet je eigen handen. Als jij jezelf aftrekt dan kunnen wel je eigen handen onder het sperma komen...
Hij heeft dan toch helemaal geen sperma aan zn vingers
Antwoord is dus NEE, dat kan niet
quote:ok, weer wat geleerd!
Op donderdag 25 april 2002 17:50 schreef Devilnl het volgende:[..]
Yeah rite
Binne een paar seconden?
Paar minuten minimaal
Of zullen we het nog maar IET's hoger gooien?
quote:gisteren (woensdag) heeft men vriendje mij gevingerd,en ik hem toen afgetrokken,terwijl ik hem aan het aftrekken was ging hij mij weer vingeren (volgens mij was hij al klaargekomen want hij deed zen trui naar boven zodat het sperma op zen buik kon)
Op donderdag 25 april 2002 18:06 schreef vosss het volgende:[..]
[..]En dat maakt niks uit, zij heeft hem afgetrokken (dus als er al aan iemands handen sperma zou zitten dan waren het de hare), vervolgens gaat hij haar vingeren.
Hij heeft dan toch helemaal geen sperma aan zn vingers
Antwoord is dus NEE, dat kan niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |