Dat wordt dus een onmogelijke opgave, want binnen notime is zo'n topic volledig naar de kloten geholpen
R@B verwerkt zijn islam fobie werkelijk in ieder leuk lopend topic.
X-Ray is met zijn persoonlijke queeste richting Verbal bezig, GLG en Refragmental lopen elkaar werkelijk in ieder topic af te zeiken,
het is een gotspe.
Een stuk of 6 users maken het anderen volledig onmogelijk iets te lezen of ergens in mee te discussieren.
Zoek gvd een eigen forum en ga daar elkaar volledig afmaken, kan mij het schelen, maar laat ons verder met rust over jullie oh zo boeiende pietluttigheden.
Er zal bij EZBoard vast nog wel plek zijn voor persoonlijke vendetta's.
Maar laat ons eindelijk eens met rust!!
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 25-04-2002 10:56]
Ik vind dat je gelijk hebt en dat iedereen naar je moet luisteren!
Liefs,
Mod
P.S. Wat is een gotspe?
Maar je hebt wel een punt ja, ANM en SCH lijken nogal te verloederen
quote:Uit welk land kom jij?
Op donderdag 25 april 2002 10:47 schreef yvonne het volgende:
Misschien is het voor verschillende posters op dit forum niet te bevatten, maar er zijn onderwerpen in ANM en SCH die me interesseren.
Welnu, je opent zo'n topic en wilt eens lezen wat men er van vindt.Dat wordt dus een onmogelijke opgave, want binnen notime is zo'n topic volledig naar de kloten geholpen
X-Ray is met zijn persoonlijke queeste richting Verbal bezig, GBG en Refragmental lopen elkaar werkelijk in ieder topic af te zeiken,
het is een gotspe.Een stuk of 6 users maken het anderen volledig onmogelijk iets te lezen of ergens in mee te discussieren.
Zoek gvd een eigen forum en ga daar elkaar volledig afmaken, kan mij het schelen, maar laat ons verder met rust over jullie oh zo boeiende pietluttigheden.
Er zal bij EZBoard vast nog wel plek zijn voor persoonlijke vendetta's.
Maar laat ons eindelijk eens met rust!!
quote:Ze hoeven niet nar me te luisteren, ik ben user net zoals iedereen, maar ik heb er de pest over in dat ieder leuk topic verkloot wordt
Op donderdag 25 april 2002 10:49 schreef Modderman het volgende:
Lieve yvonneponne!Ik vind dat je gelijk hebt en dat iedereen naar je moet luisteren!
Liefs,
ModP.S. Wat is een gotspe?
Want als je op het topic over homofilie en priesters doelt, dan was dat topic geopend zonder discussie, alleen met een generaliserende homo opmerking.
Ik zou zeggen, open er een schoon topic over, met gelijk het begin van een discussie eronder, zoals het hoort.
quote:Dat snap ik, en daar zijn die fora ook heel niet voor. Ik vind dat in dit geval de users aan je oproep gehoor moeten geven.
Op donderdag 25 april 2002 10:50 schreef yvonne het volgende:[..]
Ze hoeven niet nar me te luisteren, ik ben user net zoals iedereen, maar ik heb er de pest over in dat ieder leuk topic verkloot wordt
P.S.: Wat is een gotspe?
Op een door mij geopend topic om te lezen, ieder topic dat mijn aandacht heeft.
Maar topics over integratie e.d. worden ook altijd verkloot door de fok crew.
quote:Misschien moet je ook figuren als onschuldig, GLG, ULX en Verbal opnoemen die niks anders doen dan flames uitlokken om een topic dat hun niet bevalt zo snel mogelijk gesloten te krijgen.
X-Ray is met zijn persoonlijke queeste richting Verbal bezig, GBG en Refragmental lopen elkaar werkelijk in ieder topic af te zeiken,
quote:Mooi woord
Op donderdag 25 april 2002 10:51 schreef Modderman het volgende:[..]
P.S.: Wat is een gotspe?
quote:Ok, maar dan ook de figuren die er maar al te graag tegenin gaan.
Op donderdag 25 april 2002 10:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Misschien moet je ook figuren als onschuldig, GLG, ULX en Verbal opnoemen die niks anders doen dan flames uitlokken om een topic dat hun niet bevalt zo snel mogelijk gesloten te krijgen.
quote:Tja, ik open net een topic om te lezen in klaagbaak, maar dat wordt ook gelijk verpest door bepaalde iemanden, kennelijk mag je hier ook al niet klagen.
Op donderdag 25 april 2002 10:54 schreef yvonne het volgende:
[quote]Op donderdag 25 april 2002 10:51 schreef R@b het volgende:
Op welk door JOU geopend topic doel je?
Op een door mij geopend topic om te lezen, ieder topic dat mijn aandacht heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 25-04-2002 10:58]
quote:JUIST!!!!!!
Misschien moet je ook figuren als onschuldig, GLG, ULX en Verbal opnoemen die niks anders doen dan flames uitlokken om een topic dat hun niet bevalt zo snel mogelijk gesloten te krijgen.
quote:Dit waren de namen die zo bij me opkwamen, je begrijpt de strekking van mijn verhaal.
quote:Ja, daarom, maar ik ben te beroerd om het in de Dikke van Dikke op te zoeken
Op donderdag 25 april 2002 10:55 schreef yvonne het volgende:[..]
Mooi woord
quote:Die zijn al opgenoemd.
Op donderdag 25 april 2002 10:56 schreef Jarno het volgende:
Ok, maar dan ook de figuren die er maar al te graag tegenin gaan.
Mensen die ongefundeerd racistisch bezig zijn worden al lang op de vingers getikt! Echter, het bewust verneuken van topics door flames, op de persoon posten, onzin posten, etc door sommige figuren wordt nagenoeg niet aangepakt.
quote:Valt me wel op dat de namen die bij je opkwamen net die mensen zijn die als "rechts" bekend zijn.
Op donderdag 25 april 2002 10:57 schreef yvonne het volgende:
Dit waren de namen die zo bij me opkwamen, je begrijpt de strekking van mijn verhaal.
quote:Kom eens met de gouden tip?
Op donderdag 25 april 2002 10:59 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Die zijn al opgenoemd.
Mensen die ongefundeerd racistisch bezig zijn worden al lang op de vingers getikt! Echter, het bewust verneuken van topics door flames, op de persoon posten, onzin posten, etc door sommige figuren wordt nagenoeg niet aangepakt.
quote:Is dat niet een generalisatie ?
Welke topics kun je zoal opnoemen waar ik de islam er bij haal waarin het OFF-topic zou zijn?. (uitgezonderd van dat troll topic prieters/homofilie)
quote:IDD als je ziet wat die mensen een ontzettende baggerzooi invoeren.... n ook nog het lef hebben om op invoeren te drukken. Ongeloofelijk dat is gewoon vragen om commentaar
Op donderdag 25 april 2002 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien moet je ook figuren als onschuldig, GLG, ULX en Verbal, Hagelslag opnoemen die niks anders doen dan flames uitlokken om een topic dat hun niet bevalt zo snel mogelijk gesloten te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |