Nando Rafael is in 1995 gevlucht van Angola naar Nederland. Na een aantal jaar werd hij uitgeprocedeerd omdat Angola veilig bleek te zijn. Hier is hij tegen in beroep gegaan en dit proces loopt nog steeds.
Ajax ging een aantal keren in de fout. Ten eerste beschikte Ajax niet over de juiste papieren om een minderjarige speler in te zetten. Ten tweede heeft men bij de inschrijving bij de KNVB op de kaart vermeld dat Rafael de Nederlandse nationaliteit zou hebben, zo meldde Dhr. Poos van de KNVB. Ten derde is heeft hij geen officiele verblijfsvergunning en is dus illegaal.
Ajax wilde niet voor de camera verschijnen.
quote:wat zijn de sancties..
Op donderdag 25 april 2002 10:29 schreef Luni het volgende:
'Ajax pleegt competitievervalsing'
aah toe nou
quote:Een punt of 3 is genoeg
Op donderdag 25 april 2002 10:30 schreef Frenkie het volgende:[..]
wat zijn de sancties..
punten aftrek voor het eerste
![]()
aah toe nou
Omdat Feyenoord niet bovenaanstaat, maar de TOPclub Ajax, kom je met dit verhaal!
Ga toch buiten spelen man, zeur niet!
Zielig hoor!
quote:het gaat toch om de BEKER. hoe wil je daar puntenaftrek voor geven. ze kunnen Ajax uitsluiten voor de beker van volgend jaar, maar aangezien het hier om Ajax gaat zal dat wel niet gebeuren.
Op donderdag 25 april 2002 10:30 schreef Frenkie het volgende:[..]
wat zijn de sancties..
punten aftrek voor het eerste
![]()
aah toe nou
FCDB-supporters zijn niet welkom in de ArenA zondag
Maar ik vind het te ver gaan om een 1e elftal te straffen voor iets wat in het 2e EN in een ander soort competitie gebeurt.
quote:En jij gelooft dat?? Een club die nog vecht voor de nacompetitie zou geen supporters meenemen?? Don't thinks so, gewoon een fabeltje!
Op donderdag 25 april 2002 10:45 schreef Pushit het volgende:
FCDB neemt zelf geen supporters mee. Heeft ajax nix mee te maken, wel objectief blijven hè
Wel slecht van het bestuur maar de laatste jaren doen ze zoeizo weinig goeds meer.
Os is weg, Plaag gaat weg, CameLEOn MOET weg!!!
quote:Ga eerst 'ns goede bronnen zoeken voor je je bek open trekt man! Ze gaan zelf niet mee!
Op donderdag 25 april 2002 10:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nog meer competitievervalsing door Ajax!FCDB-supporters zijn niet welkom in de ArenA zondag
[ontopic]
Is idd niet netjes, maar bij Leonardo is er ook niets gebeurd en die speelde in het eerste. Ik vind dat Ajax er met een boete af moet kunnen komen, zeker aangezien het om een Jong Ajax speler gaat.
quote:Inderdaad. Schijnbaar kunnen sommige mensen niet lezen. Er staat duidelijk dat FCDB geen supporters meeneemt. Waar staat dat ajax het verboden heeft?
Op donderdag 25 april 2002 10:45 schreef Pushit het volgende:
FCDB neemt zelf geen supporters mee. Heeft ajax nix mee te maken, wel objectief blijven hè
quote:Dat geloof ik idd ja! Als Ajax kampioen wordt zondag, dan blijft het uitvak erg lang dicht en dat willen ze niet. Daarbij kan de veiligheid niet gegarandeerd worden.
Op donderdag 25 april 2002 10:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
En jij gelooft dat?? Een club die nog vecht voor de nacompetitie zou geen supporters meenemen?? Don't thinks so, gewoon een fabeltje!
De ArenA heeft haar zaakjes niet voor elkaar, en Ajax verkoopt liever die plaatsen in het uitvak aan eigen supporters.
quote:Tsjah, in de Spits en de Metro staat dat, maar ik heb wel betere bronnen en die vermelden dat het toch net ff ietsie anders ligt.
Op donderdag 25 april 2002 10:49 schreef Merkowitz het volgende:[..]
Inderdaad. Schijnbaar kunnen sommige mensen niet lezen. Er staat duidelijk dat FCDB geen supporters meeneemt. Waar staat dat ajax het verboden heeft?
quote:Sorry maar jij loopt echt wezenloos in de lucht te blaten. Er is nog wel zo'n mooie topic door machiel geopend over de sfeer op dit forum, maar posters zoals jij met je stemmingmakerij verpesten het in mijn ogen gewoon. Je kan wel je eigen verhaaltjes gaan vertellen, maar wij proberen hier objectief te blijven.
Op donderdag 25 april 2002 10:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
En jij gelooft dat?? Een club die nog vecht voor de nacompetitie zou geen supporters meenemen?? Don't thinks so, gewoon een fabeltje!
De ArenA heeft haar zaakjes niet voor elkaar, en Ajax verkoopt liever die plaatsen in het uitvak aan eigen supporters.
FEITEN.
Daarnaast kan ajax de kaartjes voor het uitvak niet eens verkopen aan de eigen aanhang + is dit nog nooit gebeurd.
quote:Ik denk, sterker nog weet wel zeker, dat mijn bronnen heel wat beter zijn dan de jouwe (Telegraaf/Spits?)...
Op donderdag 25 april 2002 10:48 schreef ernie09 het volgende:[..]
Ga eerst 'ns goede bronnen zoeken voor je je bek open trekt man! Ze gaan zelf niet mee!
[ontopic]
Is idd niet netjes, maar bij Leonardo is er ook niets gebeurd en die speelde in het eerste. Ik vind dat Ajax er met een boete af moet kunnen komen, zeker aangezien het om een Jong Ajax speler gaat.
[/quote]
[..]
Ik denk, sterker nog weet wel zeker, dat mijn bronnen heel wat beter zijn dan de jouwe (Telegraaf/Spits?)...
FC Den Bosch supporters vereniging misschien...?
[Dit bericht is gewijzigd door ernie09 op 25-04-2002 10:59]
quote:Ligt dan volgens mij toch aan ajax/amsterdam
Amsterdam liet eerder al weten dat ze de veiligheid van de Brabantse supporters niet voor 100% kan garanderen
quote:Wezenloos in de lucht te blaten? Don't think so. De onofficiële fanclub van FCDB gaat er vanuit dat de feiten heel anders liggen, hoop Ajax supporters die er wel wat van weten ook trouwens.
Op donderdag 25 april 2002 10:52 schreef Merkowitz het volgende:[..]
Sorry maar jij loopt echt wezenloos in de lucht te blaten. Er is nog wel zo'n mooie topic door machiel geopend over de sfeer op dit forum, maar posters zoals jij met je stemmingmakerij verpesten het in mijn ogen gewoon. Je kan wel je eigen verhaaltjes gaan vertellen, maar wij proberen hier objectief te blijven.
quote:Als dat uitvak toch leegblijft, waarom kan Ajax dan niet wat extra euro's verdienen door die kaartjes in de vrije verkoop te doen zodat wat mooi-weer supporters ook kunnen komen?
Daarnaast kan ajax de kaartjes voor het uitvak niet eens verkopen aan de eigen aanhang + is dit nog nooit gebeurd.
quote:Jij gebruikt dit als bron?
Op donderdag 25 april 2002 10:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
De onofficiële fanclub van FCDB gaat er vanuit dat de feiten heel anders liggen, hoop Ajax supporters die er wel wat van weten ook trouwens.
[..]
Dat zegt eigenlijk wel genoeg.
quote:Idd, Amsterdam/ArenA of wie dan ook daar bij die UFO heeft de zaakjes niet goed voor elkaar!
Op donderdag 25 april 2002 10:57 schreef MrNiles het volgende:
volgens mij staat er dat amsterdam de veiligheid niet kan garanderen en dat daarom FCBD geen fans mee neemt
[..]Ligt dan volgens mij toch aan ajax/amsterdam
Ook was er niemand die ons wilde vervoeren, en tsjah om dan maar te voorkomen dat er weer spoorrails worden bezet of andere actie's wordt de verantwoordelijkheid neergelegd bij het bestuur van FCDB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |