Na overleg tussen de Gemeente Amsterdam, de KNVB, de politie en de Gemeente Den Bosch (geloof ik) mogen de Den Bosch supporters aanstaande zondag niet mee naar de competitiewedstrijd tegen Ajax.
Dit is nu al de tweede wedstrijd in een zeer kritieke fase van de competitie waarbij Ajax geen uit-supporters in het stadion zal hebben. Bij de beslissing over Utrecht, waar ik het niet mee eens was maar wel enigzins kon begrijpen, begonnen sommige mensen al te praten over competitievervalsing. Dat leek mij wat voorbarig, maar als ik nu hoor dat er de volgende wedstrijd *weer* geen uit-supporters bij zijn denk ik dat je niet meer kunt ontkennen dat dit een vorm van competitievervalsing is - al dan niet met opzet. Je kan mij namelijk niet vertellen dat het afwezig zijn van de supporters van de uit-club geen negatieve invloed heeft op de spelers.
Wat is er aan de hand in voetballand en hoe komt het dat Ajax hier constant een hoofdrol in speelt?
quote:Ze zullen me toch volgend jaar echt niet de pret ontnemen om 2 keer Aj#x te treffen. Wij promoveren namelijk en al jaren zien wij vooruit naar het moment als wij tegenover de joden komen te staan...
Op woensdag 24 april 2002 23:44 schreef Censere het volgende:
Het is niet te geloven wat ik net in Studio Sport Na Elven hoor:Na overleg tussen de Gemeente Amsterdam, de KNVB, de politie en de Gemeente Den Bosch (geloof ik) mogen de Den Bosch supporters aanstaande zondag niet mee naar de competitiewedstrijd tegen Ajax.
Dit is nu al de tweede wedstrijd in een zeer kritieke fase van de competitie waarbij Ajax geen uit-supporters in het stadion zal hebben. Bij de beslissing over Utrecht, waar ik het niet mee eens was maar wel enigzins kon begrijpen, begonnen sommige mensen al te praten over competitievervalsing. Dat leek mij wat voorbarig, maar als ik nu hoor dat er de volgende wedstrijd *weer* geen uit-supporters bij zijn denk ik dat je niet meer kunt ontkennen dat dit een vorm van competitievervalsing is - al dan niet met opzet. Je kan mij namelijk niet vertellen dat het afwezig zijn van de supporters van de uit-club geen negatieve invloed heeft op de spelers.
Wat is er aan de hand in voetballand en hoe komt het dat Ajax hier constant een hoofdrol in speelt?
Sure...ga maar weer fijn verder op zoek naar enge complotten
quote:Er wordt overal gezocht naar een manier om Ajax zwart te maken... Is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven... *zucht*
Op woensdag 24 april 2002 23:51 schreef deurmat het volgende:
competitievervalsing in overleg met de KNVB, de politie en DEn Bosch zelf ????Sure...ga maar weer fijn verder op zoek naar enge complotten
[edit]
Niet dat ik dit niet vreemd vind, maar dat terzijde
quote:Ach en of Zlatan bang wordt van de spreekkoren v/d aanhang van Den Bosch,die kerel is banger voor de fluitconcerten van zijn eigen fans.
In overleg met de gemeente Den Bosch,de politie,de busonderneming en de KNVB heeft FC Den Bosch besloten de reis van Den Bosch-fans naar het duel met Ajax (zo.28/04) af te gelasten. Er wordt een confrontatie tussen de twee supportersgroepen gevreesd en de gemeente Amsterdam kan de veiligheid niet 100% garanderen.De politie van Den Bosch raad een supportersreis af en de busonderneming wil eveneens het risico niet nemen. Mocht Ajax zondag kampioen worden zou het gevolg zijn dat de supporters van FC Den Bosch extra lang in het uitvak moeten verblijven.De KNVB kan zich in het besluit vinden.
-edit-
Ik kon niks vinden op TT.
quote:het staat al vanaf 18:00 op pagina 668 maar dat doet er allemaal toch niet toe,Den Bosch pakt never nooit een punt in de arena,met of zonder supporters.
Op woensdag 24 april 2002 23:53 schreef Censere het volgende:
Zoals ik al zei: *al dan niet met opzet*. Er kan ook sprake zijn van competitievervalsing zonder dat er opzet in het spel is.-edit-
Ik kon niks vinden op TT.
quote:Hey ongelovelijke sluitspier!!
Op woensdag 24 april 2002 23:50 schreef Hagenees het volgende:[..]
Ze zullen me toch volgend jaar echt niet de pret ontnemen om 2 keer Aj#x te treffen. Wij promoveren namelijk en al jaren zien wij vooruit naar het moment als wij tegenover de joden komen te staan...
Dat kankeraj#x speelt gewoon vals!
quote:Dat mag hoor, volgens burgemeester Cohen. Dat maakte hij in ieder geval duidelijk tijdens zijn optreden in Barend & Witteman afgelopen week naar aanleiding van het terugsturen van de Utrecht supporters.
Hey ongelovelijke sluitspier!! ! Wil je niet vloeken met ziektes.
[/offtopic sarcastisch]
quote:Dat kanker Den Haag redt het, zoals gewoonlijk, natuurlijk weer niet..
Ze zullen me toch volgend jaar echt niet de pret ontnemen om 2 keer Aj#x te treffen. Wij promoveren namelijk en al jaren zien wij vooruit naar het moment als wij tegenover de joden komen te staan...
quote:Oh sorry, zei ik Aj#x??? Ik zal het niet meer doen hoor kankersukkel
Op woensdag 24 april 2002 23:59 schreef F1r3Starter het volgende:[..]
Hey ongelovelijke sluitspier!!
! Wil je niet vloeken met ziektes. Mensen zoals jij maken de sport alleen maar kapot. En als je het over ADO hebt als hagenees; ik zal er niet al te hard op rekenen dat ze ooit nog in competitie verband tegen Ajax zullen spelen.
quote:
quote:Ik ga hier niet teveel woorden aan vuil maken. Schelden en smijten met ziektes zie ik als een zwaktebod, een brevet van verbaal en/of communicatief onvermogen.
Op donderdag 25 april 2002 01:38 schreef Hagenees het volgende:[..]
Oh sorry, zei ik Aj#x??? Ik zal het niet meer doen hoor kankersukkel
Als je bovenstaande niet snapt kan je het in de Van Dale opzoeken, als je die tenminste hebt.
quote:Zielig ventje..
Op donderdag 25 april 2002 01:38 schreef Hagenees het volgende:[..]
--------------------------------------------------------------------------------
Zielig ventje..
helemaal mee eens,maar ja ADO he....:r
maar ajax geeft geen verbod de politie geeft het advies en fc den bosch heeft het overgenomen...
quote:En terecht, die gasten uit Den Bosch die stinken namelijk als de hel!
...
quote:Zwaanswijk is onze held
quote:En Jantje Michels ook, dat vind ik persoonlijk erger dan dat Fredje geschorst is.
Op woensdag 24 april 2002 23:58 schreef CAZZO het volgende:[..]
het staat al vanaf 18:00 op pagina 668 maar dat doet er allemaal toch niet toe,Den Bosch pakt never nooit een punt in de arena,met of zonder supporters.
Fred van der Hoorn is nl. geschorst.
[Dit bericht is gewijzigd door CherrymoonTraxx op 25-04-2002 11:33]
quote:Pas maar op, denk dat FCDH bovenaan staat op de lijst van Cohen van "Supporters die we liever nie in onze UFO hebben".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |