Stem lijst 1, Lucille's Fok! Kabinet.
quote:
Op woensdag 24 april 2002 22:55 schreef Lucille het volgende:
Jij wilt je grenzen opzoeken? Grenzen verleggen? Jezelf zijn en toch een ander van dienst zijn? De maatschappij veranderen? Jij bent de maatschappij. Kies de partij die bij jouw manier van leven past.
LFK, jouw partij!Stem lijst 1, Lucille's Fok! Kabinet.
quote:Tuurlijk, en bij partijdonaties ook nog een kusje.
Op woensdag 24 april 2002 22:56 schreef QyRoZ het volgende:
Krijgen we dan gratis een Lucille-poster voor aan de muur?
quote:Het geeft aan hoe dubieus sommige partijen zijn.
Op woensdag 24 april 2002 22:58 schreef blup het volgende:[..]
Doe niet flauw
quote:
Op woensdag 24 april 2002 22:59 schreef Lucille het volgende:[..]
Het geeft aan hoe dubieus sommige partijen zijn.
Genoeg van al dat geleuter van de Politieke Partijen
Stem DAP [De Anti Partij]
Ik beloof U dat ik U niets beloof!
quote:Kunt U misschien reclame maken voor uw partij in uw eigen topic?
Op woensdag 24 april 2002 23:23 schreef Gboy27 het volgende:
[afbeelding]Genoeg van al dat geleuter van de Politieke Partijen
Stem DAP [De Anti Partij]
Ik beloof U dat ik U niets beloof!
Revolutionair Platform Nederland!
Aan het program wordt nog gewerkt, aan de slogan ook....
(word ik de nieuwe Hans Wiegel? )
quote:Senator SEMTEX? Beetje dubieuze afkorting.
Op donderdag 25 april 2002 11:09 schreef SEMTEX het volgende:(word ik de nieuwe Hans Wiegel?
)
Lucille gaat in discussie met lijsttrekkers van anderen partijen. Vandaag is het de beurt aan Hans Dijkstal.
Lucille: Zeg Hans, waarom ben jij nu ook op Fok! gekomen?
Hans: Omdat ik bij de VVD zeker geen kans meer maak om premier te worden.
Lucille: Nu wel dan?
Hans: Ehh, ja, ehh, geen idee.
Lucille: Denk je echt enige kans te maken met mij als opponent?
Hans: Nee, niet echt. Ik hoopte eigenlijk dat ik je running mate kon worden.
Lucille: Aan me reet zal je bedoelen.
Hans: Huh?
Lucille: Ik zoek alleen mannen en vrouwen met ballen weet je.
Hans: Ow, ja dat wordt moeilijk, ik moet zelfs compenseren voor mijn lengte weet je wel, weet je niet.
Lucille: Is 'ie zo klein dan?
Hans toont de maat van zijn jongeheer.
Lucille: Ik ben bang dat wij geen zaken kunnen doen Hans.
Hans: Dan maar weer terug naar de VVD.
quote:
Op donderdag 25 april 2002 13:53 schreef Lucille het volgende:[..]
Ben benieuwd naar het solicitatiegesprekje van Rosenmuller
Wordt nu lid van de grootste partij van Fok!
Lucille's Fok! Kabinet heeft jouw stem nodig. Jij bent waar je voor staat. De maatschappij dat ben jij, en met jouw stem kan de maatschappij dus veranderen. Laat je stem niet verloren gaan en kies voor duidelijkheid. Kies niet voor slap gelul, maar voor saamhorigheid. Eendracht maakt macht. Samen staan we sterk. Maak een vuist tegen rebellen en oproerkraaiers. Stem op Lijst 1.
Paul voor de uitzending
Paul: Zeg Lucille, dit is toch echt een hoop theater wat je hier speelt he?
Lucille: Verklaar je nader Paul.
Paul: Ow, moet je niet meteen in de verdediging duiken?
Lucille: Waarom zou ik, ik vraag gewoon om een uitleg. Als je A zegt moet je ook B zeggen.
Paul: Tja, dat stond niet in mijn scenario. Bij Pim werkte deze insteek juist heel goed, die ging meteen in de verdediging, zodat ik niet meer verder hoefde te beargumenteren.
Lucille: Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag.
Paul: Misschien maar een ander onderwerpje misschien.
Lucille: OK, je ben ooit de politiek in gegaan om dingen te veranderen en te bereiken. Wat heb je nu zoal vernanderd en bereikt?
Paul: Ons partijprogramma?
Lucille: Ja, maar politek gezien?
Paul: Niet zoveel eigenlijk. Maar met een versterkt GroenLinks krijgt het project van de politieke ecologie nieuwe impulsen en ook nieuwe resultaten.
Lucille: Je bedoelt te zeggen dat Groen Links nu dus erg zwak is en dat je verder maar wat blaat?
Paul: Had je het door?
Lucille: Laatste vraag voor je Paul, hoe kan je nu campagne voeren met een rood podloodje en praten over evenwicht als je partij groen is en bovendien hardstikke links?
Paul: Ik stap maar een op denk ik, want hier weet ik echt geen antwoord op te verzinnen. Ik sta met een mond vol tanden.
Lucille, een evenwichtige meid!
Ook mensen van buitenlandse komaf zijn welkom bij onze partij. Wij zijn niet racistisch of zo.
Vandaar ook onze oproepen in het buitenlands:
Yenì bìr denge seçìn
quote:Nog een ding:
Op donderdag 25 april 2002 15:07 schreef Sitethief het volgende:
EEN DING :
[afbeelding]
quote:Veel gescheer en weinig wol.
Op donderdag 25 april 2002 14:30 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Zeg Lucille... Dit is allemaal heel leuk hoor. Maar ik heb je nog over geen enkel maatschappelijke issue je mening horen geven. Vertel eens wat je allemaal wil gaan doen als je gekozen word.
Beste LFK-vrouw,
Het komt er de komende weken op aan! Er staat daarbij voor de LFK veel op het spel. Veel kiezers zijn op drift. De keuzes die voorliggen zijn van groot belang. Het gaat daarbij om de keuze tussen een solidaire samenleving waar niemand aan de kant staat of een harteloze samenleving waarin iedereen zich zelf maar moet zien te redden. Een keuze tussen een samenleving met goede publieke voorzieningen voor iedereen of een maatschappij waar de toegang tot zorg, onderwijs of veiligheid afhankelijk is van de dikte van je portemonnee. Een keuze tussen een samenleving waar mannen en vrouwen gelijke kansen hebben en werk en zorg samen delen of een maatschappij waar mannen nog steeds de dienst uitmaken. Een keuze tussen progressief en conservatief. Een keuze tussen de samenleving die de LFK voorstaat of een maatschappij die rechtse krachten tot stand willen brengen.
Op vrijdag 26 april willen LFK-vrouwen laten zien welke keuze zij maken. Daarom organiseren wij de conferentie Macht van je stem. In de ochtend houden we een aantal inspirerende lezingen over het thema vrouwen en macht. In de middag schuiven de kiezers aan en willen wij laten zien dat de LFK de belangen van vrouwen het best behartigt. Of het nu gaat om de combinatie van arbeid en zorg, verlofsparen, deeltijdarbeid, kinderopvang, huiselijk geweld of pensioenopbouw en onvolledige AOW. Wij hebben vrouwen iets te bieden. Op de conferentie presenteren we ook de campagnefolder Stem een LFK-vrouw.
Onze ambitie is om een manifestatie te maken en te laten zien dat vrouwen er in de LFK-politiek toe doen. Vrouwen zijn de afgelopen weken, op ondergetekende na, in het politieke debat te onzichtbaar geweest. Te veel populistische uitspraken hebben wij over onze kant laten gaan! Daarom roepen wij alle Fok!-vrouwen op om naar ons te komen. Neem je moeder, zus, vriendin of collega mee.
Lucille, uw hartsvriendin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |