In een flits "Is het echt waar? Kan ik nog wegrijden?", direct gevolgd met "NEE je moet uitstappen!". Enorm gespannen ruk je de contactsleutel eruit en wilt uitstappen, wanneer je merkt dat de deur niet verder dan de helft open gaat. Ineens besef je dat het inderdaad raak was.
Dat voorwiel! Ik had haar toch niet gezien? Nee niet kunnen zien? Terwijl ik de eerste beeldjes van de film weer terugkijk, zie ik haar liggen. Drie mensen eromheen. Twee mensen staan druk proberen 112 te bellen. Ik zie wat bloed uit haar mond lopen. Ik kan niks voor haar doen!
Even later komt de politie, die zich onmiddellijk bezig houdt om omstanders te gaan ondervragen. Ondertussen bedenkt ik me dat ik moet bellen dat ik de afspraak niet meer kan nakomen. Gevolgd met een telefoontje met me moeder. Na haar het verhaal verteld te hebben dat er allemaal stroomdraadjes op het meisje worden aangesloten en dat er een raar wit ding om haar nek wordt gelegd, antwoord ik met ja op de vraag of ze moet komen.
De agent begint me vragen te stellen en dingen op te schrijven. Wat de snelheid was waarmee ik reed en of ik haar gezien had. 60 antwoord ik haperend. En met tranen in me ogen: "Ik zag alleen haar voorwiel!".
Na de remtesten, schadeformulieren en de eerste schok te hebben verwerkt ga ik naar huis. Enigzins gerust gesteld door de aanwezige EHBO-er dat het er allemaal wel redelijk uitzag.
Eenmaal thuis krijg ik een telefoontje van de agent dat ze gelukkig alleen haar hand heeft gebroken. Ik moet er niet aan denken als ze een halve meter doorgereden was...
quote:Idd, of een boeket laten bezorgen (of zelf brengen natuurlijk). Wordt wel erg gewaardeerd denk ik
Op dinsdag 23 april 2002 19:13 schreef Skinkie het volgende:
Misschien is bij haar langs gaan helemaal geen slecht idee.
Maar ik kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent, gelukkig dat het zo goed is afgelopen!
quote:ga zometeen contact opnemen met haar ouders, afspraak maken om langs te komen. En de formaliteiten maar afhandelen...
Op dinsdag 23 april 2002 19:13 schreef Skinkie het volgende:
Misschien is bij haar langs gaan helemaal geen slecht idee.
quote:Het allerergste vind ik het voor haar vriendje dat naast haar reed. Die zag z'n vriendin (letterlijk!) 5 meter door de lucht heen vliegen....
Op dinsdag 23 april 2002 19:15 schreef Delight het volgende:[..]
Idd, of een boeket laten bezorgen (of zelf brengen natuurlijk). Wordt wel erg gewaardeerd denk ik
Maar ik kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent, gelukkig dat het zo goed is afgelopen!
Meisje zelf zal er net als ik weinig van hebben gezien en hopelijk loopt het met een sisser af...
quote:Mensen kunnen behoorlijk veel hebben hoor
Op dinsdag 23 april 2002 19:18 schreef Brupje het volgende:[..]
Het allerergste vind ik het voor haar vriendje dat naast haar reed. Die zag z'n vriendin (letterlijk!) 5 meter door de lucht heen vliegen....
Meisje zelf zal er net als ik weinig van hebben gezien en hopelijk loopt het met een sisser af...
Gewoon een knuffelbeer of een ander lief gebaar ![]()
Sterkte
Vamp
quote:Zo zie je maar weer: Altijd goed opletten...
Op dinsdag 23 april 2002 19:18 schreef Brupje het volgende:[..]
Het allerergste vind ik het voor haar vriendje dat naast haar reed. Die zag z'n vriendin (letterlijk!) 5 meter door de lucht heen vliegen....
Kweet hoe kut het is om zoiets mee te maken...
quote:Dat is ook haar geluk geweest, ik reed eigenlijk daar te langzaam, en me reactie vermogen was ook uitstekend... Als ik maar wat meer dan 0.5 seconden had gehad...
Op dinsdag 23 april 2002 19:23 schreef charissa het volgende:[..]
Zo zie je maar weer: Altijd goed opletten...
quote:Ik heb dus net de ouders aan de telefoon gehad en die leefde erg met mij mee en gaven ook vooral de automobilist die op dat klote punt stil ging staan de schuld.
Op dinsdag 23 april 2002 19:50 schreef boezzzel het volgende:
Jeetje wat zul je geschrokken zijn!
Wel heel fijn dat je nog recht in de spiegel kunt kijken en zeker weet dat je geen fouten gemaakt hebt, als je iets te hard had gereden had je het jezelf niet meer vergeven, ondanks dat ze er alleen een gebroken hand aan heeft overgehouden.
Een bloemetje oid zal ze zeker wel op prijs stellen!
Sterkte met het bijkomen van de schrik!
Dus ik heb een afspraak met die mensen gemaakt en ga er morgen met een bloemetje heen.
Verder is het gelukkig goed met dat meisje. Ze heeft een lichte hersenschudding en een scheurtje in haar hand, dus het loopt gelukkig weer goed af
* denkt meteen aan zijn eigen ongeluk in februari... gelukkig ook met een "goed" einde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |