ik weet een winkeltje te zitten in scheveningen waar ze dat verkopen, maar dat is zo ver weg
HELP!!!
edit: had niet gezien dat het voor Shockers was, dacht gewoon voor een of ander wazig feestje ofzo
Misschien ook handig als je even vermeldt waar ergens je woont, dan weten mensen wat een beetje bij jou in de buurt is.
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 22-04-2002 22:13]
of ga vragen bij de lokale vuilnisdienst
(die BFI pakken geven ook mooi licht )
hoi Hester trouwens.. -> niet op msn?
Zitten allebei in Spuistraat in Amsterdam. Maar let er wel op, tegenwoordig hebben zoveel mensen het en is het niet orgineel. En het is gruwlijk duur, maar ze hebben soms echt wel leuke dingen.
Verder heeft Forza in Kalvestraat ook heel veel partykleding en Stars en Psychotic op Nieuwendijk. Ook veel fluorisernd.
[Dit bericht is gewijzigd door MissX op 22-04-2002 22:01]
quote:In 't oosten? Ik denk dat ze daar ver op 'r tijd vooruit loopt dan hoor
Op maandag 22 april 2002 21:58 schreef MissX het volgende:
tegenwoordig hebben zoveel mensen het en is het niet orgineel.
ps: is dat niet cleo van gtst????
quote:Inderdaad, hier zie je het helemaal niet
Op maandag 22 april 2002 21:59 schreef Vork het volgende:[..]
In 't oosten? Ik denk dat ze daar ver op 'r tijd vooruit loopt dan hoor
quote:Ze wil het aan naar Shockers, op dat soort feesten loopt tegenwoordig de helft van de mensen in Cyberdog. En ook zo een wegwerkersbroek is
Op maandag 22 april 2002 21:59 schreef Vork het volgende:[..]
In 't oosten? Ik denk dat ze daar ver op 'r tijd vooruit loopt dan hoor
over zoiets zat ik dus te denken, het is wel lelijk maar toch wel leuk
quote:Als je op wil vallen vandaag de dag op zo'n feest meot je gewoon gezellig in 't zwart verschijnen
Op maandag 22 april 2002 22:01 schreef MissX het volgende:
Ze wil het aan naar Shockers, op dat soort feesten loopt tegenwoordig de helft van de mensen in Cyberdog. En ook zo een wegwerkersbroek isDan hebben een groot aantal mensen iets van neeee heb je weer zo een triest geval.
quote:Jah niemand anders heeft een buik die zo uitsteekt
Op maandag 22 april 2002 22:00 schreef Sinaasappel het volgende:
Thanxps: is dat niet cleo van gtst????
Zo'n winkeltjes ken ik niet in Overijssel
quote:zo te zien is dat Cyberdog, hmmm leg maar ff 3 a 400 gulden neer voor een broek. Topje zal ook wel minimaal 100 gekost hebben. Wil niet lullig doen, maar wil je alleen maar indicatie geven dat het echt niet goedkoop is en niet orgineel meer op die feesten.
Op maandag 22 april 2002 22:03 schreef Sinaasappel het volgende:
[afbeelding]over zoiets zat ik dus te denken, het is wel lelijk maar toch wel leuk
Kheb er ook wel een topje vandaan en af en toe hebben ze echt mooie broeken. Maar ik ga geen 600 gulden voor een broek betalen.
quote:Snap ik
Op maandag 22 april 2002 22:05 schreef MissX het volgende:[..]
zo te zien is dat Cyberdog, hmmm leg maar ff 3 a 400 gulden neer voor een broek. Topje zal ook wel minimaal 100 gekost hebben. Wil niet lullig doen, maar wil je alleen maar indicatie geven dat het echt niet goedkoop is en niet orgineel meer op die feesten.
Kheb er ook wel een topje vandaan en af en toe hebben ze echt mooie broeken. Maar ik ga geen 600 gulden voor een broek betalen.
Maar als ik iets wil hebben zou ik het krijgen ook
quote:Wel een idee, maar ik kijk eerst in scheveningen als niemand iets dichterbij weet te zitten
Op dinsdag 23 april 2002 13:41 schreef kamagurka het volgende:
Je hebt toch van die fluoriscerende verf? Flikker daar gewoon wat van over een topje/broek. Dat valt in het blacklight wel opMet die dure merkdingen zie je er toch uit als een over het paard getilde trut, moet je niet doen!
quote:Je kunt ze onder andere kopen in "Bizarre Women" in Maastricht. Is wel een eindje van Overijssel maar dan heb je ook wat
Topic: Lichtgevende kleren waar koop ik die???????
"Bizarre" zal vast wel een filiaal hebben in de randstad.. mocht je daar eens een x komen
Misschien kun je ook eens een kijkje nemen bij Dot-G..
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 14:29 schreef Modderman het volgende:
Houd nou eens op met al die gore fantasieën te plaatsen hier!![]()
![]()
linkje:
Wil zelf ook zo'n slang hebben voor uitgaan
(en voor mijn pjoeterd )
Hmmm... shockers...
* DaMSWer wacht al op de liveact streams, want ik ben der niet live bij
quote:Idd, 'k heb vandmiddag een hele toffe broek gekocht bij Forza.
Op maandag 22 april 2002 21:58 schreef MissX het volgende:
Cyberdog http://www.cyberdog.net/
Club Wearhous www.clubwearhouse.nlZitten allebei in Spuistraat in Amsterdam. Maar let er wel op, tegenwoordig hebben zoveel mensen het en is het niet orgineel. En het is gruwlijk duur, maar ze hebben soms echt wel leuke dingen.
Verder heeft Forza in Kalvestraat ook heel veel partykleding en Stars en Psychotic op Nieuwendijk. Ook veel fluorisernd.
Die felgekleurde broeken vind ik persoonlijk niet zo geweldig. 'k heb 1 shirtje van 80 piek en 'k zie hem teveel langskomen op feesten.
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 22:04 schreef blieblie het volgende:
OW, en wat dan tuurlijk wel errug cool is is dat je helemaal geen licht nodig hebt om zelf licht te geven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |