Maar goed, wat zijn dan de alternatieven? Ik zat zelf te denken aan ontharingcreme... Maar nu is mijn vraag werkt dat? En vooral zijn er mensen(heren) die mij hun ervaring hiermee kunnen vertellen?
maar zo moeilijk is het scheren daar niet hoor
jaah, ik heb zelf ervaring
quote:
Op maandag 22 april 2002 17:41 schreef n00fer het volgende:
koop anders eerst eens een fatsoenlijk ding dan... een mach 3 bijvoorbeeld ( het is misschien wel sluip sluikreclame)maar zo moeilijk is het scheren daar niet hoor
jaah, ik heb zelf ervaring
SMEER NOOIT "VEET" OID OP JE GENITALIEN.... dit brand namelijk nogal heftig (als je van sm houd wel)
gewoon 1 keer rustig voor gaan zitten, eerst afknippen (de haren) en dan rustig scheren met een fatsoenlijk scherp mes. (sneetjes krijg je door botte niet door scherpe mesjes, met een scherp mes haal je meteen hele stukken vel weg als het fout gaat)
na de eerste keer is het een kwestie van bijhouden onder de douche. Ohja na 1 à 2 dagen gaat het nogal behoorlijk irriteren, dit is tijdelijk en went op den duur.
Tis wel veel hygienischer imo. (en de dames vinden het ook wel leuk meestal) en het geeft je een argument als je je vriendin vraagt of ze zich wil scheren
quote:waarom krijg ik een heel eng gevoel in mijn onderbuik van wat jij hier schrijft?
Op maandag 22 april 2002 17:39 schreef Lucille het volgende:
Schaamhaar zit over het algemeen rond je knuppeltje en niet op je knuppeltje, dus veel problemen zijn niet te verwachten. Of ben jij zo'n iemand die nogal erg uitschiet (en jezelf in je rug snijdt bij het scheren) ?
Maar inderdaad de topicstarter moet zich leren scheren.
quote:Dat weet ik wel... Maar er hangt ook nog een zakje met haar erop
Op maandag 22 april 2002 17:39 schreef Lucille het volgende:
Schaamhaar zit over het algemeen rond je knuppeltje en niet op je knuppeltje, dus veel problemen zijn niet te verwachten. Of ben jij zo'n iemand die nogal erg uitschiet (en jezelf in je rug snijdt bij het scheren) ?
quote:Reply dan NIET
Op maandag 22 april 2002 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Met een aansteker natuurlijk!
quote:ik snap die ook niet
Op maandag 22 april 2002 18:53 schreef Cheiron het volgende:
ik hoorde net langs komen niet met een tondeuse.. maar waarom niet
Cheiron heeft het ook niet helemaal kaal.. maar wel netjes
quote:Dat vond ik dus ook
Op maandag 22 april 2002 18:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Met een scheermes langs je tere zak? Brrrr
En ja, de eerste x gaat het jeuken, maar daarna niet meer. Bij mij tenminste.
quote:Je voelt er minder van dan op je gezicht. Trust me.
Op maandag 22 april 2002 18:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Met een scheermes langs je tere zak? Brrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |