abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 mei 2002 @ 18:24:57 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4100321
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 13:05 schreef berney het volgende:

[..]

Danny en Knorretje gefeliciteerd!!

Wauw, geweldig! Kajira, wat een aparte naam Erg mooi! En nu willen we natuurlijk heel snel foto's zien (of waren die er al, ik heb het topic hierboven nog niet gescand), en het verhaal van de bevalling horen. Van harte gefeliciteerd, Knor en Danny!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fossiel dinsdag 7 mei 2002 @ 18:26:01 #202
2628 Karin
pi_4100326
Danny en Jolanda, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Ik hoorde van Ted dat het met jullie alledrie heel goed gaat en dat jullie hele trotse ouders zijn. Geniet er lekker van!

Moussy, wat een rotbericht zeg! En wat naar al die onzekerheid. Ik hoop voor je dat ze snel wat duidelijks kunnen zeggen en dat dat meevalt.

Lois, heel veel sterkte morgen! Ik hoop dat Eva snel weer opknapt en vooral niet meer ziek wordt. Dan gaan we een heel groot feessie bouwen op haar verjaardag!

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 mei 2002 @ 18:30:34 #203
13151 crew  Rewimo
pi_4100367
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 13:50 schreef moussy het volgende:
Goed nou , wij zijn nu weer eens naar het ziekenhuis geweest hier in Den Helder, om te klagen over het AMC , om te vragen wat we hier nou mee moeten en om te vrragen of de arts meer wist dan wij, aangezien wij steeds maar geen antwoorden in het AMC krijgen.

De arts van het AMC heeft ons dus in een waan, nee verwarring gebracht dat er niets aan de hand hoefde te zijn. Wat de arts hier op papier had staan was héél wat anders.....

Ik moet dus nog een keer naar het AMC om te kijken of het hoofdje groter is geworden, duidt nml zeer zeker op een waterhoofd en ze willen dan proberen vast te stellen waar de opening in de rug zou zitten. Wij krijgen dus zoals het er nu uitziet wél een kind met een open ruggetje, maar het is nog de vraag wáár de opening zit.

Moussy, nee toch? Hoe kunnen ze dat nou doen in het AMC? Niet te geloven zeg... Wat zullen jullie geschrokken zijn! Ik zit me hier vreselijk boos te maken, wat een ongelooflijke sukkels zeg, daar in het AMC... Ik kan niets anders doen dan jullie veel sterkte wensen en hopen dat de opening op een gunstige plek zit. Jeetje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator dinsdag 7 mei 2002 @ 18:58:00 #204
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4100680
Ach Moussy wat een klotebericht.
Wat laten die artsen een hoop steekjes vallen als het gaat om omgang met (zwangere) patiënten.

Ik wens jullie heel veel sterkte, en ik wou dat ik meer voor jullie kon doen.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 7 mei 2002 @ 19:47:03 #205
7074 moussy
kuttekop
pi_4101375
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 18:58 schreef Lois het volgende:

Wat laten die artsen een hoop steekjes vallen als het gaat om omgang met (zwangere) patiënten.

En hier is alles van de medische molen mee begonnen. Een onderzoek naar de onzekerheden van de zwangere meiden en de omgang van artsen en verloskundigen.... denk je gewoon met een onderzoek mee te doen.

In ieder geval allemaal heel erg bedankt voor jullie reactie's

Gister schoot door mn hoofd dat we nog voor geboortekaartjes op stap moesten, vandaag hebben we maar besloten dat we dat niet meer doen. Niet omdat we er vanuit gaan dat het kindje komt te overlijden, maar gewoon om het feit dat door deze hele stress shit de eerste dagen voor ons zijn. En of we die dagen nou gaan vullen met operatie's en onderzoeken of genieten van een "gezond" kind, want nee, er is nog steeds niet zeker hoe ernstig het allemaal is. Kaartjes sturen kan altijd nog.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 mei 2002 @ 19:54:26 #206
13151 crew  Rewimo
pi_4101489
Groot gelijk Moussy, laat je niet gek maken. Jullie krijgen hoe dan ook een kindje en dat blijft nog steeds een groot wonder
pi_4104565
Danny en Knorretje, ik wil jullie in dit topic ook ff feliciteren met jullie meisje!!
Wat is het toch bijzonder mooi hè, de ouders te mogen zijn van zo'n klein wondertje

Eva, heel veel succes morgen met de operatie en dat je maar snel weer beter bent en hierna niet meer zo vaak ziekjes zult zijn!!

Moussy, wat ontzettend naar voor jullie.
Heel veel sterkte gewenst in deze tijd vol onzekerheid.

pi_4104593
We zijn vanavond voor 't eerst naar het zwembad geweest met Jillian. In het begin was ze een beetje aan het mokken, maar al snel was ze niet meer uit het water te slaan
Het was zeker voor herhaling vatbaar

pi_4108288
Zwaar offtopic:

quote:
quote van Meaghan:

"Jij bent het leven, jij bent de liefde, de liefde van mijn leven"

Zie mijn sig
  woensdag 8 mei 2002 @ 11:17:49 #210
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_4108763
GVD, Moussy!!!!

Ik kan er nu van alles van vinden en over zeggen, maar daar heb je niet zo heel veel aan. In hoeverre is dit alles nu zeker dan?
Ik bedoel, kan het ook nog een putje zijn, of is er in ieder geval iets met de ruggegraat?

Sterkte meid!

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 8 mei 2002 @ 11:28:21 #211
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_4108940
Wat een verwarring Moussy! En wat een onzekerheid. Yek!
  woensdag 8 mei 2002 @ 12:32:19 #212
8885 moralia
Grip op je zak
pi_4110006
Knorretje en Danny van Harte! Ik ben bang dat ik de volgende ben, maar ik heb nog een weekje of twee. Veel geluk en ik hoop dat alles goed blijft gaan.

Moussy ik hoop voor jou dat alles achteraf mee blijkt te vallen, dat komt gelukkig ook nog wel voor. Houd de moed er in misschien is er paniek om niks, ik hoop het voor jullie!

I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_4110955
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 10:36 schreef Tinkerbell het volgende:
Zwaar offtopic:

[..]

Zie mijn sig

pi_4111990
Meaghan wat een ontzettend leuke foto van Jillian zeg!! Je ziet haar echt zo kijken van nou moet dat nou

Moralia het begint voor jou inderdaad dichtbij te komen he. Spannend hoor.

Ik moet de hele dag al aan kleine Eva denken. Ik hoop dat alles goed gaat en dat ze niet teveel pijn heeft. Paps en mams natuurlijk ook heeeeeeel veel stertke ermee he. Zal voor jullie ook wel heeeel moeilijk zijn.
Dikke knuf van Bo en mij.

Enne knorretje waar blijven die fotos nou van jullie mooie meissie

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 mei 2002 @ 16:12:06 #215
13151 crew  Rewimo
pi_4113664
Ja, hoe zou het met Eva zijn? Ik wens haar en natuurlijk papa en mama veel sterkte en beterschap.

qltel, Christan en ik gaan morgen een weekje op vakantie Dus als jullie een tijdje niks horen (lekker rustig) weten jullie hoe het komt

woensdag 8 mei 2002 @ 16:13:48 #216
25300 beertje_
..........
pi_4113692
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 16:12 schreef Rewimo het volgende:
Ja, hoe zou het met Eva zijn? Ik wens haar en natuurlijk papa en mama veel sterkte en beterschap.

qltel, Christan en ik gaan morgen een weekje op vakantie Dus als jullie een tijdje niks horen (lekker rustig) weten jullie hoe het komt

Ook veel sterkte voor Eva en paps en mams

Rewimo heel veel plezier, waar gaan jullie heen?

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 mei 2002 @ 16:16:26 #217
13151 crew  Rewimo
pi_4113733
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 16:13 schreef beertje_ het volgende:
Rewimo heel veel plezier, waar gaan jullie heen?
Een weekje naar een hotelletje in Duitsland, en als we terugkomen komt het hoogtepunt: de Efteling! We verheugen ons er heel erg op om dat voor het eerst met ons manneke samen te doen
  woensdag 8 mei 2002 @ 16:27:56 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_4113914
Is er een van de Modjes die zo aardig wil zijn het lijstje op blz. 1 van deze draad aan te passen.

Knorretje is niet meer zwanger (!) en
Kajira Alicia Cossette is op 3 Mei 2002 geboren!

Staat wel zo netjes, toch? En ik denk dat Knorretje wel heel blij zal zijn dat het achter de rug is

[Waar bemoei ik me mee?]

pi_4113975
Moussy, wat verschrikkelijk voor jullie. Samen met iedereen hoop ik natuurlijk dat het allemaal heel erg gaat meevallen. Heel veel sterkte!
pi_4113997
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 16:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Een weekje naar een hotelletje in Duitsland, en als we terugkomen komt het hoogtepunt: de Efteling! We verheugen ons er heel erg op om dat voor het eerst met ons manneke samen te doen

Mogen wij mee naar de Efteling? Dat lijkt me wel reuze gezellig!

Of zullen we toch binnenkort maar eens een FOK-meeting gaan houden? Count me in!

woensdag 8 mei 2002 @ 16:49:49 #221
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_4114215
Moussy, wat vreselijk zeg.. En dan vooral die onzekerheid.

Ik heb inderdaad ook steeds dat als ik dit topic naar boven zie komen dat ik kijk of er nieuws van Eva of Lois is...

Dat we van Knorretje nog niks gehoord hebben ligt volgens mij aan haar verblijf in het Kraamhotel. (de laatste keer dat ik haar sprak (december.. jemig wat een tijd geleden..) was ze dit van plan. Als dit dus inderdaad doorgegaan is, zal Danny natuurlijk ook weinig tot geen tijd hebben om even wat te posten. Neemt niet weg dat ik natuurlijk verschrikkelijk benieuwd ben hoe 't met de kleine en vooral met Knorretje is.

Ik vind trouwens dat we hier maar 'ns een regel in moeten gaan stellen dat we minimaal 1x per maand foto's van 't grut te zien moeten krijgen..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 mei 2002 @ 16:56:56 #222
13151 crew  Rewimo
pi_4114296
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 16:34 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

Mogen wij mee naar de Efteling? Dat lijkt me wel reuze gezellig!

Of zullen we toch binnenkort maar eens een FOK-meeting gaan houden? Count me in!

Tuurlijk! 16 mei Iedereen welkom (wel cadeautje voor qltel meebrengen, want die is dan jarig)
  Jubileum moderator woensdag 8 mei 2002 @ 17:25:14 #223
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4114691
Zo wij zijn weer thuis! Dat zijn we al eventjes hoor, maar ik heb nu pas tijd.

Vanmorgen om 7.15 uur waren we in het ziekenhuis. Ze kreeg een operatiejasje aan (speciaal voor kindjes in felle kleurtjes) en een drankje om slaperig te worden.
Om half 9 werden we opgehaald en naar de operatieafdeling gebracht. Daar moesten we nog even wachten en ik moest in groene kleding gehesen worden.
Om 10 voor 9 was ze aan de beurt, op mijn schoot in slaap gebracht en daarna mocht ik haar op de operatietafel leggen. Zo'n klein wurmpje op zo'n grote tafel .
Ik liep terug naar de uitslaapkamer en werd weer uit het groene pak geholpen en na 5 minuten was Eva ook al klaar.
Heel veel bloed en heel veel huilen.

Gelukkig werd dat na een tijdje wel minder en mochten we weer naar de kinderafdeling waar Jeroen al met smart op ons zat te wachten.
Ze moest elk kwartier iets drinken en heeft zelfs een hele raket (waterijsje) weggeslobberd. Het viel niet mee maar na een uurtje kon ze alweer zachtjes lachen.

Om 12 uur kwam de dokter voor controle en alles was goed. Daarna mochten we, na nog wat uitleg hoe we de komende dagen voor haar moeten zorgen en waar we op moeten letten, weer naar huis.

Ze is ontzettend moe maar kan haast niet slapen omdat ze elk kwartier iets moet drinken. Ze heeft inmiddels al een broodje gegeten want melk mag nog eventjes niet.
Ik moet zeggen dat ze aardig snel weer opgeknapt is, de ingreep zelf en de uren daarna waren niet makkelijk maar ze speelt en lacht alweer.

Ik ben ontzettend trots op haar, hoewel het een kleine ingreep is is het toch iets vreselijks als je zo klein bent. Na een moeilijke ochtend lijkt er nu wel niets meer aan de hand. Veerkrachtig zijn kindjes hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 08-05-2002 18:52]

Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator woensdag 8 mei 2002 @ 17:26:55 #224
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4114719
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 16:56 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Tuurlijk! 16 mei Iedereen welkom (wel cadeautje voor qltel meebrengen, want die is dan jarig)

Hmm jammer, 16 mei is op een donderdag.
Kan qltel niet even op zaterdag zijn verjaardag vieren?
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 mei 2002 @ 17:27:13 #225
13151 crew  Rewimo
pi_4114725
Goed zeg, Lois, fijn dat het allemaal meegevallen is! Hopelijk is het nu over met de verkoudheden en zo. Dappere meid hebben jullie hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')