http://www.techtv.com/screensavers/supergeek/story/0,24330,3381725,00.html
Deze kerel heeft het gewoon voor elkaar gekregen om een X-Box, een Playstation 2, een Nintendo Gamecube, een 8-bit NES, een Atari 2600 EN een PC in één Miditower te bouwen… *kwijl*
Ben je dan een hardware god?... ja best wel geloof ik.
quote:Goed he? Ik heb er 2 weken over gedaan
Op zaterdag 20 april 2002 16:34 schreef deGVR het volgende:http://www.techtv.com/screensavers/supergeek/story/0,24330,3381725,00.html
Deze kerel heeft het gewoon voor elkaar gekregen om een X-Box, een Playstation 2, een Nintendo Gamecube, een 8-bit NES, een Atari 2600 EN een PC in één Miditower te bouwen… *kwijl*
quote:Amateur, ik deed het net nog tijdens het koffie zetten..
Op zaterdag 20 april 2002 16:36 schreef Armageddon het volgende:[..]
Goed he? Ik heb er 2 weken over gedaan
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 16:36 schreef Armageddon het volgende:[..]
Goed he? Ik heb er 2 weken over gedaan
quote:Geen ruimte meer voor neem ik aan.
Op zaterdag 20 april 2002 16:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waarom zit er geen SNES in?
Op zich zou ik wel een keer willen proberen zoiets te doen maar dan alleen met oldskool consoles.
Atari 2600, NES, SNES, SEGA master system, NEOGEO etc.
Lijkt me wel erg cool... maar ik ben niet zo'n soldeerkoning
Alleen vraag ik me af of de pc ook echt kan functioneren, want het lijkt me dat er niet veel ventilatieruimte over is binnen de kast, waardoor oververhitting onvermijdelijk is.
quote:Als je de andere foto's bekijkt valt het met de ruimte best wel mee.. de consoles nemen niet veel ruimte in beslag en generen weinig hitte (daar zijn ze tenslotte ook voor gebouwd)
Op zaterdag 20 april 2002 16:51 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Hij ziet er ook best strak uitAlleen vraag ik me af of de pc ook echt kan functioneren, want het lijkt me dat er niet veel ventilatieruimte over is binnen de kast, waardoor oververhitting onvermijdelijk is.
Met een paar goeie fans erin lijkt het me prima functioneren... je moet natuurlijk neit de proc van de PC gaan overklokken.
quote:Mijn heilige god..
Op zaterdag 20 april 2002 16:34 schreef deGVR het volgende:http://www.techtv.com/screensavers/supergeek/story/0,24330,3381725,00.html
Alle spellen die op xbox uitkomen komen er ook voor de pc... dat "veel teveel geld" voor die xbox had ie beter kunnen investeren in een beetje betere hardware voor z'n pc.
quote:Niet met je eens... tzijn toch echt twee verschillende apparaten xbox en PC... er zijn wel duidelijke overeenkomsten, maar tis niet hetzelfde.
Op zaterdag 20 april 2002 17:11 schreef MrWilliams het volgende:
Waarom PC én Xflop?Alle spellen die op xbox uitkomen komen er ook voor de pc... dat "veel teveel geld" voor die xbox had ie beter kunnen investeren in een beetje betere hardware voor z'n pc.
Maar ik zou een oldskool console box toch cooler vinden... moet ik eens ff over nadenken
quote:dat klopt... op een xbox word je niet gestoord (lees: uit je spel gekiepert) als je een bericht via msn krijgt.
Op zaterdag 20 april 2002 17:13 schreef deGVR het volgende:[..]
Niet met je eens... tzijn toch echt twee verschillende apparaten xbox en PC... er zijn wel duidelijke overeenkomsten, maar tis niet hetzelfde.
[..]
quote:én de geforce(achtige) kaart wordt niet gehinderd door een AGP bus... én er zit geen resource-vretend OS tussen je games en je hardware... én je zal er geen hardware conflictjes op krijgen... én zo kan ik nog wel even doorgaan
Op zaterdag 20 april 2002 17:21 schreef MrWilliams het volgende:[..]
dat klopt... op een xbox word je niet gestoord (lees: uit je spel gekiepert) als je een bericht via msn krijgt.
en xbox is op een tv, ipv monitor, wat de illusie geeft van een "beter" beeld.
Lian-Li PC-76 case
Microsoft Xbox
Sony PlayStation 2
Nintendo GameCube and an 8-bit Nintendo
Atari 2600 jr
Epox 8K3A+ mobo
AMD XP 2100+ CPU
ATI Radeon All-In-Wonder 8500DV video card
Kingston PC2700 333MHz DDR RAM 512MB
Intel Pro/100 NIC
6-position 9-pin switch box
14 various toggle switches
TDK 16/10/40 CD-RW drive
Seagate 40GB HD
Thermaltake Volcano 7+ CPU heat sink, also Thermaltake active and passive memory coolers
Various bolts, nuts, zip ties, heat shrink tubing, plastic sheeting, and other hardware
quote:Idd... echt wel een extreem geile bak alles bij elkaar.
Op zaterdag 20 april 2002 18:10 schreef Solomon het volgende:
Check ook ff de pc specs onderaanook zeer mooi
Lian-Li PC-76 case
Microsoft Xbox
Sony PlayStation 2
Nintendo GameCube and an 8-bit Nintendo
Atari 2600 jr
Epox 8K3A+ mobo
AMD XP 2100+ CPU
ATI Radeon All-In-Wonder 8500DV video card
Kingston PC2700 333MHz DDR RAM 512MB
Intel Pro/100 NIC
6-position 9-pin switch box
14 various toggle switches
TDK 16/10/40 CD-RW drive
Seagate 40GB HD
Thermaltake Volcano 7+ CPU heat sink, also Thermaltake active and passive memory coolers
Various bolts, nuts, zip ties, heat shrink tubing, plastic sheeting, and other hardware
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 23-04-2002 20:53]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |