quote:Hallo mensen ik heb een XBox en een ps2.
Op zaterdag 20 april 2002 05:36 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Niks..Gewoon iets wat me opviel..
Verbaasd me niks dat je dan zoveel onzin uitkraant..
Tis idd moeilijk te verkroppen dat er iets beters is als wat je zelf hebt..
Ik weet het nog wel van toen ik een C64 had en de Amiga uitkwam..Toen deed ik ook zo..Amiga is kut..blablabla..
Terwijl ik diep van binnen wist dat ie superieur was aan dat wat ik had..
Net zoals jij..Je weet dat de XBOX beter is.En dat ze over de PS2 gan heenwalsen..
till will prove so![]()
quote:Hehehe, heeft de mijne ook last van...stuur op voor garantie, heb ik ook gedaan.
Op zaterdag 20 april 2002 15:54 schreef D-Light het volgende:[..]
Hallo mensen ik heb een XBox en een ps2.
ooit wel eens gehoord van krassen op je dvd's of spelletjes?
Wil je dit niet koop dan geen XBox all mijn games zijn naar de kl*ten
quote:ps2 is kwalitatief ook veel beter.
quote:Eg nie! kep mn 4e ps2 hier al staan hoor, dus dat is slap gelul. Alleen omdat jij nou een keer last hebt van een problematische xbox, wil niet zeggen dat de ps2 kwalitatief beter is. Punt.
Op zaterdag 20 april 2002 15:55 schreef D-Light het volgende:[..]
ps2 is kwalitatief ook veel beter.
quote:Ik geloof er niks van..
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 15:55 schreef D-Light het volgende:[..]
ps2 is kwalitatief ook veel beter.
quote:Dat geldt ook voor jouw. Je vierde PS2 ook ? Jeez,..wat doe je met dat ding ! Je moet er wel op gamen hoor ?
Op zaterdag 20 april 2002 15:57 schreef Robhimself het volgende:[..]
Eg nie! kep mn 4e ps2 hier al staan hoor, dus dat is slap gelul. Alleen omdat jij nou een keer last hebt van een problematische xbox, wil niet zeggen dat de ps2 kwalitatief beter is. Punt.
En dit is voor iedereen die denk dat Consolegamers.nl geen interesse heeft in de Xbox. WRONG,...dat hebben we wel. We hebben alleen geen reviewer ervoor. Nintendo en Sony zijn zo vriendelijk om ons hard en software te geven, maar Microsoft vind dat niet nodig.
En ja,...ik ga niet mijn eigen geld uitgeven voor een Xbox ja,. Misschien nu wel nu die wat goedkoper is, maar dan zou ik het alleen voor Halo doen. Ik wacht er nog even mee. Er moeten betere games komen (dit was een persoonlijke mening)
En dat gezeik over dat hier geen Xbox tegenhangers mogen komen wordt ik ook moe van. Jeez,...Er staat toch Goddammit "Xbox debat deeltje 3". Eeehhhh,... dan mag je toch debatteren
En mag ik iedereen eraan herinneren dat dit complete topic is gestart door Basterd met "Xbox sucked"
quote:WHOEHAHAHAHAHAHAHA!! FOUT! Dit was een follow up op IamZenith's PS2, GC of XBOX topic!
Op zaterdag 20 april 2002 16:06 schreef Chocobo het volgende:En mag ik iedereen eraan herinneren dat dit complete topic is gestart door Basterd met "Xbox sucked"
quote:Oh,...dan heb ik dat fout.
Op zaterdag 20 april 2002 16:12 schreef Robhimself het volgende:[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHA!! FOUT! Dit was een follow up op IamZenith's PS2, GC of XBOX topic!
Jammer joh!
quote:min of meer
Op zaterdag 20 april 2002 16:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Oh,...dan heb ik dat fout.
Maar ik heb mijn punt gemaakt.
quote:Dat is echt niet de regel hoor. Ik heb de mijne al meer dan een maand, en nergens een krasje te zien. Ik behandel mijn DVDs ook wel met enige voorzichtigheid.
Waar is debat 1 dan ? Is deel 1 toch niet Xbox sucked ?
De xbox sucked! 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Xbox debat deel 2 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Ps,...tracen is mijn werk.
quote:Tuurlijk, maar ik vind het wel opmerkelijk dat Bastard en jij in zowat vrijwel elk XBox topic weer even komen verkondigen dat deze console jullie niet zou aanspreken. Of zoals Bastard het zo aardig wist te verwoorden, dat consolegamers.nl het 'niet zo belangrijk vindt' wat er op de XBox gebeurt.
Op zaterdag 20 april 2002 16:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
En dat gezeik over dat hier geen Xbox tegenhangers mogen komen wordt ik ook moe van. Jeez,...Er staat toch Goddammit "Xbox debat deeltje 3". Eeehhhh,... dan mag je toch debatteren
Als het onderwerp jullie echt niet kan boeien, waarom komen jullie dan steeds weer als stoorzenders optreden? Opmerkingen zoals 'ik moet zo hard lachen om de slechte software' en 'jullie zijn tevreden met crap' zou ik geen debatteren noemen.
quote:Ja wat weet hij er nou in hemelsnaam van
Op zaterdag 20 april 2002 13:16 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Laat Bastard nou maar
En als hij tegengas geeft en sceptisch is moet je hem gewoon laten blaten he
Dat jullie nou trappen in een verkoopstunt zegt toch genoeg denk ik.
Topic Debat deel 2 start donderdag 11 april 2002 13:33 precies na de Xbox sucked topic.
De topic waar jij het over hebt is zelf nog bezig. PS2, Gamecube of X-Box is van MBN en start op zondag 13 januari 2002 12:04
Jij bedoeld die van Iam_Zenith maar dat is X-Box Vs. GameCube Vs. PS2 die op zondag 14 april 2002 22:11 eindigt, maar dan is het domme xbox debat al bezig.
Kortom: het is wat offtopic, maar dit is gewoon even om je voor lul te zetten, dus,.....Xbox debat komt wel voort uit Xbox Sucked. Houd je Whoehahaha's even voor je totdat je weer waar je over praat.
quote:Waarheid is hard. Maar om mensen vragen weg te gaan omdat ze de Xbox niet waarderen is zeker wel een debat
Op zaterdag 20 april 2002 16:30 schreef Vibromass het volgende:[..]
Opmerkingen zoals 'ik moet zo hard lachen om de slechte software' en 'jullie zijn tevreden met crap' zou ik geen debatteren noemen.
quote:Klopt,...let op mijn woorden. "Er komt geen Xbox 2"
Op zaterdag 20 april 2002 16:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens de verkoopcijfers in Japan is de Xbox afgelopen week 1800 x verkocht daar, zelfs de Wonderswan (WAT?) verkocht daar beter. En ik denk niet dat Microsoft nog iets van Japan zal kunnen maken, ze doen er het slimst aan om gewoon die markt te laten voor wat ie is.
quote:Ik heb nog weinig debat gezien, wel mensen die er eerst geen ruk aan vonden aan die machine, maar nu omdat hij goedkoper is hem wel aanschaffen.
Op zaterdag 20 april 2002 16:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Waarheid is hard. Maar om mensen vragen weg te gaan omdat ze de Xbox niet waarderen is zeker wel een debat
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 16:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Klopt,...let op mijn woorden. "Er komt geen Xbox 2"
quote:Oh.. 15 jaar
Op zaterdag 20 april 2002 16:34 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja wat weet hij er nou in hemelsnaam van
Hij gamed al 15 jaar zon beetje op alle machines die er zijn geweest.
quote:Verkoopstunt? Permanente prijsverlaging bedoel je.
Dat jullie nou trappen in een verkoopstunt zegt toch genoeg denk ik.
quote:Vragen waarom ze zich steeds blijven druk maken over een console die ze niet interesseert, ipv te praten over die 2 consoles die ze zo ontzettend leuk vinden
Op zaterdag 20 april 2002 16:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Waarheid is hard. Maar om mensen vragen weg te gaan omdat ze de Xbox niet waarderen is zeker wel een debat
quote:Nope !
Op zaterdag 20 april 2002 16:44 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Daar zijn ze al mee bezig samen met AMD!!
Net zoals Sony vlak na de release met IMB is begonnen aan de Pleestation 3 omdat het AA probleem te groot was en de progammeertaal te moeilijk was!
quote:Het is dan ook een site om niet serieus te nemen..
Op zaterdag 20 april 2002 16:30 schreef Vibromass het volgende:[..]
Tuurlijk, maar ik vind het wel opmerkelijk dat Bastard en jij in zowat vrijwel elk XBox topic weer even komen verkondigen dat deze console jullie niet zou aanspreken. Of zoals Bastard het zo aardig wist te verwoorden, dat consolegamers.nl het 'niet zo belangrijk vindt' wat er op de XBox gebeurt.
Als het onderwerp jullie echt niet kan boeien, waarom komen jullie dan steeds weer als stoorzenders optreden? Opmerkingen zoals 'ik moet zo hard lachen om de slechte software' en 'jullie zijn tevreden met crap' zou ik geen debatteren noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |