abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3879930
ok hier je eigen topic
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  donderdag 18 april 2002 @ 18:51:08 #2
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_3879958
Dankjewel, EINDELIJK!!

En ik heb hem verdiend, dat is 100% zeker!
Waar zullen we het eens over hebben??

Iemand id-en?

Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
pi_3879970
AANDACHT! alsjeblieft!
werkze nog daar.....
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless. - Monty Python
  donderdag 18 april 2002 @ 18:52:00 #4
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_3879975
Ik moet trouwens wel ff kwijt dat er wel heel heel veel mensen zonder humor zitten hier!!
Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
  donderdag 18 april 2002 @ 18:53:28 #5
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_3879999
Tjonge, tjonge, wat zijn sommige mensen toch heerlijk snel tevreden...

Maarre... wel een eigen topic en niemand die je komt afzeiken??? Heb je toch niet goed op DaBurnd gelet...

Always look at the bright side in life they say.... Perhaps if I close my eyes?
pi_3880007
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:52 schreef OviivO het volgende:
Ik moet trouwens wel ff kwijt dat er wel heel heel veel mensen zonder humor zitten hier!!
nou doe ik precies wat mvdlubbe doet en dat is het weer niet goed. kan het ook wel begrijpen van de ene kant
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_3880019
i know, kijk alleen al naar mij
begrijp namelijk de humor niet waar de helft van fok zo over moet lachen.....namelijk issue "PF"
hmm, ik zwak weer af
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless. - Monty Python
  donderdag 18 april 2002 @ 18:55:13 #8
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_3880023
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:51 schreef lauraEM500 het volgende:
AANDACHT! alsjeblieft!
werkze nog daar.....
Dankjewel, maar dat zal wel lullen hier!!
  donderdag 18 april 2002 @ 18:55:48 #9
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_3880031
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:55 schreef OviivO het volgende:

[..]

Dankjewel, maar dat zal wel lullen hier!!

Dankjewel, maar dat zal wel lullen hier!!--->>> TYPFOUT, sorry
pi_3880036
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:54 schreef lauraEM500 het volgende:
i know, kijk alleen al naar mij
begrijp namelijk de humor niet waar de helft van fok zo over moet lachen.....namelijk issue "PF"
hmm, ik zwak weer af
ja maar uhhhh, das ook een 2e adolf hitler ofzo. zo een 2e mvdlubbe, die gast accepteerd ook helemaal niets en niemand.
  donderdag 18 april 2002 @ 18:58:35 #11
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_3880078
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:55 schreef OviivO het volgende:

[..]

Dankjewel, maar dat zal wel lullen hier!!--->>> TYPFOUT, sorry

Hoezo typo?? Wordt er hier niet genoeg geluld dan??
Alsof jij werkt zeker
  donderdag 18 april 2002 @ 18:59:49 #12
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_3880097
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:58 schreef In_het_kippenhok het volgende:

[..]

Alsof jij werkt zeker

Hey KEESHOND laten we elkaar geen mietjes noemen, en nou niet tegen elkaar beginnen he.....
pi_3880106
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:58 schreef In_het_kippenhok het volgende:

[..]

Alsof jij werkt zeker

werk jij? hmzz, dat zal waarschijnlijk niet op de pvda stemmen, dat doen alleen werkelozen en wao-ers zo ver ik weet
  donderdag 18 april 2002 @ 19:01:34 #14
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_3880124
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:59 schreef OviivO het volgende:

[..]

Hey KEESHOND laten we elkaar geen mietjes noemen, en nou niet tegen elkaar beginnen he.....

Ach, dacht goed voorbeeld doet goed volgen, maar blijkbaar is er niet genoeg animo op er eens frontaal tegenaan te gaan... Jammer... kort topic
pi_3880125
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:59 schreef OviivO het volgende:

[..]

damn ik wil ook een hond die naar mij benoemd wordt
zoiets als een berndhond. zelfs mvdlubbe heeft er een naar zich laten benoemen....... grrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')