quote:Ik denk het wel he?!?
Op donderdag 18 april 2002 13:56 schreef knalkoen het volgende:
Vingeren meisjes/vrouwen zichzelf als ze geen vriend hebben ????
quote:K ken dr genoe die het altijd ontkennen dus vroeg me af of andere meisjes/vrouwen het wel doen.
Op donderdag 18 april 2002 13:56 schreef Dj-Mave het volgende:
denk ut wel he
quote:Lijkt me wel maar mannen ontkennen het niet de meisjes/vrouwen die ik ken wel.
Op donderdag 18 april 2002 13:56 schreef eastrtp het volgende:
Rukken mannen zichzelf als ze geen vriendin hebben?
quote:Denk het niet, dat zijn onreine gedachten en dat mag ik van de kerk
Met andere woorden tuurlijk doen ze dat.
JA, mn vriendin vingert zichzelf wel eens, ja ik trek mezelf wel eens, JA ik vinger mn vriendin wel eens en JA zij trekt mij weleens, en daarnaast hebben we wel eens sex met elkaar.
Als je gewoon eens leest en goed nadenkt dan weet je dit allang...
En ik hoop dat dit je geen pijn doet: ze doen het ook als ze wel een vriend hebben, net als jij!
Suc-6 ermee.
quote:Yup.
quote:ik wou net zeggen..die heeft vast iets gemist...
Op donderdag 18 april 2002 14:14 schreef simonsvision het volgende:
Zo jammer dit.Als je gewoon eens leest en goed nadenkt dan weet je dit allang...
En ik hoop dat dit je geen pijn doet: ze doen het ook als ze wel een vriend hebben, net als jij!
Suc-6 ermee.
quote:Dombo
quote:Deze zin is niet logisch.
Op donderdag 18 april 2002 13:58 schreef Masterofdisaster het volgende:
denk dat mannen niet alleen rukken als ze geen vriendin hebben... dus waaromvrouwen nie.
Antwoord op de logische vorm: als er mannen zijn die zichzelf helpen, dan zullen er ook best vrouwen zijn die dat doen.
quote:denk ut wel he
Hoe verzin je het
Ik denk dat er weinig mensen zijn die als ze single zij opeens druk gaan masturberen terwijl ze dat niet doen als ze een relatie hebben. Mensen die gewend zijn te masturberen zullen het misschien verhoudings gewijs vaker doen als ze single zijn dan als ze een relatie hebben.
quote:Ik denk dat dat het percentage vrouwen wat masturbeerd en wat ervoor uitkomt de laatste tijd aardig aan het groeien is en dat is in mijn bescheiden mening best een goede zaak
Op zaterdag 20 april 2002 10:13 schreef Metamorphozis het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren van al die lessen sexuele voorlichting bij bio is er slechts een klein (30% ofzo) gedeelte van de meiden/vrouwen die aan zelfbevrediging doen, bij jongens/mannen ligt dat hoger, iets van 80% ofzo.Ik denk dat er weinig mensen zijn die als ze single zij opeens druk gaan masturberen terwijl ze dat niet doen als ze een relatie hebben. Mensen die gewend zijn te masturberen zullen het misschien verhoudings gewijs vaker doen als ze single zijn dan als ze een relatie hebben.
quote:Ik mag hopen van wel, verdorie!
quote:ik absoluut niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |