abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3863680
Ik heb vaak het idee dat sommige vrouwen die zich hier beklagen over het gedrag van de mannelijke helft van de wereldbevolking het een beetje over zichzelf afroepen door altijd op hetzelfde type af te gaan: de coole macho.

Ok, 'mister slik' is charmant en draagt ook nog de juiste mode en heeft ook nog geld over voor een drankje, maar gaat er dan niet ergens een belletje rinkelen? Zo van: 'wacht eens even, deze jongen wil over een week misschien al weer een ander speeltje?'

Wie denkt dit ook wel eens? Of is het er totaal niet mee eens?

pi_3863716
Zeker ook wel eens gedacht jah,
je generaliseerd wel een beetje, maar ik hoor vaak dat meiden geflessed worden door hun vriend, maar een week later een jongen van hetzelfde 'type' uitgezocht hebben..

Maar jah, ik kies ook welles de verkeerde...

Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
  woensdag 17 april 2002 @ 13:54:12 #3
10617 Modderman
* heeft het vast niet begrepen
pi_3863728
Zolang ik wakend nu maar oppas en niets laat gebeuren
Mag zich diezelfde droom nog vaak herhalen in mijn slaap
Slaap kent geen ooggetuigen, maar schenkt wel gedroomde lusten!
[Ovidius, Metamorphosen IX; vers 479-481]
pi_3863790
Ze zijn op zoek naar avontuur.. en niet naar een jongen die alles voor ze doet en poeslief is..

Blijkbaar pas ik daarom niet in hun beeld van de ideale jongen

pi_3863846
Natuurlijk generaliseer ik een beetje, anders wordt het veel te ingewikkeld om uit te leggen... 'Zo'n jongen die veel aandacht [..] maar eigenlijk [..] en dus niet [..] had kunnen [..] uiteindelijk, misschien, ondanks, toch, etc.'
Pff!
  woensdag 17 april 2002 @ 14:04:27 #6
23038 RoTju
Entrepreneur
pi_3863874
Oersinstinct! Onbewust op zoek naar avontuur en uitdaging!
Ennuh.. net als in het wild.. de sterkste, stoerste en.... verzin zelf maar!
pi_3863875
waarom hangen bij veel mannen de hersenen zo laag?
dit is zeker de aanleiding..

haha de verkeerde getuigt van enige arrogantie.. ben jij wel de goede...

pi_3863884
quote:
Op woensdag 17 april 2002 13:51 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Nou die hebben we al tig keer gedaan hoor, en JA: vrouwen willen geen softie. De grootste killer voor een mans sex-appeal is een gozer die '"Ik ben zo lief maar kan geen meisje krijgen want die gaan allemaal met klootzakken die ze bedriegen boehoe" loopt te blerren.

En als iemand geen meisje kan krijgen, ligt dat aan hem ZELF. Niet zogenaamd aan de gemene players die vrouwen hun vertrouwen beschamen! .

Oh de grootste smoes is trouwens de opmerking van vrouwen "Ik vertrouw mannen niet meer." als ze je afwijzen. Dat betekent namelijk gewoon "Ik vind JOU niet leuk".

pi_3863891
Kijk dit soort mannetjes vind ik echt triest. Kunnen zelf geen vrouwen krijgen en geven daar andere mannen de schuld van...

Wake up.. het ligt niet aan anderen, het ligt aan jezelf..

pi_3863896
Dat doen jullie toch echt zelf hoor, dames

Serieus: Ik hoor vrouwen wel eens zeggen dat mannen alleen maar hun lul achterna lopen, maar vrouwen letten ook heus wel wat voor vlees ze in de kuip hebben. Hoe ging het ook al weer? Het gaat niet om het uiterlijk maar het innerlijk?

pi_3863920
Zijn mannen dan fundamenteel anders?

Er lopen genoeg vrouwen rond die dolgraag een vriend willen, maar ja, de meeste mannen hebben ook een subjectieve kijk op de zaak.

tabula rasa
pi_3863923
Ik vind van wel.

De meesten zeggen dat ze een lieve en gevoelige jongen willen hebben maar ze zoeken bijna altijd de grootste macho uit die ze maar kunnen krijgen.

Ach... nice guys finish last

woensdag 17 april 2002 @ 14:09:00 #13
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3863938
Vrouwen gaan niet voor de verkeerde: ze doen gewoon precies wat ze zelf willen. Klagen ze dan dat ze de man/ jongen verkeerd vinden, dan nemen ze toch een ander? Tenminste dat zie ik om me heen gebeuren.
Of het handig is, is een tweede...
pi_3863996
quote:
Op woensdag 17 april 2002 14:05 schreef Frenkie het volgende:
Kijk dit soort mannetjes vind ik echt triest. Kunnen zelf geen vrouwen krijgen en geven daar andere mannen de schuld van...

Wake up.. het ligt niet aan anderen, het ligt aan jezelf..

Oei! Lange tenen!

Heb ik ergens in mijn vraagstelling een schuldvraag geplaatst? Wellicht is mij dit ontgaan; gelieve een gedegen onderbouwing van bovenstaande ponering te posten?

M.a.w.: zie reply-post in het lage-hersenen topic!

P.S.
Voel je je stiekem aangesproken soms?

woensdag 17 april 2002 @ 14:17:10 #15
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3864037
quote:
Op woensdag 17 april 2002 14:14 schreef worship het volgende:

[..]

Oei! Lange tenen!

Heb ik ergens in mijn vraagstelling een schuldvraag geplaatst? Wellicht is mij dit ontgaan; gelieve een gedegen onderbouwing van bovenstaande ponering te posten?

M.a.w.: zie reply-post in het lage-hersenen topic!

P.S.
Voel je je stiekem aangesproken soms?

Ik vind het nogal arrogant om te stellen dat vrouwen op de verkeerde mannen vallen.

Dat zou inhouden dat jij als zgn. brave, lieve man, voorzien van alle innerlijke schoonheden (op één na, je bent nl. wel arrogant) beter bent dan mij (als vlotte, slik etc. man). En blijkbaar is dat niet helemaal zo..

pi_3864201
Cool! He likes me!

Nej kerel, je hebt het niet begrepen, hoor! Ten eerste zei ik duidelijk 'sommige vrouwen' en ten tweede ben ik bepaald niet perfect! Arrogant wil ik niet zeggen, hoor, eerder een beetje narcistisch... Verder wemel ik van de fouten; ben eigenwijs, tikje betweterig, klets te veel over te weinig (inhoudelijks) en... ik chargeer graag bepaalde stellingen.
Dus: ik overdrijf om bepaalde reacties te krijgen. Je zou eens naar het Lagerhuis moeten kijken, daar doen ze dat ook. Niet het jongeren Lagerhuis, trouwens, want dat is net een kippenhok!

Al met al geen maar ook geen of

pi_3864310
Vrouwen vallen wat mij betreft altijd op de verkeerde. Er is er namelijk nooit eentje die zomaar op mij valt. Zal wel te maken hebben met dat ik een stille jongen ben die zich niet automatisch open voor anderen opstelt. Ik ben wel open (meer dan de meeste mensen, denk ik), maar je moet er naar vragen.

Sja, ik ben computernerd hé, ik ben de archetypische contactgestoorde computeraar. Maar dat betekent niet dat ik geen contact met andere mensen kan hebben, alleen dat ik er bij moet nadenken, dwz. dat het bij mij allemaal niet zomaar automatisch gaat zoals bij andere mensen.

Die eerste stap hé: er naar vragen. Het is eigenlijk nog steeds zoals 100 jaar geleden: de man moet de vrouw vragen. Als je als man niets doet, dan zal er geen vrouw zijn die op je af stapt. Ja, in een discotheek misschien wel, maar daar kom ik al jaren niet meer.

Waarom eigenlijk niet? Waarom is het voor een man wel te doen om bijvoorbeeld in een supermarkt een leuke vrouw aan te spreken met de bedoeling haar beter te leren kennen, en doen vrouwen dat niet? Of moet ik gewoon beter om me heen kijken? Ik ben niet zo goed in lichaamstaal en ik ben ook geen opvallende macho ofzo...

Ik geef overigens toe dat ik aardig aan het generaliseren ben, daar wil ik het dus ook niet over hebben .

pi_3864447
quote:
Op woensdag 17 april 2002 14:17 schreef Frenkie het volgende:
Dat zou inhouden dat jij als zgn. brave, lieve man, voorzien van alle innerlijke schoonheden (op één na, je bent nl. wel arrogant) beter bent dan mij (als vlotte, slik etc. man). En blijkbaar is dat niet helemaal zo..
Het is natuurlijk wel een feit dat mannen met een macho instelling zichzelf doorlopend moeten bewijzen. Als die een relatie hebben met een vrouw, KOMT er een moment dat ze zich niet meer tegenover die vrouw kunnen bewijzen, en dan wordt het tijd om te wisselen...

Kijk, een macho (ja, ik generaliseer) geeft bijvoorbeeld heel erg hoog op over zijn sexuele kunnen. Of het nou waar is of niet, als 'ie het zelf maar geloofd. Als zijn vrouw/vriendin/gezellin hem daar niet in staaft, zal de archetypische macho dus een probleem krijgen...

Ik hoef niet hoog op te geven over mijn prestaties in bed, ik ben zelfverzekerd genoeg om verder te kijken dan dat en bijvoorbeeld zeker te weten dat ik een leuk gezin kan maken. Je kunt wel een macho vader zijn, maar de meeste kinderen zijn bang van macho's, wat voor vader ben je dan?

En ja, een leuk gezin komt niet vanzelf, daar zul je energie in moeten steken. Als jij macho bent, kost je dat vrij veel energie, die kun je dan niet in je gezin steken...

[edit]
Overigens is het 'Mister Slick', met een C. Bij 'Mr. Slik' krijg ik een associatie met homo's (nee, ik ben geen homofoob, alleen maar hetero met een contactprobleem ).
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 17-04-2002 14:48]

pi_3864519
quote:
Op woensdag 17 april 2002 13:51 schreef worship het volgende:
...door altijd op hetzelfde type af te gaan: de coole macho...
Als ik ergens NIET op val, is het wel het type 'coole macho'. Ik val eerder op wat normalere, onopvallende jongens die echt iets te melden hebben en het niet persé moeten hebben van uiterlijk vertoon of een vlotte babbel. En toch heb ik me daarin ook wel eens vergist. 'Dat soort jongens' is namelijk ook niet per definitie betrouwbaar als het om relaties en gevoelens gaat. Net zo min als dat iedere coole macho per definitie een eikel is.

Iemand kan in eerste instantie nog zo aardig en betrouwbaar overkomen, in de praktijk merk je meestal pas in de loop der tijd wat voor vlees je in de kuip hebt. Overigens hoeft je nog niet eens altijd tegen een vertrouwenskwestie op te lopen, meestal is het gewoon een irritante karaktertrek van iemand waar je niet zo goed mee kunt omgaan. En dat gaat zowel op in relaties als in vriendschappen, zowel bij mannen en bij vrouwen. Such is life, en zo leer je iedere dag weer iets bij.

Tijd krijg je van niemand. Tijd moet je nemen.
pi_3864896
quote:
Op woensdag 17 april 2002 13:51 schreef worship het volgende:
Ik heb vaak het idee dat sommige vrouwen die zich hier beklagen over het gedrag van de mannelijke helft van de wereldbevolking het een beetje over zichzelf afroepen door altijd op hetzelfde type af te gaan: de coole macho.

Ok, 'mister slik' is charmant en draagt ook nog de juiste mode en heeft ook nog geld over voor een drankje, maar gaat er dan niet ergens een belletje rinkelen? Zo van: 'wacht eens even, deze jongen wil over een week misschien al weer een ander speeltje?'

Wie denkt dit ook wel eens? Of is het er totaal niet mee eens?

Een meisje wil gewoon een vent om tegen aan te liggen,
geen halve vrouw...

en zo'n miezerig figuur, heeft niemand iets aan

pi_3864970
quote:
Op woensdag 17 april 2002 15:08 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Een meisje wil gewoon een vent om tegen aan te liggen,
geen halve vrouw...

Owww is dat het dan ?
  woensdag 17 april 2002 @ 15:14:33 #22
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3864994
quote:
Op woensdag 17 april 2002 14:48 schreef Filly het volgende:

[..]

Als ik ergens NIET op val, is het wel het type 'coole macho'. Ik val eerder op wat normalere, onopvallende jongens die echt iets te melden hebben en het niet persé moeten hebben van uiterlijk vertoon of een vlotte babbel. En toch heb ik me daarin ook wel eens vergist. 'Dat soort jongens' is namelijk ook niet per definitie betrouwbaar als het om relaties en gevoelens gaat. Net zo min als dat iedere coole macho per definitie een eikel is.

Leuk he.. ik kan ook doen alsof ik veel inhoud heb en erg lief ben...
pi_3865033
quote:
Op woensdag 17 april 2002 15:08 schreef SolidArt het volgende:

Wat versta jij dan onder 'miezerig figuur'?
pi_3865046
quote:
Op woensdag 17 april 2002 15:14 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Leuk he.. ik kan ook doen alsof ik veel inhoud heb en erg lief ben...

En hoe lang hou jij dat gemiddeld vol? Toch vast geen maanden of jaren.
  woensdag 17 april 2002 @ 15:19:12 #25
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3865062
quote:
Op woensdag 17 april 2002 15:18 schreef Filly het volgende:

[..]

En hoe lang hou jij dat gemiddeld vol? Toch vast geen maanden of jaren.

totdat.. ach dat snap je zelf wel.. vast wel eens meegemaakt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')