abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 april 2002 @ 12:14:09 #1
21066 Potter
At your service
pi_3836909
Stel Ajax wordt kampioen, dan is het naar mijn idee puur omdat PSV en Feyenoord een te druk programma hebben gehad en omdat ze veel onnodig punten hebben laten liggen. Ik vind het een schande voor het Nederlandsvoetbal dat een ploeg met zo'n dramatisch niveau de landstitel gaat pakken en misschien zelfs de dubbel.

Ajax heeft niks te zoeken in de Championsleage.

"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_3836915
De ploegen die géén kampioen worden verdienen het ook niet.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  maandag 15 april 2002 @ 12:17:06 #3
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_3836934
Helemaal niets armoede, een competitie als deze is juist sterk: iedereen kan van iedereen winnen. Als je dan kampioen wordt is dat goed.
  maandag 15 april 2002 @ 12:17:17 #4
22871 Transporteur
Altijd heb ik weer gelijk
pi_3836937
De dubbel winnen ze niet. FC Utrecht wint namelijk gewoon de amstelcup.
Ik geloof, ik geloof, dat ik er nog maar een biertje neem
  maandag 15 april 2002 @ 12:17:26 #5
21066 Potter
At your service
pi_3836939
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:15 schreef Atrimar het volgende:
De ploegen die géén kampioen worden verdienen het ook niet.
Ik heb ook niet gezegd dat ze het wel verdienen. Ik zeg alleen hoe dramatisch het is dat een ploeg als DIT Ajax kampioen wordt van Nederland.
pi_3836943
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:17 schreef Potter het volgende:

[..]

Ik heb ook niet gezegd dat ze het wel verdienen. Ik zeg alleen hoe dramatisch het is dat een ploeg als DIT Ajax kampioen wordt van Nederland.

Ik zie niet echt een beter alternatief
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  maandag 15 april 2002 @ 12:18:50 #7
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_3836955
Volledig mee eens, als Ajax wat verder was gekomen in het Europese Toernooi dan hadden ze nooit zo hoog gestaan. Alhoewel ik geen liefhebber ben geen enkele top3-club, moet ik toch zeggen dat PSV of Feyenoord de verdiende kampioen moeten zijn. Ja, het is te hopen dat het recht zal zegenvieren (en roda geen nacomp. speelt )
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_3836961
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:17 schreef Potter het volgende:

[..]

DIT ajax vind ik helemaal zo slecht niet hoor.

Met spelers, zoals chivu, van halst, vierklau, van de vaart en mido hebben ze toch een heel behoorlijk elftal hoor.

pi_3836975
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:17 schreef Heerlijkheid het volgende:
Helemaal niets armoede, een competitie als deze is juist sterk: iedereen kan van iedereen winnen. Als je dan kampioen wordt is dat goed.
Sluit ik me volledig bij aan!
[url=http://www.verdieneuro.tk/]..::: VerdienEuro.TK :::..[/url]
  maandag 15 april 2002 @ 12:21:59 #10
21066 Potter
At your service
pi_3836981
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:19 schreef erikh het volgende:

[..]

Met spelers, zoals chivu, van halst, vierklau, van de vaart en mido hebben ze toch een heel behoorlijk elftal hoor.

Chivu mee eens, Mido te weinig nog van gezien, van de vaart half zeizoen uitgeschakeld geweest en vierklau en van halst vullen alleen de selectie aan naar mijn idee.
Van de Meyde daarentegen vind ik wel een goede voetballer.
  maandag 15 april 2002 @ 12:22:38 #11
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_3836992
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:14 schreef Potter het volgende:

Ajax heeft niks te zoeken in de Championsleage.

Feyemoord en PisVee wel dan
  maandag 15 april 2002 @ 12:23:28 #12
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_3836999
quote:
Met spelers, zoals
chivu, onbetrouwbaar
van halst, WIE...?
vierklau, Vierklau...die vent heeft Vierklau nog nooit zien voetballen ofzo
van de vaart geblesserd
mido zwaar overschat
hebben ze toch een heel behoorlijk elftal hoor.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 15 april 2002 @ 12:24:09 #13
26499 BWH
the real one
pi_3837009
Het is juist hartstikke knap dat Ajax kampioen gaat worden. Aan het begin van dit seizoen werden we door iedereen uitgelachen en helemaal na de slecht start van psv zou fmrd wel effe kampioen worden. Helaas dus voor ze, Ajax kampioen en bekerwinnaar 2001/2002!!!
  maandag 15 april 2002 @ 12:26:03 #14
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_3837022
Vond Mido wel uitblinken van het weekend. Voor de rest hoop ik dat Ajax landstitel pakt en dat Forza Utreg! de AmstelCup pakt.

Forza Utreg olee olee olee!

maandag 15 april 2002 @ 12:26:25 #15
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_3837025
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:24 schreef BWH het volgende:
Aan het begin van dit seizoen werden we door iedereen uitgelachen.
Moet jij eens raden wie er straks heel erg hard gaat lachen

Wie het laatst lacht lacht het best

pi_3837030
Ik ben het hier volledig mee eens; Ajax wordt kampioen omdat de anderen 'per ongeluk' teveel punten hebben laten liggen. Niet omdat ze zelf zo'n sterk elftal hebben ofzo.
Jesus saves but death prevails.
pi_3837043
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:18 schreef Kaalhei het volgende:Alhoewel ik geen liefhebber ben geen enkele top3-club, moet ik toch zeggen dat PSV of Feyenoord de verdiende kampioen moeten zijn.
Feyenoord: 2 punten uit de 4 toppers. Nee, dan verdien je het om kampioen te worden.

Degene die op 5 mei bovenaan staat is gewoon de terechte kampioen. Zo simpel is het. Maar het was wel een mager voetbalseizoen.

O+. Ripley. O+.
pi_3837068
Ajax wordt kampioen omdat iemand kampioen moet worden.

Niveau is van de competitie is erg laag.

-------Practice Mindfulness-------
  maandag 15 april 2002 @ 12:33:46 #19
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_3837093
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:18 schreef Kaalhei het volgende:
Volledig mee eens, als Ajax wat verder was gekomen in het Europese Toernooi dan hadden ze nooit zo hoog gestaan. Alhoewel ik geen liefhebber ben geen enkele top3-club, moet ik toch zeggen dat PSV of Feyenoord de verdiende kampioen moeten zijn. Ja, het is te hopen dat het recht zal zegenvieren (en roda geen nacomp. speelt )
Wat een gelul! Net alsof die paar wedstrijden in de UEFA-cup het verschil maken. Het niveau van alledrie de topclubs is gewoon bedenkelijk. Het feit dat je punten laat liggen bij clubs als Sparta, Twente, RKC, NEC en AZ heeft niets te maken met extra europese wedstrijden of bekerveplichtingen. Alle drie de clubs hebben een brede selectie en moeten makkelijk twee wedstrijden per week aankunnen!
Hard, gemeen en snel
  maandag 15 april 2002 @ 12:35:26 #20
26025 habermas
niets van dat alles
pi_3837112
Op wat voor manier dacht je dat PSV de afgelopen twee jaar kampioen geworden is dan? Ook niet omdat ze zo'n voortrefelijk kampioensteam hadden hoor...

Het is heel simpel: de ploeg met de minste verliespunten aan het einde van het seizoen heeft het over het hele seizoen het beste gedaan, en is dus de terechte kampioen.

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_3837127
Ik vind dit eerder een teken van de zwakheid van de competitie in zijn geheel en tevens een beetje verhuld gezeik op Ajax.

Okee, laat Ajax de 'minst slechte' van allemaal zijn, maar PSV en Feyenoord hebben ook niet voetbal van hoge kwaliteit laten zien.

Daarbij geloof ik dat Ajax (en Feyenoord) aan het eind van deze competitie leuker (beter?) zijn gaan spelen, dus misschien heeft Ajax straks toch wel wat te zoeken in de Champions League.

Ik hoop het in ieder geval.

maandag 15 april 2002 @ 12:39:15 #22
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_3837146
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:26 schreef Shivo het volgende:
Ik ben het hier volledig mee eens; Ajax wordt kampioen omdat de anderen 'per ongeluk' teveel punten hebben laten liggen. Niet omdat ze zelf zo'n sterk elftal hebben ofzo.
Ja...je zegt het nu zelf. De anderen laten punten liggen, dus die verdienen het dan toch ook niet? Ajax laat het minste punten liggen en die ploeg die het minste punten laat liggen is de terechte kampioen!

Stelletje!

Later word ik mijzelf in het groot.
  maandag 15 april 2002 @ 12:41:26 #23
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_3837167
Ach, in zekere zin is het wel zo. Op papier hebben Feyenoord en PSV gewoon een beter team dan Ajax. Maar aangezien PSV en Feyenoord zo belabberd on-efficiënt met hun teams omgaan en ze er niet zoals Ajax het maximale uithalen, is er een grote kans dat Ajax kampioen wordt.

Ik vind het wel grappig hoor, hoe de twee clubs die met de grootste bla bla aan het seizoen begonnen, nu buiten de boot dreigen te vallen. En met name Feyenoord, wat op zich de gedoodverfde favoriet was voor de titel, nu compleet met lege handen komt te staan. Geen UEFA-cup, geen Amstel-cup, geen kampioenschap en wellicht zelfs geen voorrondeplaats in de Champions League voor volgend jaar. Dat moet toch even hard aankomen daar in Rotterdam.

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 15-04-2002 12:42]

pi_3837175
Tuurlijk, krijgen we dit verhaal weer. Kampioen van de armoede enzo
Jongens, zie nou eens in, en dat heeft bij Ajax ook even geduurd, dat mooi spel geen overwinningen garandeert. Kampioen is het team dat aan het eind van het jaar de meeste punten heeft gehaald. En ja, psv en feyenoord (Ajax ook trouwens) hebben veel punten laten liggen, dus waarom die nu WEL kampioen zouden moeten worden?
Moet ik iedereen er aan herinneren dat psv aan het begin van het jaar 14e stond? Dat ze nu een hele knappe come-back hebben gemaakt geef ik toe, maar dat ze daarom het 'verdienen' om kampioen te worden? Neuh.
Daarbij: is psv en/of feyenoord momenteel beter dan Ajax? De uitslagen van de onderlinge duels:
code:
feyenoord - Ajax 1-2
Ajax - feyenoord 1-1
Ajax - psv       1-3
psv - Ajax       1-1
Ajax - psv       3-0 (Amstel Cup)

Oftewel: in de competitie 4 gespeeld, 1 gewonnen, 1 verloren en 1 gelijk. Lijkt me toch dat ze dan wel redelijk aan elkaar gewaagd waren dit jaar. Misschien op een lager niveau dan anders, maar ja.

En nog even reactie op die meneer die zonder enige kennis van zaken commentaar gaf op enkele Ajacieden:

quote:
Chivu: onbetrouwbaar
Chivu onbetrouwbaar? Ja of hij blijft aan het eind van het seizoen, maar in het veld zitten de meeste (top) spitsen in zn binnenzak
Van Halst: WIE...?
Das die puinruimer op het middenveld, die de laatste tijd erg nuttig is. Geen topper, maar een hele nuttige speler, die tenminste voor wat kracht kan zorgen op het middenveld
Vierklau: Vierklau...die vent heeft Vierklau nog nooit zien voetballen ofzo
ok, die ben ik met je eens. veel te weinig rendement
Van Der Vaart: geblesserd
En dus? Daarvoor heeft hij echt wel laten zien dat hij kan voetballen, en volgend jaar gaat dat weer vrolijk verder
Mido: zwaar overschat
als linksbuiten, ja. Als spits: nee. Hij scoort de laatste tijd aan de lopende band, en is IMO de beste spits die Ajax momenteel heeft rondlopen in het team
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_3837176
Ik ben het 100% eens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')