Damn, ik begrijp vrouwen echt nie meer.
Alles ging goed, we hadden het leuk, ze is een hele lieve meid maar iets jonger dan ik.
Zij is 17 en ik 22.
We zijn 3 en een halve maand heel close geweest.
Ik kon goed met haar pa en ma opschieten, kwam vaak over de vloer, we gingen gezellig stappen enz.
Nou smste ze me vanavond dat ze ff wilde praten en toen ik haar belde zei ze dat het uit was.
Damn, en dan nog een dooddoener geven als "Ik voel me nog te jong voor een vaste relatie"!
Ik gaf haar elke vrijheid, ze ging nog heel veel om met vriendinnen en ging ook afzonderlijk van me met ze op stap.
Damnnzzzz, wat ik hiermee opschiet weet ik niet maar ik moest het iig ff kwijt.
quote:Vrijheid is geen gift, vrijheid is iets vanzelfsprekends.
Op woensdag 10 april 2002 23:20 schreef GaMbiNo het volgende:
Ik gaf haar elke vrijheid
quote:Jah hmmkey maar ik zit mezelf dus constant af te vragen wat ik fout heb gedaan en als ze dan met kreten komt als: "Ik ben nog niet aan een relatie toe"
Op woensdag 10 april 2002 23:24 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Vrijheid is geen gift, vrijheid is iets vanzelfsprekends.
I'm confused..
quote:Vozen met anderen.
Op woensdag 10 april 2002 23:26 schreef GaMbiNo het volgende:
Maw: wat mis je dan?
quote:Bedankt voor je bijdrage maar net lollig...
Op woensdag 10 april 2002 23:27 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Vozen met anderen.
quote:Probeer niet te veel te 'malen'. De antwoorden zal zij moeten geven... of niet.
Op woensdag 10 april 2002 23:26 schreef GaMbiNo het volgende:
Jah hmmkey maar ik zit mezelf dus constant af te vragen wat ik fout heb gedaan en als ze dan met kreten komt als: "Ik
Veel sterkte .
quote:Dankje...maar ik dacht echt dat ze wat dat betreft volwassener was dan andere meiden.
Op woensdag 10 april 2002 23:29 schreef Moonah het volgende:[..]
Probeer niet te veel te 'malen'. De antwoorden zal zij moeten geven... of niet.
Ik vind het niet vreemd dat een meisje van 17 zich nog niet wil binden. Hoe lullig ook voor jou.Veel sterkte
.
Iig bedankt.
quote:True...maar ik ben er toch achter dat ik nu wel toe ben aan iets vasts.
Op woensdag 10 april 2002 23:37 schreef Lexcorp het volgende:
vakansie komt r weer aan he.. en dan iz t wel zo fijn nie je verantwoordelijk te hoeve voele
quote:misschien was het niet eens lollig bedoeld, dit kan tog waar zijn? er kan haar ook iets anders dwars zitten maar of zij dat wilt vertellen of niet is nog altijd aan haar, hoe hard dat ook is/klinkt. iig sterkte
Op woensdag 10 april 2002 23:28 schreef GaMbiNo het volgende:[..]
Bedankt voor je bijdrage maar net lollig...
quote:Jah maar als je haar een beetje kent weet je dat zij niet zo is...
Op woensdag 10 april 2002 23:43 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:[..]
misschien was het niet eens lollig bedoeld, dit kan tog waar zijn? er kan haar ook iets anders dwars zitten maar of zij dat wilt vertellen of niet is nog altijd aan haar, hoe hard dat ook is/klinkt. iig sterkte
quote:Dankje, dit doet mij wel weer goed, maar ze was sooooooow lief.
Op woensdag 10 april 2002 23:51 schreef Z het volgende:
Als mensen het over de telefoon uitmaken dan zijn ze je niet waard! Sterkte
maar ik vind het wel triest dat ze het over de telefoon doet en niet gewoon recht in je gezicht dat blijkt dat ze nog erg kinderachtig is ga op zoek naar een wat oudere meid
succes
quote:Het is misschien niet lollig en best kut voor jou, maar ik denk dat er toch wel een kern van waarheid in zit (al had ik het wat subtieler verwoord).
Op woensdag 10 april 2002 23:28 schreef GaMbiNo het volgende:[..]
Bedankt voor je bijdrage maar net lollig...
Hee, sterkte in ieder geval!
quote:ff offtopic: 22 - 17 = 5 of 6 jaar verschil (afhankelijk van hoe je het bekijkt)
Op woensdag 10 april 2002 23:20 schreef GaMbiNo het volgende:
* GaMbiNo is weer vrijgezel sinds een uurtje...Damn, ik begrijp vrouwen echt nie meer.
Alles ging goed, we hadden het leuk, ze is een hele lieve meid maar iets jonger dan ik.
Zij is 17 en ik 22.
Sorry, dat moest ik even kwijt Verder veel sterkte
quote:dat maakt opzich niks uit.. zijn zoveel mensen die dat zeg maar hebben.. ligt er gewoon aan of ze een vaste relatie wil en of het klikt en .... en..... ken ook mensen van 17 18 19 die volwassener zijn dan iemand die bv 23 is.
Op vrijdag 12 april 2002 15:24 schreef Slashdotter het volgende:[..]
ff offtopic: 22 - 17 = 5 of 6 jaar verschil (afhankelijk van hoe je het bekijkt)
Dat lijkt me meer dan "iets" jonger.Sorry, dat moest ik even kwijt
Verder veel sterkte
quote:mwa, dat vind ik niet echt nodig ofzo.. ik bedoel, niet ieder meisje van 17 is zo toch?! ik ben ook 17 en mijn vriend is ook 22... bij ons gaat het perfect en als ik het al uit zou (willen) maken dan zou dat never nooit niet over de telefoon gebeuren..
Op donderdag 11 april 2002 09:56 schreef spookie het volgende:
ga op zoek naar een wat oudere meid
ik kan me wel voorstellen dat je even genoeg hebt van die leeftijdsgroep omdat je teleugesteld bent, in dat geval moet je idd op zoek gaan naar een wat oudere meid, maar dan nog zitten daar genoeg krengen tussen die ook niet weten wat ze willen of geen vaste relatie willen blabla enz.
Op het moment voel ikme wel zwaar klote omdat het weer weekend is.
En weekends waren we altijd lekker bij elkaar.
Ik mis haar nu misschien wel meer dan ooit maar het zal ooit wel weer overgaan.
Ik praat ook nog met haar broer en die is ook hoogst verbaasd.
Ze verteld ook nog aan iedereen dat ik z'on ontzettend lieve jongen ben dus ik snap er gewoon niks van.
Ik wil gewoon dat het weer wordt zoals het was...
Just my two cents
tip: meiden praten anders dan jongens. Dus als ze dingen zeggen, bedoelen ze iets anders dan wat jongens horen. Als meiden horen wat andere meiden zeggen, dan snappen ze het weer wel. Laat deze 'theorie' los op je eigen situatie, en je komt achter de keiharde waarheid.
Echt heel veel sterkte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |