[Dit bericht is gewijzigd door Vassili_Z op 26-03-2003 00:07]
Mjah. dat waren nog es tijden
quote:sorry hoor, ik hoop dat dit niet als flamen gezien wordt maar zieke lul!
Op woensdag 23 oktober 2002 02:06 schreef Spina1 het volgende:
En ook een zware steen op een baby-eendje gegooid, die achter z'n moeder aanzwom..
dat wist je toen toch ook zeker al dat je zoiets niet kan doen?! hoe komt zoiets in je botte hersens op man?!
2. Spinnenpoten eruit trekken
3. Voorntjes die ik had gevangen zo hoog mogelijk de lucht in gooien. (wel boven het water natuurlijk)
4. Mieren laten verzuipen
5. Insecten laten stikken in een luchtdicht potje
6. Lieveheersbeestjes in spinnenwebben gooien en kijken hoe de spin hem inwikkeld. (Daarna kwam marteling #2 )
7. Vliegen die tegen mn raam aan vliegen oppakken en spiesen tegen de kaktus bij het raam
8. Mierenhopen helemaal kapotschoppen
9. Krabben levend begraven op het strand (of kruipen ze dr evenmakkelijk weer uit? )
Of ik er trots op ben? Ja eigenlijk wel ja
En als we last hebben van een muis in huis.
Dan pakken we een plankje met wat muizenlijm.
Je legt het op de plek waar de muis komt. Doe er wat brood
op. Muis komt op het plankje. Blijft plakken. Raakt in paniek
gaat rollen. Komt nog vaster te zitten. En dan blijft het de hele
nacht piepen. Probeerd los te komen.
En dan kom ik s,ochtens met een groot stuk hout. En sla hem uit het leven.
Don't Fuck whit ook_gek
(is een product dat verkocht word in de winkels)
Heb vroeger wel eens mieren hun kop er af gesneden.
Dan blijven ze wel leven. Stop er een andere mier bij. En dan pakt die kopt die andere mier vast aan z,n poot. En dan word hij gek
En ik ging op de staart staan van mijn honden, ging tie piepen. Ik was ech evil ik schaam me. Gelukkig is dat evile weg
Een keer een muizeval gezet, en de volgende morgen een geplette muis aangetroffen. Was wel bloody.
Nu nog wel: een mierenplaag in de tuin te lijf gaan met een ketel kokend water, of evt. een mierenlokdoosje. Muggen en vliegen binnenhuis platslaan. Wespen platslaan of laten verzuipen in ranja.
Ook een keer (ik was toen 14, gok ik), de astmatische verwaarloosde cavia van m'n zusje in laten slapen, euthanasie eigenlijk dus. 'k Wilde het beest pijnloos uit z'n lijden verlossen, en dat is ook gelukt. Heb 'm, na lang nadenken hoe dat pijnloos zou kunnen, heel wetenschappelijk vergast met een busje campinggas .
Klinkt best wel ziek natuurlijk, vergassen, maar het beest viel gewoon langzaam in slaap, heeft geen pijn geleden. Dus in die zin heb ik er geen spijt van. Nu zou ik eerst 's gaan bellen met de dierenarts om te vragen wat een spuitje kost .
(Sorry, Dewey...)
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 02:06 schreef Spina1 het volgende:En ook een zware steen op een baby-eendje gegooid, die achter z'n moeder aanzwom..
Ik weet het, heel zielig allemaal, maar ik had erna ook spijt van, en doe zulke dingen ook nooit meer
quote:baby eendje
Op woensdag 26 maart 2003 14:01 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
![]()
Ik ben eendengek, een baby eendje nog wel
![]()
![]()
quote:Uhhe what is your point
Op woensdag 26 maart 2003 14:13 schreef MarkyMarkx het volgende:[..]
baby eendje
................................ UILSKUIKEN !!!!
Mijn broertje kan vliegen vangen met zijn handen; een paar keer flink schudden en weer loslaten..
Mijn vriend daarentegen ging vroeger kikkers door zo'n ouderwetse wringer halen om ze te laten ontploffen samen met wat andere vriendjes.
Nu vermoord ik af en toe een spin die op me kamer rond dwaalt en vooral MUGGEN Ontzettend irritante beestjes!
quote:Wellicht dat ik de hint met photoshop duidelijk kan maken
Op woensdag 26 maart 2003 14:15 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Uhhe what is your point
quote:Dacht dat we hier serieus zaten te praten, snap niet waarom je dat erbij moet halen. Als ik vind dat ik het erg vind dat men baby eendjes doodmaak dan vind ik dat... en dat uilskuiken slaat gewoon nergens op. Wil je dat dan ff uitleggen, als volwassen jongen?
Op woensdag 26 maart 2003 15:35 schreef MarkyMarkx het volgende:[..]
Wellicht dat ik de hint met photoshop duidelijk kan maken
quote:...ik zal maar niet zeggen wat ik met zo iemand als jij zou willen doen.
Op woensdag 26 maart 2003 14:59 schreef robhaha het volgende:
katten zijn ideale voetballenverdxer onthoud ik me van commentaar
quote:Tja..... er blijken van die figuren rond te lopen
Op woensdag 26 maart 2003 16:10 schreef Deanne het volgende:[..]
...ik zal maar niet zeggen wat ik met zo iemand als jij zou willen doen.
quote:mieren af fikken met een vergrootglas in de zomer
Op zondag 7 april 2002 20:00 schreef -IDivinity- het volgende:
Ik denk dat veel mensen in hun jeugd wel een loop gehad hebben om fikkie te steken en het is ook bekend fenomeen dat sommige jongetjes het ook weleens probeerde op onschuldige insecten.Ik moet zelf met spijt bekennen dat ik 1 van die jochies was, ik had niet als reden die beesten te martelen (pissebedden enzo) maar was gewoonweg nieuwsgierig. Had dan ook met een vriend allerlei 'stoere' giffen ontworpen en dan testen op mieren en rupsen enzo (ik had een groene substantie bestaande uit appelsap voor aantrekkingskracht (=zoet) en nagellakremover als vlugge kill) en hij had weer iets anders uit de keukenkast getrokken. We hadden dus geen enkele fokking besef hoe de magen van de desbetreffende slachtoffers snel in de fik vlogen en van binnenuit wegsmelte. Pijnlijk, terwijl ik nu geen vlieg kwaad doe, slakken en ranzige spinnen nooit neermeep maar altijd netjes naar buiten zet, behalve muggen want die #%(#)@%-beesten prikken me altijd.
Herkent iemand dit? (en nee, ik heb nooit als een 'evil' de 8 pootjes van een spin uitgerukt, gelukkig nie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |