abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2003 @ 00:00:48 #126
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_9377462
Wat ik ook wel ns deed was Jenever halve fles ofzo, toen me ouders het niet merkten natuurlijk in een mierenhol vol laten lopen. Papiertje erin gedrenkt met spiritus, lucifer erbij, en woooooom, hele steekvlam uit het hol

Het bleef nog best wel lang nasmeulen, en stinken dat t deed Later, toen het nog steeds smeulde, maar een plakbanje op het hol geplakt, om te voorkomen dat me ouders iets zouden merken (op een halfvolle fles jonge jenever na dan)

[Dit bericht is gewijzigd door Vassili_Z op 26-03-2003 00:07]

Era Vulgaris
  woensdag 26 maart 2003 @ 01:47:51 #127
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_9378955
vroeger had ik zo'n supersoaker 500 ofzo, zo'n enorm groot lomp watergeweer...die douwden we dan in een mierennest en spoten hem helemaal leeg. Dan zag je al die miertjes uit hun nest rennen met ieder een larve of een eitje bij zich...en dan vol die straal erop..met als gevolg dat ze compleet uit mekaar spatten.

Mjah. dat waren nog es tijden

"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_9381864
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 02:06 schreef Spina1 het volgende:
En ook een zware steen op een baby-eendje gegooid, die achter z'n moeder aanzwom..
sorry hoor, ik hoop dat dit niet als flamen gezien wordt maar zieke lul!

dat wist je toen toch ook zeker al dat je zoiets niet kan doen?! hoe komt zoiets in je botte hersens op man?!

pi_9381883
Ik trap nog steeds mieren plat hoor... Vooral als ze de neiging hebben m'n huis binnen te gaan...
  woensdag 26 maart 2003 @ 10:50:24 #130
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_9382071
Ik deed altijd kruisspinnen in elkaars webben gooien
pi_9382120
Ik knipte vroeger regenwormen doormidden en liet de 2 helften wedstrijdje doen
pi_9382343
1. Vleugels van vlinder eraf trekken

2. Spinnenpoten eruit trekken

3. Voorntjes die ik had gevangen zo hoog mogelijk de lucht in gooien. (wel boven het water natuurlijk)

4. Mieren laten verzuipen

5. Insecten laten stikken in een luchtdicht potje

6. Lieveheersbeestjes in spinnenwebben gooien en kijken hoe de spin hem inwikkeld. (Daarna kwam marteling #2 )

7. Vliegen die tegen mn raam aan vliegen oppakken en spiesen tegen de kaktus bij het raam

8. Mierenhopen helemaal kapotschoppen

9. Krabben levend begraven op het strand (of kruipen ze dr evenmakkelijk weer uit? )

Of ik er trots op ben? Ja eigenlijk wel ja

Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  woensdag 26 maart 2003 @ 12:59:45 #133
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9385346
Alle wat in m,n kamer komt. Gaat er dood uit.
Vliegen
Muggen
spinnen BHA BHA BHA

En als we last hebben van een muis in huis.
Dan pakken we een plankje met wat muizenlijm.
Je legt het op de plek waar de muis komt. Doe er wat brood
op. Muis komt op het plankje. Blijft plakken. Raakt in paniek
gaat rollen. Komt nog vaster te zitten. En dan blijft het de hele
nacht piepen. Probeerd los te komen.

En dan kom ik s,ochtens met een groot stuk hout. En sla hem uit het leven.

Don't Fuck whit ook_gek
(is een product dat verkocht word in de winkels)

Heb vroeger wel eens mieren hun kop er af gesneden.
Dan blijven ze wel leven. Stop er een andere mier bij. En dan pakt die kopt die andere mier vast aan z,n poot. En dan word hij gek

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:01:05 #134
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_9385382
vooral miertjes zielige beestjes zucht.

En ik ging op de staart staan van mijn honden, ging tie piepen. Ik was ech evil ik schaam me. Gelukkig is dat evile weg

We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_9386041
Vroeger als kind the usual: mieren verbranden met vergrootglas, platspuiten met plantenspuit, wel 's een worm gevierendeeld, kijken wat er gebeurt als je zout op een slag gooit. Bladluizen op de frambozenplantjes bevriezen met vloeibaar aanstekergas uit zo'n soort spuitbus. Idem met bepaalde rooie kevers die bloemen in de tuin opvraten. Irritante duiven beschieten met papieren pijltjes. Vliegen op afstand beschieten met post-elastieken, best een sport.

Een keer een muizeval gezet, en de volgende morgen een geplette muis aangetroffen. Was wel bloody.

Nu nog wel: een mierenplaag in de tuin te lijf gaan met een ketel kokend water, of evt. een mierenlokdoosje. Muggen en vliegen binnenhuis platslaan. Wespen platslaan of laten verzuipen in ranja.

Ook een keer (ik was toen 14, gok ik), de astmatische verwaarloosde cavia van m'n zusje in laten slapen, euthanasie eigenlijk dus. 'k Wilde het beest pijnloos uit z'n lijden verlossen, en dat is ook gelukt. Heb 'm, na lang nadenken hoe dat pijnloos zou kunnen, heel wetenschappelijk vergast met een busje campinggas .

Klinkt best wel ziek natuurlijk, vergassen, maar het beest viel gewoon langzaam in slaap, heeft geen pijn geleden. Dus in die zin heb ik er geen spijt van. Nu zou ik eerst 's gaan bellen met de dierenarts om te vragen wat een spuitje kost .

(Sorry, Dewey...)

woensdag 26 maart 2003 @ 13:46:41 #136
16715 Mylene
*schatje*
pi_9386253
Nee, dat soort dingen deed ik niet.
  woensdag 26 maart 2003 @ 14:01:49 #137
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_9386575
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 02:06 schreef Spina1 het volgende:

En ook een zware steen op een baby-eendje gegooid, die achter z'n moeder aanzwom..

Ik weet het, heel zielig allemaal, maar ik had erna ook spijt van, en doe zulke dingen ook nooit meer

Ik ben eendengek, een baby eendje nog wel Oke het is je vergeven hoor... insecten maakte ik vroeger ook dood, nu ook wel als ze niet snel buiten vliegen, doe het raam open en jaag ze eruit en als dat niet lukt maak ik ze wel dood...
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  woensdag 26 maart 2003 @ 14:05:55 #138
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_9386670
Ow wat heel gruwelijk was, was ik niet.Was een met een paar koters die hadden dus een strijker in de bek van een end geduwd. daarna was er pate over :S
We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_9386879
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:01 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

Ik ben eendengek, een baby eendje nog wel

baby eendje ................................ UILSKUIKEN !!!!
  woensdag 26 maart 2003 @ 14:15:08 #140
23058 Muurbloempje
pi_9386908
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:13 schreef MarkyMarkx het volgende:

[..]

baby eendje ................................ UILSKUIKEN !!!!

Uhhe what is your point
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_9387332
Wat een gemene acties zeg!!

Mijn broertje kan vliegen vangen met zijn handen; een paar keer flink schudden en weer loslaten..

Mon 'en!
pi_9387873
Ik ben geloof ik alleen maar lief geweest voor dieren, suiker geven aan stervende vliegen en wespen (het hielp nog ook). Het enige gemene wat ik ooit gedaan heb is heel hard in een kip van mn opa geknepen, maar die kip scheet me helemaal onder toen, terwijl mn opa dacht dat het dier verstopt was dus uiteindelijk is dat ook weer lief geweest.
Ik heb altijd al een zwak voor dieren gehad.

Mijn vriend daarentegen ging vroeger kikkers door zo'n ouderwetse wringer halen om ze te laten ontploffen samen met wat andere vriendjes.

;)
  woensdag 26 maart 2003 @ 14:57:25 #143
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_9387969
Ik maakte vroeger concentratiekampen voor mieren, bouwde ik een kleine gevangenis en stopte ik er allemaal mieren in, soms ook andere insecten en als ze wouden vluchten drukte ik ze plat met mijn vinger.
Ook heb ik weleens een ziekenhuis voor mieren gemaakt. Dan reed ik er eerst over een met een soldatenautootje en dan verbond ik ze met wat papier ofzo. Hielp niet echt volgens mij
Laatste kans.....
pi_9388025
katten zijn ideale voetballen

verdxer onthoud ik me van commentaar

ich habe immer recht
  woensdag 26 maart 2003 @ 15:30:44 #145
51604 LaDyLuNa
What will this lady be ?!
pi_9388859
Ik plukte vroeger altijd de pootjes van lieveheersbeestjes eraf..
of ik spoot een halve fles dreft leeg in een mierenhol.
Mijn zus heeft wel ooit zout op een naaktslak gegooid en toen begon 'ie helemaal te schuimen... Ook niet liev

Nu vermoord ik af en toe een spin die op me kamer rond dwaalt en vooral MUGGEN Ontzettend irritante beestjes!

[ @ night beautiful things happen :) ]
pi_9389014
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:15 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

Uhhe what is your point

Wellicht dat ik de hint met photoshop duidelijk kan maken

woensdag 26 maart 2003 @ 15:56:31 #147
23058 Muurbloempje
pi_9389680
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 15:35 schreef MarkyMarkx het volgende:

[..]

Wellicht dat ik de hint met photoshop duidelijk kan maken

[afbeelding]

Dacht dat we hier serieus zaten te praten, snap niet waarom je dat erbij moet halen. Als ik vind dat ik het erg vind dat men baby eendjes doodmaak dan vind ik dat... en dat uilskuiken slaat gewoon nergens op. Wil je dat dan ff uitleggen, als volwassen jongen? alvast bedankt
pi_9390051
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:59 schreef robhaha het volgende:
katten zijn ideale voetballen

verdxer onthoud ik me van commentaar

...ik zal maar niet zeggen wat ik met zo iemand als jij zou willen doen.
  woensdag 26 maart 2003 @ 16:15:45 #149
23058 Muurbloempje
pi_9390186
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:10 schreef Deanne het volgende:

[..]

...ik zal maar niet zeggen wat ik met zo iemand als jij zou willen doen.

Tja..... er blijken van die figuren rond te lopen
pi_9390271
quote:
Op zondag 7 april 2002 20:00 schreef -IDivinity- het volgende:
Ik denk dat veel mensen in hun jeugd wel een loop gehad hebben om fikkie te steken en het is ook bekend fenomeen dat sommige jongetjes het ook weleens probeerde op onschuldige insecten.

Ik moet zelf met spijt bekennen dat ik 1 van die jochies was, ik had niet als reden die beesten te martelen (pissebedden enzo) maar was gewoonweg nieuwsgierig. Had dan ook met een vriend allerlei 'stoere' giffen ontworpen en dan testen op mieren en rupsen enzo (ik had een groene substantie bestaande uit appelsap voor aantrekkingskracht (=zoet) en nagellakremover als vlugge kill) en hij had weer iets anders uit de keukenkast getrokken. We hadden dus geen enkele fokking besef hoe de magen van de desbetreffende slachtoffers snel in de fik vlogen en van binnenuit wegsmelte. Pijnlijk, terwijl ik nu geen vlieg kwaad doe, slakken en ranzige spinnen nooit neermeep maar altijd netjes naar buiten zet, behalve muggen want die #%(#)@%-beesten prikken me altijd.

Herkent iemand dit? (en nee, ik heb nooit als een 'evil' de 8 pootjes van een spin uitgerukt, gelukkig nie)

mieren af fikken met een vergrootglas in de zomer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')