Geven de lentekriebels en het 'grote schoonmaak-gevoel' sommigen het idee dat ze ook binnen hun relatie eens drastisch aan de grote schoonmaak moeten?
En heeft het tegen de zomer misschien een link met het 'legaal' genieten van een vakantie liefde?
Ik kan me er zelf niet echt veel bij voorstellen omdat ik momenteel erg gelukkig ben met m'n ventje, maar ik hoor de laatste tijd van zoveel, vaak langdurige, relaties dat ze er juist nu een punt achter zetten. Toeval?
twijfels twijfels
ik denk doormiddel van veel praten dat je der wel uit moet komen.(imho vreemdgaan-lame) behalve als je zelf ook genaaid word door je vriend/vriendin
quote:mooie relatie heb je dan :s
Op zondag 07 april 2002 18:47 schreef ThijNtjE het volgende:
ik hoor idd wel eens dat mensen hun relatie eindigen zodat ze op vakantie lekker de hoer (m/v) uit kunnen gaan hangen.
maar dat zijn meestal de wat minder serieuse relaties anders doe je dat niet zomaar.
Ik merk ook wel dat er in de lente meer relaties eindigen. Mischien dat mensen een beetje ontdooien van de winter ![]()
Er ontstaan ook meer relaties in de lente.
quote:Mee eens, ik kan me niet voorstellen dat een vakantie fling opweegt tegen een 'echte liefde'...
Op zondag 07 april 2002 18:56 schreef VirtualVoid het volgende:
Als je je relatie beëindigd om in de vakantie lekker je gang te gaan, dan stelde die relatie ook niets voor.
quote:aw.. gevoelige snaar geraakt? solly..
Op zondag 07 april 2002 19:06 schreef Hanneke1983 het volgende:
........................
quote:Een relatie van 2 jaar en 8,5 maand...
Op zondag 07 april 2002 19:14 schreef Donuts-n-Glory het volgende:[..]
aw.. gevoelige snaar geraakt? solly..
8 dagen geleden was het over...
bedoelde dus knuffel enzo
quote:
Op zondag 07 april 2002 19:29 schreef Donuts-n-Glory het volgende:bedoelde dus knuffel enzo
achja.. meer vissen in het water, ik zit r niet meer
Wat ik ook vind opvallen is dat ik opeens veel meer aandacht krijg van het vrouwelijk geslacht
quote:Dat valt me ook op ja.. ineens meer aandacht.. alleen in mijn geval dan van het mannelijk geslacht eh
Op maandag 08 april 2002 00:42 schreef r0b1n het volgende:
Idd, vriendin van me heeft net een week geleden uitgemaakt..Wat ik ook vind opvallen is dat ik opeens veel meer aandacht krijg van het vrouwelijk geslacht
(offtopic) die ondertitel.. bertje vis eh? die roelz!! (/offtopic)
quote:of nergens aan willen beginnen om een leuke vakantie te krijgen
Op zondag 07 april 2002 18:47 schreef ThijNtjE het volgende:
ik hoor idd wel eens dat mensen hun relatie eindigen zodat ze op vakantie lekker de hoer (m/v) uit kunnen gaan hangen.
quote:
Op maandag 08 april 2002 00:42 schreef r0b1n het volgende:
Wat ik ook vind opvallen is dat ik opeens veel meer aandacht krijg van het vrouwelijk geslacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |