quote:TUURLIJK WEL!
Op zaterdag 06 april 2002 15:27 schreef gelly het volgende:
Je wilt die rommel toch niet echt kopen he ?
dat mensen dat goed vinden...sorry maar dat snap ik niet
Ok ieder zn eigen smaak maar skihut
quote:Hier sluit ik mij volledig bij aan. Er is niets zo laag als skihutgestamp! Trash it!
Op zaterdag 06 april 2002 15:51 schreef Ska-te het volgende:
Skihut is de meest domme muziek die ik ook heb gehoorddat mensen dat goed vinden...sorry maar dat snap ik niet
![]()
WDV
quote:En wat is er mis met lekker hossen en feesten? Als ik wil hossen wil ik geen muziek waar je over moet nadenken of stil moet zitten om ervan te genieten... Doe mij maar lekker hossen! Skihut 4-Ever!!!
Op zaterdag 06 april 2002 15:51 schreef Ska-te het volgende:
Skihut is de meest domme muziek die ik ook heb gehoorddat mensen dat goed vinden...sorry maar dat snap ik niet
![]()
quote:Juist ja! Precies wat ik ook wilde zeggen.
Op zaterdag 06 april 2002 15:57 schreef the_bbk het volgende:[..]
En wat is er mis met lekker hossen en feesten? Als ik wil hossen wil ik geen muziek waar je over moet nadenken of stil moet zitten om ervan te genieten... Doe mij maar lekker hossen! Skihut 4-Ever!!!
skihut cultuur = 365 dagen per jaar carnaval.. stelletje lijers
quote:
Op zondag 07 april 2002 03:20 schreef zodiaque het volgende:
Skihut CD's hebben alleen nut als rondvliegende dingen met scherpe randen die je in een drukke Skihut kan rondgooien om elke leeghoofdige skihutslet eens een flinke menstruatieperiode te bezorgen aan het hoofd.
quote:Nou ja, ze doen het anders ook uitstekend als onderzetter voor de drankjes en als targets bij het kleiduiven-schieten.
Op zondag 07 april 2002 03:20 schreef zodiaque het volgende:
Skihut CD's hebben alleen nut als rondvliegende dingen met scherpe randen die je in een drukke Skihut kan rondgooien om elke leeghoofdige skihutslet eens een flinke menstruatieperiode te bezorgen aan het hoofd.
quote:
Op donderdag 11 april 2002 09:58 schreef Da hopman het volgende:
Kijk hier http://www.engeburen.nl/skieenburen.mp3 voor het antwoord op al die bagger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |