*kan niet tegen afscheid
*
sterkte
Vanochtend heb ik afscheid van haar genomen. Afschuwelijk, alsof je zo'n beessie naar de slachtbank brengt. Ik heb een T-shirtje meegegeven met mijn geur, ze heeft haar speeltjes, haar favoriete closetrolletje
.
De schat...
Mijn hemel, wat ben ik ontzettend veel gaan houden van dat liefie in die paar weken.
Ze is nu bij die vriend van me. Ik heb hem de kattenboeken uit de bieb gegeven, allerlei 'instructies', en toen heb ik Milaatje nog heel errug geknuffeld.
Die vriend zei dat hij haar ms een andere naam wil geven. Dat doet zo'n pijn... Alsof 'Mila' niet meer mag bestaan.
Zojuist kreeg ik een mailtje dat het goed gaat. Ze speelt en rauscht, ze eet goed, ze loopt achter haar nieuwe baasje aan als hij naar de keuken gaat en ze hebben al 'ruzie' gehad over de favoriete plek op de bank
.
Tja, ze heeft daar wel een goed plekkie...
Maar ze heeft ook een plekje in mijn hart...
![]()
Zo lief en zo onschuldig. Ik ben zelf ook allergies voor katten... de docter kan je er toch wel een middeltje voor geven? Ook al ben ik allergies ik blijf ze toch knuffellen en aaien... na verloop van tijd ging de allergie spontaan weg... maar houdt het katje asjeblief nog een paar weekjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 09-04-2002 00:49]
Maar ik begrijp dat het niet anders kan. Veel sterkte toegewenst in de komende tijd.
Ik leef heel erg met je mee. Ik heb sinds kort (half jaartje) een dikke kater van 4 jaar oud (Levi) en die is zoooo lief. Ik zou me ook al geen huis zonder Levi voor kunnen stellen. Hij is echt mijn maatje en ik kan veel om hem lachen (hij heeft x-beentjes als tie hard loopt).
Wel een k*&*te streek om die foto in het forum te zetten! Toen ik die ontzettende lieverd zag, zat ik te snikken. Hij ziet er zo lief uit dat hij bijna niet echt lijkt (dat klinkt raar maar het is goed bedoeld).
Heeel erg veel sterkte. Enne, ik zou toch flink bezwaar maken als die 'vriend' van je de naam gaat veranderen. Mila is een hele leuke naam en hij zou jou pijn doen als hij de naam zou veranderen.
quote:wat een snoepje van een kat is dat!!
Op vrijdag 05 april 2002 22:26 schreef Moonah het volgende:
Meaghan, dit is MilaWel een verschil met die Sphynx...
![]()
kan me heel goed voorstellen dat je die niet kwijt wilt...
zowiezo wel eigenlijk...
Die vriend mailde dat hij haar toch Mila blijft noemen. Gelukkig!
Ik heb twee foto's in een lijstje gedaan. Maar da's eigenlijk ook best gek, wij hadden vroeger thuis altijd ingelijste portretten van mensen die dood waren. En daar doen die foto's me de hele tijd aan denken
.
Wees blij dat jeje katje nog kunt zien.. dat is beter dan het lieve beestje helemaal uit je leven.. nu kan je haar tenminste nog opzoeken..
sterkte ermee nog
quote:Volgens mij heb jij last van een kater ...
Op vrijdag 05 april 2002 11:44 schreef Barthezz1 het volgende:[..]
1. het is geen onnodige reactie
2. Heb je er dan last van???
Wat ongelofelijk rot voor je zeg
. Heb ontroerd het hele verhaal gelezen.
Gelukkig gaat het bij die vriend van je zo goed, dat moet een hele troost zijn. En misschien kun je haar af en toe nog eens zien...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |