Sitethief is van plan er veel werk van te maken, en het lijkt mij logisch dat we hem er allemaal een beetje bij helpen.
Dat kan, door je in dit topic even te melden als je op het eiland verblijft. We gaan namelijk ook werken aan een nieuw bevolkingsregister, aangezien het vorige hopeloos verouderd is.
Dus:
Willen jullie allemaal even zo lief zijn om even in dit topic te zetten wie je bent, wat je hier doet en waar je dat doet. Dus naam, adres en werk.
Iedereen die nog goede suggesties heeft voor de website, en met name ook het groepje mensen dat hier al eerder aan heeft gewerkt, post ze hier en help Sitethief een leuke site te maken ![]()
Dankjulliewel ![]()
Oja: In het topic wat ik hierboven al noemde, mag je je ook even melden. Daar kun je "Je eilandverhaal" kwijt.
Naam: Jojogirl
Leeftijd: 23
Geslacht: vrouw
Burgerlijke staat: ongehuwd
Kinderen: 2, Gert-Jan en Pascal
Woonadres: Villa Faat
Beroep: Supermarkteigenaresse
Marlo:
Naam: Marlo
Beroep: Hoteleigenaar
Geslacht: Man
Icarusje:
Naam: Icarusje
Beroep: Geen
Geslacht: Man
quote:Vestigen staat vrij overal op Fok!eiland waar maar plek is
Op dinsdag 02 april 2002 19:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
nou, ik woon momenteel niet op het eiland (), maar is er ergens een leuke woonkrant waar ik in zou kunnen kijken omdat ik toch wel dringend een leuk plekje zoek
(mag dit hier wel??)
Ik ben ooit eens aangekomen met mijn woonarkje op het eiland daarna heb ik door middel van een rondleiding door de heer Vork kennisgemaakt met mijn geliefde miss_bleu. Emizea vond het nodig om met mijn ark te vluchten en tijdens deze vlucht zonk mijn arkje
. Samen met miss_bleu, die toch geen plek had om te overnachten, hebben we de woonark opgebouwd. Na verloop van tijd bleek dat miss_bleu en ik toch iets meer van elkaar hielden dan de gemiddelde eilander en sindsdien hebben we een relatie.
Daarnaast doen we allerlei spannende zaken zoals elkaar onder smeren met slagroom en ijs, wat douchen, strandwandelingen maken en niet te vergeten de slaapkamer onveilig te maken....
Naam: Simon Carnagy (RoboTech)
Leeftijd: 30
Geslacht: zeer mannelijk
Burgerlijke staat: ongehuwd
Kinderen: Kan alleen onder speciale omstandigheden met instemming van de RoboTech strijdkrachten.
Woonadres: Montana Forest Station
Beroep: Ex-Lieutenant of the 36th Forest Division,
1st Army of the Southern Cross
Aan komen waaien, om voor wat technologisch evenwicht te zorgen, maar afgezwakt tot de huidige vorm.
Beroep : Herdster, Illusionist, Goochelaar
Adres : Op dit moment nergens (maar als er meer info is, zal ik dan bekendmaken)
Leeftijd : 14
Geslacht : Vrouw
Goed goed, mijn geschiedenis. In Oktober aangespoeld als domme drenkeling, die ook de boot of vliegtuig had kunnen nemen
. Opgepikt door Rebel_Girl en enige tijd bij haar gelogeerd, waarna ik een postkantoor begonnen ben (het huisje werd te klein aangezien zij weer een relatie kreeg met Dagobert
)
Enige avonturen beleefd met Dagobert en Rebelgirl, Lurky en een vreemde genaamd "En_Sabah_Nur" (heel recent). Sindsdien woon ik in het bos, aangezien ik geen zin meer had in een normaal leventje, ik wilde het avontuur opzoeken.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 03-04-2002 23:26]
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 10:56 schreef Odulla het volgende:
Naam: Odulla
Adres: Fokeiland - VTC
Leeftijd: Jong
quote:Hmpf
Op vrijdag 05 april 2002 14:44 schreef kasper het volgende:![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |