quote:Niet geheel, maar dat laat ik weer aan iemand anders over denk ik. Heb veel minder met de jaren 80 als filmperiode (hoewel er mooie werkjes gemaakt zijn, i'm sure).
Op dinsdag 02 april 2002 19:00 schreef Gorro het volgende:
mmm... ff een vraagje tussen door... wordt het volgende tournament Jaren '80 ofzo???of loop ik nu op de zaken vooruit.
Ik maak er wel een.
quote:Accoord!
Op woensdag 03 april 2002 15:26 schreef HH het volgende:
Er zijn er zatIk maak er wel een.
Al had Apocalypse Now eigenlijk moeten winnen, maar goed dat beslis ik niet in mijn eentje
quote:i wish
Op woensdag 03 april 2002 18:33 schreef MadScientist het volgende:
A Clockwork OrangeAl had Apocalypse Now eigenlijk moeten winnen, maar goed dat beslis ik niet in mijn eentje
quote:Ja, dit gaat de verkeerde kant uit.
Op woensdag 03 april 2002 18:33 schreef MadScientist het volgende:
A Clockwork OrangeAl had Apocalypse Now eigenlijk moeten winnen, maar goed dat beslis ik niet in mijn eentje
(Apocalypse Now er uit The Horror, the horror...)
A Clockwork Orange (1971) vs Taxi Driver (1976)
Kvinnet niet echt een geile finale eik... Kvond er sowieso een stuk of tien beter dan deze twee, waaronder inderdaad Apocalypse Now.
Oh well.
quote:Maar niet 10x beter toch? Ik ga deze ronde maar eens sluiten morgen om iedereen uit zijn zweterige spanning te verlossen
Op woensdag 03 april 2002 23:11 schreef Pleb het volgende:
En logischerwijs is dit dan dus de finale:A Clockwork Orange (1971) vs Taxi Driver (1976)
Kvinnet niet echt een geile finale eik... Kvond er sowieso een stuk of tien beter dan deze twee, waaronder inderdaad Apocalypse Now.
Oh well.
A CLOCKWORK ORANGE! (met zeker meer dan 90%)
quote:Sorry hoor.
Op vrijdag 05 april 2002 12:33 schreef kamagurka het volgende:
En omdat ik niet denk dat er sinds de opening van wéér een filmtournament nog veel stemmen bijkomen in dit tournament,...
A Clockwork Orange (1971)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en
---> A Clockwork Orange (1971) vs Taxi Driver (1976) 10-9 (oeioeioeioeioeiiiiiiiii...)
hoewel ik nog steeds niet weer of ik Apocalypse Now beter vind of niet...
quote:Goes for me too! Vind het allebei iig meesterwerken! Dus Apocalypse now had het ook (minstens zo)zeker verdient!
Op vrijdag 05 april 2002 12:44 schreef Gorro het volgende:
YES!!!!!!!!!!! hij heeft gewonnenhoewel ik nog steeds niet weer of ik Apocalypse Now beter vind of niet...
quote:Tsja, ookik vind dat ApNow het verdiend had om te winnen. Maar d ehuidige winnar is ook een hele mooie film.
Op vrijdag 05 april 2002 12:51 schreef kamagurka het volgende:[..]
Goes for me too! Vind het allebei iig meesterwerken! Dus Apocalypse now had het ook (minstens zo)zeker verdient!
quote:d ehuidige winnar.... ?
Op vrijdag 05 april 2002 14:10 schreef Gellius het volgende:[..]
Tsja, ookik vind dat ApNow het verdiend had om te winnen. Maar d ehuidige winnar is ook een hele mooie film.
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 14:15 schreef kamagurka het volgende:[..]
d ehuidige winnar.... ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |