quote:Aight, hoe doe ik die sjit?
Op maandag 01 april 2002 16:53 schreef BobRooney het volgende:
Ik gok 1 jaar...we kunnen wel een poultje starten
quote:dat je dat hij het zelf door heeft dat hij dat is?
Op maandag 01 april 2002 16:55 schreef megamuch het volgende:
ik hoop dat ie binnen 2 weken op gepleurd is.. ziekelijke lijder van de grootste sekte ter wereld.. gatver!
quote:Duidelijke taal
Op maandag 01 april 2002 16:55 schreef megamuch het volgende:
ik hoop dat ie binnen 2 weken op gepleurd is.. ziekelijke lijder van de grootste sekte ter wereld.. gatver!
anywayz, dat lijk wordt nog wel ff opgepoetst hoor
quote:huh? ik snap niet?
Op maandag 01 april 2002 16:56 schreef BobRooney het volgende:[..]
dat je dat hij het zelf door heeft dat hij dat is?
quote:Maak vrienden met een hoop aantal hooggeplaatste bischoppen..
Op maandag 01 april 2002 16:54 schreef mrcool het volgende:[..]
Aight, hoe doe ik die sjit?
quote:Bij die toespraak leek het er wel op dat hij al dood was. Bedankt voor die bloemen blijft wel een zeer trippende uitspraak als de paus hem brengt.
Op maandag 01 april 2002 16:57 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Iedere keer als ik die vent langs zie komen op TV verbaas ik me er weer over dat zo veel mensen zo'n onwijs halve dooie griezel aanbidden. Hij ziet er uit alsof hij elk moment in elkaar kan zakken.
quote:Volgens mij heeft hij namelijk zelf geen idee waar hij mee bezig is...laat maar ik zit slap te lullen
Op maandag 01 april 2002 16:57 schreef megamuch het volgende:[..]
huh? ik snap niet?
quote:boeit veel.. we zouden geen paus meer moeten hebben anno 2002. tis toch van de gekke dat al die idioten naar een lijk gaan staan luisteren en hem aanbidden.
Op maandag 01 april 2002 16:59 schreef dingdong_1 het volgende:
als ie dood is komt er toch weer een nieuwe, boeit het nou..
quote:Ik dacht dat ie al dood was.......
Op maandag 01 april 2002 16:52 schreef mrcool het volgende:
Gisteren die toespraak gezien. Het leek wel alsof die man niet meer leefde. Zijn toespraak leek wel een draaiend cassettebandje of hij kan verdomd goed buikspreken. Ik denk dat deze man geen 2 jaar meer mee gaat. Wat denken jullie?
quote:lol
Op maandag 01 april 2002 17:18 schreef Rood_schaap het volgende:
Afschieten
quote:Dat wist ie toen ie er aan begon
Op maandag 01 april 2002 17:24 schreef QBZZ het volgende:
Wat is het toch eigenlijk een onmenselijke organisatie die haar leiders tot aan de dood in functie laat. Gun die man een rustige ouwe dag ergens in een buitenhuisje in Zwitserland ofzo!
quote:Mee eens... Zo'n man verliest toch zijn geloofwaardigheid tov. zijn volgelingen?
Op maandag 01 april 2002 17:24 schreef QBZZ het volgende:
Wat is het toch eigenlijk een onmenselijke organisatie die haar leiders tot aan de dood in functie laat. Gun die man een rustige ouwe dag ergens in een buitenhuisje in Zwitserland ofzo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |