quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:39 schreef Loedertje het volgende:*rotgriet*
sletje
'k schiet je dood als je doorgaat
quote:De laatste keer (en tevens eerste
Op zaterdag 4 januari 2003 22:02 schreef shmoopy het volgende:
Ontopic:
"Jij bent de eerste tegen wie ik 'Ik hou van je' heb gezegd."
Helaas vult zijn hart zich niet meer met vuur als hij aan me denkt want het is uit gegaan na 2 en een half jaar...
Dit was na een behoorlijk diep gesprek over de problemen in haar relatie, en uit dit ene kleine zinnetje sprak zoveel dank en waardering. Probleem was dat ze daarna met mij vreemd is gegaan, wat niet helemaal goed uitgepakt is.
quote:Wat betekent het?:)
Op zondag 27 oktober 2002 09:33 schreef Aernout het volgende:
"Wo xiang xiao hai you lan de yan jing!"![]()
![]()
nadat t een maand uit was dacht ze er toch echt wel anders over...
Nouja, ze heeft me gedumpt, dus so much for that. Toen vond ik em wel leuk gevonden. Was ook nog niks gewend.
Bij elke verbale uitingen van liefde en trouw van mijn huidige partner, smelt ik al zon beetje weg. Voorzover tegen mij gericht natuurlijk. Zal wel verliefdheid zijn.
niet erg heftig dus
right....
quote:dat laatste is herkenbaar argento.
Op zondag 5 januari 2003 22:15 schreef Argento het volgende:
Mn ex heeft ns gezegd:
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?Nouja, ze heeft me gedumpt, dus so much for that. Toen vond ik em wel leuk gevonden. Was ook nog niks gewend.
Bij elke verbale uitingen van liefde en trouw van mijn huidige partner, smelt ik al zon beetje weg. Voorzover tegen mij gericht natuurlijk. Zal wel verliefdheid zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door RainerWernerF op 05-01-2003 22:38]
quote:Het was een geile "oeh".
Op zondag 5 januari 2003 22:21 schreef Argento het volgende:
en dat gaat gepaard met een enkele 'oeh' ?niet erg heftig dus
right....
quote:Hij is heel mooi, maar hij is wel van acda en de munnik,
Op zondag 5 januari 2003 22:15 schreef Argento het volgende:
Mn ex heeft ns gezegd:
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
Op zo'n koude morgen in een tochtig huis waar je alleen maar met het puntje van je tenen op de vloer durft te staan en iemand er als eerst uit moet om de verwarming aan te doen
en dan met een onwijze glimlach en 2 van die twinkelende oogjes erboven
quote:
Op maandag 6 januari 2003 11:44 schreef Luchtbel het volgende:
Zal ik dan maar als eerste opstaan....Op zo'n koude morgen in een tochtig huis waar je alleen maar met het puntje van je tenen op de vloer durft te staan en iemand er als eerst uit moet om de verwarming aan te doen
quote:Acda & De Munick
Op zondag 27 oktober 2002 22:47 schreef Mirage het volgende:
Alles wat ik had en hoe dat opeens ging leven.....een beetje gejat maar recht uit zijn hart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Subliminal op 06-01-2003 17:01]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |