Dat is ongeveer 10 jaar geleden een hele rage geweest. Ik ben nu benieuwd hoe zo'n ding ook alweer heette. Volgens mij had je ze ook nog in andere kleuren.
Weet iemand hier de naam van?
Maar ja, daar schiet je ook geen doos me op natuurlijk
wordt tegenwoordig nog wel als grabbelton-speeltje gekocht.
't spul kan je ook nog wel in de speelgoedwinkel krijgen...
maar hoe het heet???
[Dit bericht is gewijzigd door Razor21 op 31-03-2002 18:06]
quote:Halve maantje? Zegt me niet echt wat maar ik woon maar 25 km van Utrecht vandaan (Huizen) misschien dat het hier weer anders heette.
Op zondag 31 maart 2002 18:05 schreef SiGNe het volgende:
Wij noemden het vroeger een "halve maantje"
maar het zou best kunnen dat het buiten Utrecht anders genoemt werd.
quote:Pogostick is toch gewoon een springstok?
Op zondag 31 maart 2002 18:11 schreef TheFluGuy het volgende:
pogo stick ofzo
quote:Flip-Flop... Volgens mij was het zoiets.
Op zondag 31 maart 2002 18:17 schreef Henno het volgende:
Wij hebben er ook nog 1 liggendat ding had wel een naam dacht ik... ik zit nu m'n hoofd erover te breken... zodra ik meer weet hoor je t wel...
quote:Feliciteert! klopt als een trein!
Op zondag 31 maart 2002 18:09 schreef Peewee het volgende:
Ik heb het destijds gekocht onder de naam "Plopper" of zo! Heb ooit eens knikkers met dat ding weggeschoten door het in de hand te houden terwijl hij terug klapte!
quote:Ja, die ken ik ja, die waren echt mega cool
Op zondag 31 maart 2002 17:51 schreef Razor21 het volgende:
Kennen jullie dat geval nog? Zag hem laatst ergens liggen in een oude doos. Het is een blauwe ronde rubber die moest je indrukken in het midden en dan op de grond zetten, en op een gegeven moment sprong dat rubberen dan omhoog.Dat is ongeveer 10 jaar geleden een hele rage geweest. Ik ben nu benieuwd hoe zo'n ding ook alweer heette. Volgens mij had je ze ook nog in andere kleuren.
Een vriend van mij had altijd een rooie, veel mee gekloot Was een soort halve tennisbal
quote:Plopper
Op zondag 31 maart 2002 18:40 schreef fratzz het volgende:[..]
Feliciteert! klopt als een trein!
w00t
r0x0rz ploppert
quote:Bij ons heette het een Flop-Dop
Op zondag 31 maart 2002 18:29 schreef WimP het volgende:[..]
Flip-Flop... Volgens mij was het zoiets.
quote:Weet wat je bedoeld. Ik had ooit een rode, maar geen flauw idee hoe dat ding heet
Op zondag 31 maart 2002 17:51 schreef Razor21 het volgende:
Kennen jullie dat geval nog? Zag hem laatst ergens liggen in een oude doos. Het is een blauwe ronde rubber die moest je indrukken in het midden en dan op de grond zetten, en op een gegeven moment sprong dat rubberen dan omhoog.Dat is ongeveer 10 jaar geleden een hele rage geweest. Ik ben nu benieuwd hoe zo'n ding ook alweer heette. Volgens mij had je ze ook nog in andere kleuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |