Op welke punten is er verbetering nodig of mogelijk?
Trouwens, is het erg apart op dit niet met je wijsvinger maar je middelvinger te doen? Reden voor middelvinger: geen idee, ging vanzelf, kan ik er makkelijker bij denk ik.
p.s vraagje.....ben je nou echt lucille werner of een wanabee? (deze vraag zal al duizend keer gesteld zijn) en zoja.wat doe je in godsnaam op fok
quote:JA en ik ben K3
Op zaterdag 30 maart 2002 00:38 schreef l-m0 het volgende:
[quote]Op zaterdag 30 maart 2002 00:09 schreef Lucille het volgende:
p.s vraagje.....ben je nou echt lucille werner of een wanabee? (deze vraag zal al duizend keer gesteld zijn) en zoja.wat doe je in godsnaam op fok
ff ontopic, verbetering is niet iets wat je forceert maar uitprobeert. Noem het ook geen verbetering maar verandering.
Wat ik meestal doe is inderdaad vingeren met je rechterhand, linkerhand op haar buik (is voor vrouwen erg aangenaam) en ondertussen met je tong hoor clitoris bezighouden.
Overigens .. als je vingert schijnt 2 uur een lekker plekje te zijn (dus naar binnen en dan +/- 1 cm rechts van de ribbeltjes, die weer aan de bovenkant zitten).
En heeeeeeeeel belangrijk, genieten. Niks is lekkerder dan een vrouw te zien genieten, of ... nou laat maar
quote:Met jou kan ik praten
Op zaterdag 30 maart 2002 00:52 schreef deviant het volgende:
Effe plastisch hoor .. sorry ...Wat ik meestal doe is inderdaad vingeren met je rechterhand, linkerhand op haar buik (is voor vrouwen erg aangenaam) en ondertussen met je tong hoor clitoris bezighouden.
Overigens .. als je vingert schijnt 2 uur een lekker plekje te zijn (dus naar binnen en dan +/- 1 cm rechts van de ribbeltjes, die weer aan de bovenkant zitten).
En heeeeeeeeel belangrijk, genieten. Niks is lekkerder dan een vrouw te zien genieten, of ... nou laat maar
maar OT: elk meisje wil wat anders... wat anderen fijn vinden hoeft zij nog niet fijn te vinden.
en in welke houding vinger jij? het kan op heel veel verschillende manieren, ook houdingen dat je dus *wel* 2 handen vrij hebt. wat ook leuk is om samen tegenover elkaar te zitten, zij klein beetje naar achter leunend en dan elkaar "bewerken".
of andere stap: als je al een tijdje met 1 vinger vingert, probeer het eens met 2. is misschien wat krap in het begin, maar voor haar waarschijnlijk veel fijner.
1 of 2 wijsvingers in de vagina, en dan je duim op/tegen/rondom de clitoris
werkt prima
en je houdt nog een hand over voor 'wat anders'
quote:Precies, ik noem dat altijd de "Hannover-move", omdat ik dat jaren geleden van een meisje uit Hannover geleerd heb.
Op zaterdag 30 maart 2002 03:56 schreef thedane het volgende:
hmm, ik heb altijd 'geleerd':1 of 2 wijsvingers in de vagina, en dan je duim op/tegen/rondom de clitoris
werkt prima
en je houdt nog een hand over voor 'wat anders'
quote:Dus jij vingert met 2 handen
Op zaterdag 30 maart 2002 03:56 schreef thedane het volgende:
hmm, ik heb altijd 'geleerd':1 of 2 wijsvingers in de vagina,
quote:Je leert op Fok! elke dag weer wat nieuws
Op zaterdag 30 maart 2002 10:43 schreef Sakura het volgende:[..]
Dus jij vingert met 2 handen
quote:Dat vragen ze nooit aan mij. Ze vragen toch ook niet aan jou of je l-m0 bent, of wel? En ik denk dta ik om dezelfde reden op Fok! zit als jij, stukje entertainment en zo nu en dan een beetje informatie zijn en anderen helpen.
Op zaterdag 30 maart 2002 00:38 schreef l-m0 het volgende:
[quote]Op zaterdag 30 maart 2002 00:09 schreef Lucille het volgende:
quote:Nou.. ok dan.
Op zondag 31 maart 2002 00:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
Waarom vraagt niemand mij nou of ik de EGTE Erosjuhhh ben .....
Ben jij de ECHTE Erosjuhhh????
Zo ja, mag ik dan je handtekening?
quote:nee ik ben de echte L-mo ;-]
Op zaterdag 30 maart 2002 13:28 schreef Lucille het volgende:[..]
Dat vragen ze nooit aan mij. Ze vragen toch ook niet aan jou of je l-m0 bent, of wel? En ik denk dta ik om dezelfde reden op Fok! zit als jij, stukje entertainment en zo nu en dan een beetje informatie zijn en anderen helpen.
(voor hen die het zich afvragen, ik ben een jongen.)
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je dus naast haar zit oid. Dan is 2 handen lastig maar niet onmogelijk.
Een aantal dingen die je kunt proberen:
wrijf met twee vingers van de zelfde hand tussen de buitenste en binnenste schaamlippen van boven naar beneden (wel goed natmaken, met haar geil of met spuug). Als je dit doet met je wijs- en ringvinger houdt je je middelvinger over om haar clit te stimuleren en af en toe plagerig naar binnen te glijden. Als je wat verder durft te gaan (zal zo te horen nog wel niet ;P) kan je ook proberen haar anus te stimuleren met je middelvinger, beetje masseren en vooral (nog) niet naar binnen gaan. Werkt erg goed.
Verder kan je met meerdere vingers tegelijk naar binnen gaan en door je vingers te draaien en te spreiden ook extra druk geven. Plekken die goed werken zijn de al genoemde G-plek (bovenaan, geribbeld plekje, kan 1-4 cm naar binnen zitten onder het schaambeen). Draaiende beweging op maken of afwisselend drukken en weer loslaten werkt goed.
Je vingers juist strekken en naar beneden drukken tegen de onderkant van haar vagina werkt ook, met gekromde vingers je knokkels gebruiken trouwens ook. De beste truc die ik ken is met je vingertoppen tegen de g-plek en met je knokkels tegen de onderkant, als ze dan door de stimulatie ritmisch gaat samentrekken dan werkt dat dubbel (wel redelijk lange vingers vereist).
De binnenste en buitenste schaamplippen masseren en tussen je vingers wrijven is vaak ook lekker maar niet te lang want dan gaat het irriteren.
Tot slot, als je diep genoeg kan komen kan je ook proberen de baarmoederhals te raken (voorzichtig! nagels vijlen vooraf enzo!).
Tot slot voor gevorderden: zoveel mogelijk vingers inbrengen. Vergt oefening en beleid en gaat niet zo makkelijk als je er naast zit.
Overigens kan ik je alleen maar aanraden om de stap naar beffen wel te zetten, alleen de blik in haar ogen al als je haar al likkend klaar laat komen is het meer dan waard...
(Nog verder gevorderd: als je wat verder bent kan je voorzichtig proberen een vinger in haar anus te brengen. Ik kan dat _voorzichtig_ niet genoeg benadrukken. Uiteindelijk kan je dan een vinger voor, een paar achter tot nog betere resultaten komen en al helemaal als je tegelijk haar clit likt...)
Have fun!
quote:Ja, en dan heeft ie nóg een hand over zegt ie.
Op zaterdag 30 maart 2002 10:43 schreef Sakura het volgende:[..]
Dus jij vingert met 2 handen
quote:Hoezo praten?
Op zaterdag 30 maart 2002 00:53 schreef Cheiron het volgende:[..]
Met jou kan ik praten
je kan meteen beginnen met twee vingers; als ik nog niet helemaal vochtig ben is dat niet erg, de pijn op zich is ook erg opwindend. de andere hand gebruik je om mijn klit te stimuleren, vergeet niet er af en toe even in te knijpen. vervolgens kruis je die twee vingers en neuk je me zo stevig.
de pink van diezelfde hand schuif je in mijn kontje, snel daarna gevolgd door de ringvinger van die hand. nu neuk je me simultaan met die hand in mijn gaatjes en je stimuleert mijn klitje ...
pas maar op als ik dan klaar kom, want van je hand blijft niets meer over
1 vraag toch, wat het beste te doen als je vriendin tussen je benen zit op 't strand (precies van achter).
In dat geval werken 90% van deze methoden niet
quote:Yup
Op zaterdag 30 maart 2002 00:09 schreef Lucille het volgende:
Als je een handje te kort komt, probeer dan eens met je mond de clitoris te stimuleren terwijl je vinger in de vagina zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |