- http://www.imdb.com/Title?0287978
Meer superhelden, MEER, MEER.
Groet,
Coos
Wel lache.
Nu nog een brute Punisher verfilming (alhoewel de oude ook leuke is) en een fatsoenlijke Ghostrider.
quote:Is jay and silent bob strikes back al uit op dvd, kan hem nergens vinden namelijk. Heb pas dogma nog gekocht, daar zaten die gasten ook in en wat een film is dat zeg, echt goed. Wat betreft de punisher dat moet dan wel echt een goede verfilming worden, maar de oude met dolph lundgren is ook wel aardig te verteren, ghostrider is ook nog wel een goede comic om verfilmd te worden, wow wat een effects zullen dat dan worden met de flaming skull. Daredevil is ook altijd al een favo geweets van me, echt cool. Welke hero ik ook nog zoek op dvd is de eerste flash film wel lachen is die.
Op donderdag 28 maart 2002 20:53 schreef Ceased2Be het volgende:
Je ziet Daredevil ook al op de set rondwandelen in "jay and silent bob strike back".Wel lache.
Nu nog een brute Punisher verfilming (alhoewel de oude ook leuke is) en een fatsoenlijke Ghostrider.
quote:Zo slecht is die Affleck toch ook weer niet, hoop wel dat ie athletisch genoeg is. En voor iedereen die nog nooit van de ghostrider hebben gehoord een plaatje.
Op donderdag 28 maart 2002 20:59 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Ik weet alleen niet of we wel zo blij moeten zijn met Ben Affleck, die kan beter ergens in een afgelegen soap gedumpd worden, want fatsoenlijk acteren kan die kloot ook niet
quote:Yup, lijkt het je wat of zuigt dat enorm?
Op donderdag 28 maart 2002 21:32 schreef SunChaser het volgende:
Ben Afleck als Daredevil.
quote:Ben bang dat affleck nooit zo athletic is als onze daredevil.
Op donderdag 28 maart 2002 21:50 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, aangezien DD toch uit de pc komt hebben we niet echt veel last van BA denk ik.
quote:Ghehehehe, lol. Maar ik ben wel benieuwd hoe alle special effects er weer uit gaan zien. Naar spiderman ga ik ook in ieder geval lijkt me wel erg cool, hoop dat de oneliners weer lekker snedig zijn.
Op donderdag 28 maart 2002 21:56 schreef SunChaser het volgende:
Nee, maar dat geldt ook voor Tobey M.
- Duke Nukem Forever (2002)
Ook wel leuk de Duke.
- Fantastic Four (2003)
Die wil er ook wel in.
Ben benieuwd hoe thing er uit gaat zien, om over mr fantastic en torch nog maar te zwijgen.
quote:Ik met mijn 32 jaar heb al een hoop films en comics zien komen en gaan, maar met alle nieuwe digitale technieken kan het er alleen maar beter op worden. I love the digital era.
Op donderdag 28 maart 2002 22:13 schreef Tokus het volgende:
Topics over comics lopen altijd kut, maar zodra er een film van komt dan is iedereen ineens fan... toch gek...
quote:Maar regio 2 is ie er dus nog niet, jammer.
Op donderdag 28 maart 2002 22:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[offtopic]
via play.com kun je Jay and Silent Bob al bestellen
[/offtopic]
quote:Tobey M. heeft wel weken/maanden training MOETEN volstaan om de rol naar behoren te kunnen uitvoeren...
Op donderdag 28 maart 2002 21:56 schreef SunChaser het volgende:
Nee, maar dat geldt ook voor Tobey M.
quote:Ik ben alleen geinteresseerd in de special make-up en SFX van die film, de rest ervan heeft me nooit kunnen boeien...
Op donderdag 28 maart 2002 22:11 schreef Coos_de_Brooddoos het volgende:
En als we het toch hebben over superheldeverfilmingen, wat dachten we van deze dan:- Fantastic Four (2003)
Die wil er ook wel in.
Ben benieuwd hoe thing er uit gaat zien, om over mr fantastic en torch nog maar te zwijgen.
quote:wie komt er dan ook in Literatuur?
Op donderdag 28 maart 2002 22:13 schreef Tokus het volgende:
Topics over comics lopen altijd kut, maar zodra er een film van komt dan is iedereen ineens fan... toch gek...
overigens worden comicverfilmingen altijd ver ver van te voren aangekondigd. Sinds 1995 gaan er al geruchten over de A-Team film, waar ook hier elk jaar een topique voor wordt geopend. Daarnaast staat Batman 5 al sinds 1997 in de planning. En sinds het succes van Blade in 1998 zijn ze extra hard bezig geweest met het realiseren van filmprojecten van Marvel karakters. In Wizard heeft zelfs zo'n quasi filmposter gestaan van Ghostrider met het jaartal 2001.
Het is wonder dat Tomb Raider vorig jaar is uitgebracht, want dat waren ze in 1996 al van plan en Doom hebben ze gewoonweg helemaal gecancelled. Superman staat nu op 2004, en ach daar zijn ze ook al 6 jaar mee bezig. Dus de aankondigen met jaartallen op Imdb zeggen niks. Spider-Man had dan ook al minstens vorig jaar gereleased moeten zijn.
quote:Wel graag met Johnny Blaze erbij. Dus Ghostrider uit het Spirtis of Vengeance tijdperk.
Op donderdag 28 maart 2002 20:53 schreef Ceased2Be het volgende:
en een fatsoenlijke Ghostrider.
Het valt me nog mee dat na 11-9 er geen nieuwe Captain America film gemaakt wordt.
Zou er btw nog een Iron Man film komen?
quote:Ik weet dat er al een Cap film is, maar net zoals alle andere Marvel-films uit die tijd, is hij barslecht.
Op vrijdag 29 maart 2002 10:42 schreef Max_Mayhem het volgende:
Er is geloof ik al een Captain America film, keb em eens op de BBC gezien. Er is trouwens ook een ouwede spiderman film (uit 82 ofzo, was wel vet ).
En Daredevil lijkt me wel een kewle film, hele revival de laatste jaren, spawn,bladem x-men,spiderman, en nu dus daredevil. Mja goede ontwikkeling
Ik houd trouwens dat ze het verhaal van Daredevil een beetje meer heel houden dan van Blade. Ik hoop trouwens dat we de rest van de Midnight Sons te krijgen zien in Blade.
quote:Om nog maar te zwijgen van dr Doom himself live in action. Die moet echt vet wreed worden.
Op vrijdag 29 maart 2002 01:05 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik ben alleen geinteresseerd in de special make-up en SFX van die film, de rest ervan heeft me nooit kunnen boeien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |