quote:Een steen is inderdaad rechtvaardig.
Op vrijdag 29 maart 2002 13:55 schreef Chadi het volgende:
Israel slaat terug.... oeps of is dat nou een kerel die er niets mee te maken heeft? Hij was gewapend... mes moet er nog bij gelegd worden ach een steen is voildoende en ik zie zat steen dus deze was gerechtvaardigd.
Een nederzetting compleet met zwembad pal naast zo'n vluchelingenkamp is me toch een plaatje.
quote:Op CNN ook hoor...
Op vrijdag 29 maart 2002 15:34 schreef Chadi het volgende:
Ze zijn nu bezig om Arafat om zeep te helpen. beelden op Aljazeera laten de bestorming zien.
quote:
Ze zijn nu bezig om Arafat om zeep te helpen. beelden op Aljazeera laten de bestorming zien.
quote:Sharon heeft verklaard dat ze Arafat niet gaan doden.
quote:Weet niet of je het begrijpt maar hij laat zich niet vangen! Niet levend! Zolang hij terug kan schieten. Daarom gaat het vangen ook niet zo snel.
Op vrijdag 29 maart 2002 16:00 schreef logisnack het volgende:[..]
Sharon heeft verklaard dat ze Arafat niet gaan doden.
Ze bestormen het zootje om zoveem mogelijk terroristen om zeep te helpen.
Arafat is dan wel de grootste terrorist, maar vanwege politieke redenen kunnen ze hem gewoon niks doen.
Misschien later dit weekend een keer.
ligt er maar net aan in hoeverre het escalleert.
Ach ja Arafat dood betekend ook Onderhandelen met Israel ten einde.
quote:Eens een terrorist, altijd een terrorist...
Op vrijdag 29 maart 2002 16:04 schreef Chadi het volgende:
Weet niet of je het begrijpt maar hij laat zich niet vangen! Niet levend! Zolang hij terug kan schieten. Daarom gaat het vangen ook niet zo snel.
quote:nee vrijheidstrijder tegen terroristen.
Op vrijdag 29 maart 2002 16:05 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Eens een terrorist, altijd een terrorist...
quote:
Op vrijdag 29 maart 2002 16:07 schreef Chadi het volgende:
nee vrijheidstrijder tegen terroristen.
Onzin, PLO kon er (vroeger) wat van hoor. Arafat heeft zo'n beetje het moderne terrorisme uitgevonden!
quote:Ze hadden geen andere optie... Israel erkende ze niet zij erkenden Israel niet. Israel wilde niet onderhandelen. En ik noem het geen terrorisme maar vrijheidsstrijd.
Op vrijdag 29 maart 2002 16:09 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Onzin, PLO kon er (vroeger) wat van hoor. Arafat heeft zo'n beetje het moderne terrorisme uitgevonden!
quote:Verzet plegen doe je door vijandelijke soldaten te doden, dat is vrijheidsstrijd. Onschuldige burgers opblazen is terrorisme.
Op vrijdag 29 maart 2002 16:12 schreef Chadi het volgende:
Ze hadden geen andere optie... Israel erkende ze niet zij erkenden Israel niet. Israel wilde niet onderhandelen. En ik noem het geen terrorisme maar vrijheidsstrijd.
quote:Dus de ettelijke vliegtuigkapingen in de jaren 70 en aanslagen in bijvoorbeeld München onder leiding van Arafat beschouw jij als vrijheidsstrijd?
Op vrijdag 29 maart 2002 16:12 schreef Chadi het volgende:En ik noem het geen terrorisme maar vrijheidsstrijd.
In mijn ogen niets anders dan ordinair internationaal terrorisme.
quote:nee hoor Vrijheidsstrijd. Iemand die lid is van een organisatie genaamd Israel was gewoon een terrorist.
Op vrijdag 29 maart 2002 16:15 schreef golfer het volgende:[..]
Dus de ettelijke vliegtuigkapingen in de jaren 70 en aanslagen in bijvoorbeeld München onder leiding van Arafat beschouw jij als vrijheidsstrijd?
quote:Dus elke inwoner van Israel is een terrorist? Dus elke jood verdiend het om gedood te worden (immers, elke jood kan zonder beperkingen in Israel gaan wonen).
Op vrijdag 29 maart 2002 16:16 schreef Chadi het volgende:
nee hoor Vrijheidsstrijd. Iemand die lid is van een organisatie genaamd Israel was gewoon een terrorist.
quote:
Op vrijdag 29 maart 2002 16:16 schreef Chadi het volgende:nee hoor Vrijheidsstrijd. Iemand die lid is van een organisatie genaamd Israel was gewoon een terrorist.
quote:Wie het lidmaatschap aan neemt van een organisatie die ontstaan is door een ander volk te verjagen en te bezetten helpt mee aan de bezetting en onderdrukking en is daardoor een terrorist.
Op vrijdag 29 maart 2002 16:17 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dus elke inwoner van Israel is een terrorist? Dus elke jood verdiend het om gedood te worden (immers, elke jood kan zonder beperkingen in Israel gaan wonen).
quote:Ik vind het een schandalige redenatie om het vermoorden van onschuldige mannen, vrouwen en kinderen goed te praten!
Op vrijdag 29 maart 2002 16:20 schreef Chadi het volgende:
Wie het lidmaatschap aan neemt van een organisatie die ontstaan is door een ander volk te verjagen en te bezetten helpt mee aan de bezetting en onderdrukking en is daardoor een terrorist.
Ik op jou Chadi!
quote:Wat voor lidmaatschap praat je nu over
Op vrijdag 29 maart 2002 16:20 schreef Chadi het volgende:Wie het lidmaatschap aan neemt van een organisatie die ontstaan is door een ander volk te verjagen en te bezetten helpt mee aan de bezetting en onderdrukking en is daardoor een terrorist.
quote:Ja, het is wel erg ziek. We kunnen wel er omheen gaan draaien, maar onschuldige mensen vermoorden in een feestzaal is ontoelaatbaar en het is ook geen bijkomende schade (wat zeggen ze dat toch mooi in het engels).
Op vrijdag 29 maart 2002 16:22 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik vind het een schandalige redenatie om het vermoorden van onschuldige mannen, vrouwen en kinderen goed te praten!
Ik
op jou Chadi!
quote:Ik hoef jouw kots niet. Hou het bij je
Op vrijdag 29 maart 2002 16:22 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik vind het een schandalige redenatie om het vermoorden van onschuldige mannen, vrouwen en kinderen goed te praten!
Ik
op jou Chadi!
quote:Staatburgerschap van Israel blijkbaar.
Op vrijdag 29 maart 2002 16:23 schreef golfer het volgende:
Wat voor lidmaatschap praat je nu over
quote:Je bent een smerige antisemiet. Waar jij continu Israel van beschuldigd (uitroeien heel volk) zie jij als de oplossing voor het hele conflict. De hele staat Israel vernietigen!
Op vrijdag 29 maart 2002 16:24 schreef Chadi het volgende:
Ik hoef jouw kots niet. Hou het bij je
Ik stel voor dat je met een staf dynamiet om je pikje vastgebonden naast de Israelische ambassade in Den Haag gaat staan!
Ik hoop voor de onschuldige Palestijnen en Joden in het Midden-Oosten dat er ook mensen zijn die verstandig kunnen denken!
quote:Als je me antisemiet vindt mag je dat uiteraard vinden.
Op vrijdag 29 maart 2002 16:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je bent een smerige antisemiet. Waar jij continu Israel van beschuldigd (uitroeien heel volk) zie jij als de oplossing voor het hele conflict. De hele staat Israel vernietigen!
Ik stel voor dat je met een staf dynamiet om je pikje vastgebonden naast de Israelische ambassade in Den Haag gaat staan!
Ik hoop voor de onschuldige Palestijnen en Joden in het Midden-Oosten dat er ook mensen zijn die verstandig kunnen denken!
quote:De ware aard komt naar boven?
Op vrijdag 29 maart 2002 16:16 schreef Chadi het volgende:Dus de ettelijke vliegtuigkapingen in de jaren 70 en aanslagen in bijvoorbeeld München onder leiding van Arafat beschouw jij als vrijheidsstrijd?
nee hoor Vrijheidsstrijd. Iemand die lid is van een organisatie genaamd Israel was gewoon een terrorist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |