abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 maart 2002 @ 23:45:01 #1
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_3630184
Aangezien een mens niet op alleen pizza en patat kan overleven: wie heeft er nog ideeen voor goedkoop (student he ) maar lekker eten, liefst ook niet te veel werk en geen vage ingredienten waarvoor ik eerst helemaal naar de toko moet.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_3630385
tip...koop het zelfe als wat je moeder altijd in huis had voor het avond eten.die zal ook wel niet iedere avond biefstuk op tafel hebben gezet.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_3630655
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 23:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
tip...koop het zelfe als wat je moeder altijd in huis had voor het avond eten.die zal ook wel niet iedere avond biefstuk op tafel hebben gezet.
Goed bedoeld, maare
Aardappels zijn geen dieet maar een tekortkomen EN wat moeders maken riekt altijd naar teveel werk.

Ben je zo increatief Aaargh? Wil je m'n recepten wel eens lenen, moet je alleen het aantal kruiden wat verminderen

woensdag 27 maart 2002 @ 00:29:47 #4
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_3630670
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 00:27 schreef EvilPlatypus het volgende:
Ben je zo increatief Aaargh? Wil je m'n recepten wel eens lenen, moet je alleen het aantal kruiden wat verminderen
Neu, maar ik zoek dingen die weinig werk zijn (ongeveer even veel als oven aanzetten, pizza erin, 15 min wachten)

ennuh, 't voer wat me moeder me voorzet is idd niet je van het (aardapelen zijn VIES) en 't veel werk om te maken ook nog (die zooi moet lang koken!)

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  woensdag 27 maart 2002 @ 00:35:52 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_3630707
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 00:29 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Neu, maar ik zoek dingen die weinig werk zijn (ongeveer even veel als oven aanzetten, pizza erin, 15 min wachten)

ennuh, 't voer wat me moeder me voorzet is idd niet je van het (aardapelen zijn VIES) en 't veel werk om te maken ook nog (die zooi moet lang koken!)

Lamme tak... Gewoon een beetje in de keuken goochelen is het leukste wat er is, vooral als je veel combineerd/experimenteerd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_3630734
In een echte studenten stad (Groningen bijvoorbeeld) barst het van de eetcafe's. Goedkoop en erg lekker eten.
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
pi_3630748
quote:

* EvilPlatypus heeft zat snel klaar en weinig werk recepten, ook student enzo weet je nog???
  woensdag 27 maart 2002 @ 00:42:38 #8
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_3630757
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 00:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lamme tak... Gewoon een beetje in de keuken goochelen is het leukste wat er is, vooral als je veel combineerd/experimenteerd.

Klopt, maar daar heb je niet altijd tijd/zin in.
pi_3630761
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 00:39 schreef ABC-tje het volgende:
In een echte studenten stad (Groningen bijvoorbeeld) barst het van de eetcafe's. Goedkoop en erg lekker eten.
Enschede heeft zat spul en het dichtsbij is wel de Mensa, maar ik wens Aaargh! niet de dood in.
  woensdag 27 maart 2002 @ 00:44:34 #10
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_3630768
Ga naar de supermarkt, haal een pak bami met babi pangang en kipsaté oid, flikker het in de magnetron: tadaaa
  woensdag 27 maart 2002 @ 00:46:32 #11
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_3630779
Ik ga nog liever dood dan dat ik in de mensa op de UT vreet.

Goedkope makkelijke gerechten -> chicken tonight:
nodig, 1 pot chicken tonight, kip, rijst & blik boontjes
bak de kip, kook de rijst, boontjes en chickten tonight erbij, klaar. Eventueel wat zout en peper.

De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  woensdag 27 maart 2002 @ 00:48:34 #12
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_3630795
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 00:46 schreef Dagootje het volgende:
Ik ga nog liever dood dan dat ik in de mensa op de UT vreet.
Ach, af en toe is 't wel humor , zorg wel dat je thuis een paar zakken chips hebt liggen oid om je 'maaltijd' ff dunnetjes over te doen
pi_3630796
gevulde paprika's. je haalt twee paprika's en een pakje gehakt.
snijdt de paprika open, haalt die zaadjes eruit enz, pleur der een brokje gehakt in (eerst mengen met whatever kruiden je wil paprikapoeder/witte peper, leef je uit)
in ovenschaal zetten met wat olie. 45 minuten of wat gamen en dan hopen dat het gaar is
  woensdag 27 maart 2002 @ 00:49:31 #14
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3630801
quote:

[..]

pff je kan zoveel lekkere dingen maken met aardappelen
Maar gewoon gekookte aardappelen vind ik ook niet te vreten nee.. maargoed als je lui bent..

flikker dan wat macaroni in kokend water..

pleur in een andere pan wat boter, dan gehakt rullen, paprika en uien erbij... evt wat cayennepeper.. dan de gekookte macaroni erbij.. pleur dat in een ovenschaal.

Dan de saus... 250 ml slagroom uit zo'n bakkie met een zakje geraspte kaas en flink wat cayennepeper, flikker dat over de macaroniprut en gooi de schotel in de oven op 200 graden tot de kaas goudbruin is.
Erg lekker.

pi_3633910
Aardappelpuree (uit pakje) met erwtjes (uit blikje) en speklapje.
Kost echt nix.
pi_3634524
aardappelen, broccolie en rookworst

Aardappelen schillen en in stukjes snijden, vervolgens in een wok gooien. Rookworst in stukkies snijden (halve plakjes) en bij de aardappels gooien. Dit alles bakken met wat olijfolie.
Tijdens het bakken de broccolie voorkoken (beetgaar) en door de gebakken aardappeltjes en rookworst roeren (kleine roosjes, niet van die hompen...)

hier nog wat geraspte kaas doorheen en laten smelten.

je kunt er voor kiezen om een beetje katenspek met de rookworst en aardappels mee te laten bakken (moet wel als eerst in de pan, dan)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_3634580
Onsje bacon of ontbijtspek in stukjes snijden en bakken
bekertje creme fraiche erbij,en wat peper,laag vuurtje
pasta koken,
klaar.
Kost niks en is 10 minuten werk.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_3635925
Macaroni, pakje pasta, tomatenpuree, groenten en wat gehakt en dat bij elkaar gooien. Als je hierin een beetje geoefend bent heb je binnen 15 minuten toch wel lekker eten.
* chillv moet alleen zelf nog wat oefenen
pi_3655592
- Pak rijst, potje groentenmix (met saus) of sla (kant en klaar), vis sticks..
super snel, en kan best lekker zijn..

Maar geef mij maar een echte maaltijd, ik kook elke avond.

pi_3655859
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 23:45 schreef Aaargh! het volgende:
Aangezien een mens niet op alleen pizza en patat kan overleven: wie heeft er nog ideeen voor goedkoop (student he ) maar lekker eten, liefst ook niet te veel werk en geen vage ingredienten waarvoor ik eerst helemaal naar de toko moet.
Kijk hier eens:
Tha Fok!Kitchen, cool quick cooking
De bedoeling is elke dag een recept te maken en de boodschappenlijst voor morgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')