abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3627664
Wie spelen er dit seizoen nacompetitie...
Ik hoop ADO in ieder geval NIET.
'k mot geen hagenezen in het Abe Lenstra
alhoewel het natuurlijk wel 3 gratis punten zijn

Uit de eredivisie moeten denk IK Den Bosch en Sparta meedoen, maar het kan ook Groningen worden

Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
  dinsdag 26 maart 2002 @ 21:06:51 #2
16623 eastrtp
almost there
pi_3627674
GoudenGidsDivisie-topic

Dit gaat toch ongeveer over hetzelfde?

dinsdag 26 maart 2002 @ 21:09:20 #3
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3627719
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:06 schreef eastrtp het volgende:
GoudenGidsDivisie-topic

Dit gaat toch ongeveer over hetzelfde?

Nee dat gaat over het kampioenschap.
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_3627728
nou en? we hebben toch geen mod
En het is niet hetzelfde, doen ook 2 van de eredivisie mee weetjenog
en het wordt gespeeld als de gouden gids divisie voor dit jaar al afgelopen is
  dinsdag 26 maart 2002 @ 21:10:12 #5
16623 eastrtp
almost there
pi_3627730
Maar de kanshebbers die daarin voorkomen, spelen toch ongeveer allemaal nacompetitie als ze het niet redden?
pi_3627747
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:10 schreef eastrtp het volgende:
Maar de kanshebbers die daarin voorkomen, spelen toch ongeveer allemaal nacompetitie als ze het niet redden?
en....?
  dinsdag 26 maart 2002 @ 21:11:25 #7
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_3627758
Cambuur
pi_3627841
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:05 schreef _Fulton_ het volgende:

Uit de eredivisie moeten denk IK Den Bosch en Sparta meedoen, maar het kan ook Groningen worden

Joh je moet je domme boerenkutkop houden nietswetende provinciaal!! Op zeker dat jij Hagenezen in je kleine boerenschuurtje krijgt en niet weinig ook. Jij weet helemaal niets van Den Haag, de club, de supporters af en dús moet je je mond erover houden. Jij bent nog een onvolwassen pubertje dat Den Haag nog nooit meegemaakt heeft in de eredivisie dus gewoon je bek houden over ons.
Wel leuk trouwens dat je nu al begint te zweten aan de gedachte van 1500 Hagenezen die jullie debiele kutvolksliedje uitjoelen en onze FC naar de overwinning schreeuwen. Kan me voorstellen dat je behoorlijk jaloers bent op zo'n fanatieke aanhang, zeker bij een carnavalsvereniging als Heerenveen (waar nóóit sfeer is)
pi_3627892
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:17 schreef Hagenees het volgende:

[..]

Joh je moet je domme boerenkutkop houden nietswetende provinciaal!! Op zeker dat jij Hagenezen in je kleine boerenschuurtje krijgt en niet weinig ook. Jij weet helemaal niets van Den Haag, de club, de supporters af en dús moet je je mond erover houden. Jij bent nog een onvolwassen pubertje dat Den Haag nog nooit meegemaakt heeft in de eredivisie dus gewoon je bek houden over ons.
Wel leuk trouwens dat je nu al begint te zweten aan de gedachte van 1500 Hagenezen die jullie debiele kutvolksliedje uitjoelen en onze FC naar de overwinning schreeuwen. Kan me voorstellen dat je behoorlijk jaloers bent op zo'n fanatieke aanhang, zeker bij een carnavalsvereniging als Heerenveen (waar nóóit sfeer is)

Haha, dat jij ging happen had ik al verwacht. Ik kijk geen goudengidsdivisie dus veel zinnigs over ADO kan ik niks zeggen behalve wat op het nieuws komt. provinciaale boerenkutkop, man ik woon ook in de randstad joh. En dat er 1500 hagenezen in het Abe Lenstra komen vind ik ook sterk want er passen maar 400 in dat hele uitvak. Heerenveen heeft ook een fanatieke aanhang, maar wij zien clubliefde meer als achter je club staan en fan wezen dan als rel schoppen, een grote bek hebben en stadions slopen.
pi_3627931
Heracles staat er trouwens ook wel goed voor deze periode.
Misschien dat Gert-Jan in z'n eerste jaar ook gelijk even nacompetie haald
  dinsdag 26 maart 2002 @ 21:31:14 #11
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_3628042
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:05 schreef _Fulton_ het volgende:

twente, graafschap, kan allemaal nog wel
/-=]
|o-0
~~~`
  dinsdag 26 maart 2002 @ 21:31:16 #12
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3628044
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:24 schreef _Fulton_ het volgende:
Heracles staat er trouwens ook wel goed voor deze periode.
Misschien dat Gert-Jan in z'n eerste jaar ook gelijk even nacompetie haald
Weinig kans,Vrijdag uit naar Dordrecht en met 0 punten terug naar Almelo,weg periode.
  dinsdag 26 maart 2002 @ 21:31:18 #13
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_3628045
Om te kunnen kijken wie nacomp. gaat spelen, heb ik ff hun programmae verzameld:
Sparta thuis:ajax groningen utrecht
(23) uit:psv roda twente
Graafschap thuis:feyenoord heerenveen psv rkc
(29) uit:groningen nac willem II
Den Bosch thuis:az psv roda
(30) uit:ajax nec utrecht
Twente thuis:psv sparta utrecht
(31) uit:az fortuna heerenveen
Groningen thuis:graafschap nec vitesse
(32) uit:ajax heerenveen sparta
Roda thuis:sparta az rkc
(32) uit:den bosch heerenveen fortuna

Lijkt me duidelijk dat Sparta al afgeschreven is. De 3e lijkt me tussen Graafschap en DenBosch te gaan, maar alle andere kunnen ook nog natuurlijk.

Fortuna....oh ja dat kan theoretisch ook nog

Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_3628083
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:21 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]
, maar wij zien clubliefde meer als achter je club staan en fan wezen dan als rel schoppen, een grote bek hebben en stadions slopen.

Waar haal je dat vandaan? Kom maar met voorbeelden en dan niet uit de jaren 80 natuurlijk want dat is allang verleden tijd. Zolang je geen feiten kan noemen mag jij geen oordeel geven over Den Haag supporters.
En voor mensen uit de provincie hebben Hagenezen natuurlijk al snel een grote bek maar ja daar kunnen wij ook niets aan doen. Wij hebben nu eenmaal een superioriteitsgevoel ten op zichte van boeren. Vrij logisch natuurlijk.
  dinsdag 26 maart 2002 @ 21:33:56 #15
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_3628089
ADO moet promoveren!!! Wordt de competitie nog eens spannend (ik bedoel natuurlijk hoeveel gewonden hebben we dit weekend). En we hebben er 34 risicowedstrijden bij
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_3628116
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:33 schreef Hagenees het volgende:
voor mensen uit de provincie hebben Hagenezen natuurlijk al snel een grote bek maar ja daar kunnen wij ook niets aan doen. Wij hebben nu eenmaal een superioriteitsgevoel ten op zichte van boeren. Vrij logisch natuurlijk.
je zou een ban moeten krijgen alleen al omdat je IQ zo laag is
pi_3628144
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:35 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

je zou een ban moeten krijgen alleen al omdat je IQ zo laag is

Toch gek, want volgens mij is het gemiddelde IQ op een universiteit vrij hoog kneus!
pi_3628166
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:33 schreef Kaalhei het volgende:
ADO moet promoveren!!! Wordt de competitie nog eens spannend (ik bedoel natuurlijk hoeveel gewonden hebben we dit weekend). En we hebben er 34 risicowedstrijden bij
Risico op puntenverlies voor de tegenstander ja.
pi_3628224
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:37 schreef Hagenees het volgende:

[..]

Toch gek, want volgens mij is het gemiddelde IQ op een universiteit vrij hoog kneus!

bij jou blijkbaar niet, hou jij zit te schelden en een beetje debiel je club zit te verdedigen getuigt niet van veel intilligentie
ik herinner me een jaar of 2 geleden nog rellen in ADO.
volgens mij in de beker ofzo. werden de stoelen op het veld geflikkerd en trokken al die ado gasten naar het uitvak voor een leuek veldslag
voorbeeld genoeg
  dinsdag 26 maart 2002 @ 21:47:40 #20
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3628306
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:31 schreef DeWaasheid het volgende:

[..]

twente

die naam wil ik hier niet zien
pi_3628310
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:38 schreef Hagenees het volgende:

[..]

Risico op puntenverlies voor de tegenstander ja.

tuuuurlijk. ADO gaat natuurlijk voor Europees voetbal he
pi_3628436
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:47 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

tuuuurlijk. ADO gaat natuurlijk voor Europees voetbal he

Als een dorpje als Hereveen met z'n sullige inwoners al Champions league kan halen dan moet dat voor een club als Den Haag niet moeilijk zijn nee. Ik bedoel, Heerenveen straalt verder niets uit, zodra Den Haag gepromoveerd is stromen de sponsors toe en spelen we binnen no-time Europees voetbal. En behalve in Herenveen is iedereen daar blij mee want het is natuurlijk geen gezicht als er weer es een grote club in Friesland op bezoek is: hele families op de tribunes, jongeren in opa-jasjes etc. geen sfeer, koud en kil. Daarom hoop ik ook dat NAC, Utrecht en Vitesse Herenveen nog voorbij gaan! Échte voetbalclubs, alhoewel....vitás...
pi_3628553
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:56 schreef Hagenees het volgende:

[..]

Als een dorpje als Hereveen met z'n sullige inwoners al Champions league kan halen dan moet dat voor een club als Den Haag niet moeilijk zijn nee. Ik bedoel, Heerenveen straalt verder niets uit, zodra Den Haag gepromoveerd is stromen de sponsors toe en spelen we binnen no-time Europees voetbal. En behalve in Herenveen is iedereen daar blij mee want het is natuurlijk geen gezicht als er weer es een grote club in Friesland op bezoek is: hele families op de tribunes, jongeren in opa-jasjes etc. geen sfeer, koud en kil. Daarom hoop ik ook dat NAC, Utrecht en Vitesse Herenveen nog voorbij gaan! Échte voetbalclubs, alhoewel....vitás...

grote stad...sponsoren..dat vind jij aanwijzingen dat ze europees gaan. je lult meer over de sfeer in Heerenveen dan over voetbal
Goed voetbal spelen zoals Heerenveen doet, daar berijk je het mee
en als Den Haag promoveert degraderen ze meteen wel weer, zoals in het verleden.
pi_3628656
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 22:02 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

grote stad...sponsoren..dat vind jij aanwijzingen dat ze europees gaan. je lult meer over de sfeer in Heerenveen dan over voetbal
Goed voetbal spelen zoals Heerenveen doet, daar berijk je het mee
en als Den Haag promoveert degraderen ze meteen wel weer, zoals in het verleden.

Met dat voetbal van Herenveen valt het wel mee want tegen een matig team (Aj#x) waren ze kansloos, het is dat het niveau van de andere ploegen héél laag is. En met het verleden kan je geen vergelijking maken omdat jij toen nog in je eigen poepluiers lag en omdat er sindsdien veel veranderd is in Den Haag. Laten we eerst maar eens promoveren binnen nu en 2 jaar, dan zien we wel hoe het loopt.
pi_3628729
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 22:09 schreef Hagenees het volgende:

[..]

Met dat voetbal van Herenveen valt het wel mee want tegen een matig team (Aj#x) waren ze kansloos, het is dat het niveau van de andere ploegen héél laag is. En met het verleden kan je geen vergelijking maken omdat jij toen nog in je eigen poepluiers lag en omdat er sindsdien veel veranderd is in Den Haag. Laten we eerst maar eens promoveren binnen nu en 2 jaar, dan zien we wel hoe het loopt.

we staan 3e, bewijst dat we wel kunnen voetballen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')