abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3623748
LG Brunester nou niet meer ouwehoeren ja!
Bigheadz R.I.P.
pi_3623795
Was wel asociaal ja. We gaan hier weer verder!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_3623866
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_3623869
hallo1
[B]-=[BIG]headz=- [/B] Pack my box with five dozen liquor jugs.
pi_3623872
Neej dat mag wel. Past wel bij de Bigheadz dat rellen van LG.
[b]-=[BIG]headz=-[/b] Something as large as science will not stop for something as small as man
pi_3623890
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 15:52 schreef JesusThePimp het volgende:
LG Brunester nou niet meer ouwehoeren ja!
Nou Jesus heb je toch nog deel 3 op je naam staan.
[b]-=[BIG]headz=-[/b] Something as large as science will not stop for something as small as man
pi_3623916
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 15:59 schreef ---LG-brunester--- het volgende:
hallo1
Euh!!!!
pi_3623926
Rellen zijn OK, maar dit ging wel een beetje ver! Het Bigheadz-topic werd notabene gesloten...

Bij nader inzien vind ik het toch wel een beetje stijl hebben. Het moest een keer gebeuren dat een Bigheadz topic op slot gegooid werd, maar dergelijke strapatzen moet je toch mee oppassen!

Bigheadz R.I.P.
pi_3623947
LG BruineSter, je hebt er wel in één keer tering veel posts bij.
Bigheadz R.I.P.
pi_3624022
SLOTJE!!!
  dinsdag 26 maart 2002 @ 16:12:42 #11
2738 Knut
Loyal Dog
pi_3624052
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 16:05 schreef JesusThePimp het volgende:
LG BruineSter, je hebt er wel in één keer tering veel posts bij.
en die ga ik straks op mijn gemak verwijderen straks...
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_3624090
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 16:12 schreef Knut het volgende:

[..]

Oh, kun je ook meteen het topic weer open maken!
pi_3624243
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 16:12 schreef Knut het volgende:

[..]

Das nou zonde, maar wel terecht!
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 16:12 schreef mrcool het volgende:

[..]

Oh, kun je ook meteen het topic weer open maken!

Inderdaad, en je hoeft ook niet bang te zijn dat LG BruineSter nog een keer zulke streken uithaalt, want ik ben bang voor hem dat hij dan enkele Bigheadz op zijn nek gaat krijgen! En dat is een zwaardere straf dan elke andere straf die FokForum ook maar kan verzinnen!
Bigheadz R.I.P.
  dinsdag 26 maart 2002 @ 16:36:49 #14
2738 Knut
Loyal Dog
pi_3624398
Nee hoor topic blijft dicht...
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_3624405
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 16:26 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Inderdaad, en je hoeft ook niet bang te zijn dat LG BruineSter nog een keer zulke streken uithaalt, want ik ben bang voor hem dat hij dan enkele Bigheadz op zijn nek gaat krijgen! En dat is een zwaardere straf dan elke andere straf die FokForum ook maar kan verzinnen!

Hij verdient iig een op zijn bolletje!
pi_3624422
Tuigen zal hij ook krijgen!!! En dit virus zal hij spoedig ook op zijn pc kunnen aantreffen!!!

[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 26-03-2002 18:30]

pi_3626655
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 16:38 schreef mrcool het volgende:
Tuigen zal hij ook krijgen!!! En dit virus zal hij spoedig ook op zijn pc kunnen aantreffen!!!
[afbeelding]
mrcool je loopt me te bedreigen !!! wil je mijn AMD infecten ?? I dare joe punk ...........

[Dit bericht is gewijzigd door ---LG-brunester--- op 26-03-2002 19:47]

pi_3626673
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 19:46 schreef ---LG-brunester--- het volgende:

[..]

***** wat doe je !!! wil je mijn AMD infecten ?? I dare joe punk ........... fok joe jou arme pc zal sterven dat beloof ik je.....

LG BruineSter, haal die naam weg punk!
Bigheadz R.I.P.
pi_3626680
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 19:47 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

LG BruineSter, haal die naam weg punk!

bemoei je er ni mee schoft!
pi_3626691
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 19:48 schreef ---LG-brunester--- het volgende:

[..]

bemoei je er ni mee schoft!

I.p.v. dat je mij bedankt ga je me ook nog een schoft noemen!!!! Ik ben bang dat je anders links en rechts wel wat patsen van MrCool had gekregen.

So, you'd better watch what you're saying!

Bigheadz R.I.P.
pi_3633783
MC idd draait het om de beatz!!! Kom het verschil maar eens luisteren qua sound in de Vectra of in de Polo dan weet je dat het serieuze sjit is waar niet mee te ouwehoeren valt!

Knutig eitje, je denk wel de liniaal te zijn of niet? Sjit laat de LG door gaan in zijn swing en gooi het topic maar weer open, een slot verdiend het nou ook weer niet, wees eerlijk knut!

LG, iets rustiger graag. Ik krijg teveel negatief krediet te horen over jou, is VSG.COM niet bepaald hap-pie mee.

EmZee, vet dat je eindelijk het topic hebt kunnen openen, je zal wel blij geweest zijn, niet?

Maar iedereen weet het; Het bigheadz topic zal altijd in stand gehouden blijven wat ze er ook mee willen doen, Whoehahahahahahahahahaha

pi_3634103
quote:
MC idd draait het om de beatz!!! Kom het verschil maar eens luisteren qua sound in de Vectra of in de Polo dan weet je dat het serieuze sjit is waar niet mee te ouwehoeren valt!
Dat is ook niet zo moeilijk! In de Vectra liggen een stel My-First-Sony boxen, maar dat maakt niet, er komt (voorlopig) genoeg geluid uit die boxen voor hetgeen ik kan accepteren (maar uiteraard niet voor wat ik aan geluid verlang)

Heb je laatst dan un neie geluidsinstallatieset gekocht voor je automobilie? Of hebben we het nu gewoon over die sjit die je er al in had liggen?

quote:
EmZee, vet dat je eindelijk het topic hebt kunnen openen, je zal wel blij geweest zijn, niet?
"Eindelijk" is een groot woord, maar uiteraard staat het niet verkeerd om een Bigheadz-topic op je naam te hebben staan. Daarnaast was het noodzakelijk om zo snel mogelijk een nieuw Bigheadz-topic te openen gezien de situatie. LG BruineSter moest tot kalmte gemaand worden, en de enige twee Bigheadz die online waren, waren mrcool en ik. In de wetenschap dat MrCool voorlopig niet meer de last met zich mee wil dragen van een Bigheadztopic-eigenaar, heb ik deze verantwoordelijkheid op me genomen.
Bigheadz R.I.P.
  woensdag 27 maart 2002 @ 13:25:33 #23
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_3634178

Waar zijn we nou helemaal mee bezig.. het 3.0 topic was lekker sick geworden....

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
pi_3634179
K dan, wel een andere installatie ja! Mega bassjes om je oren gek!
  woensdag 27 maart 2002 @ 13:28:57 #25
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_3634209
yo what happend met 3.0 ??? any bighead??
R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')