Wat vinden jullie?
quote:En dat verbaast je? Is toch meestal na een Nederlandse bewerking?
Dit moest een suc6 formule zijn in Canada?
Ik vond het niet meer dan een lange commercial: irritant en geen humor... vreselijk nep en niet origineel!
[Dit bericht is gewijzigd door Xenad op 26-03-2002 11:24]
Het is inderdaad veel te statisch, de grapjes hebben potentie omdat ze kort zijn en herkenbaar, maar humor op televisie is gewoon onzettend lastig en de grapjes komen niet uit de verf. Net als een mop waarbij je de clou vergeten bent.
Nee, geen succes.
Waar hebben ze die acteurs trouwens vandaag gehaald? Uit de supermarkt, en vervolgens een Teleac-cursusje acteren?
Ik kan het niet langer dan 5 minuten aan...
Waar gaat dit over en wat is het doel hiervaan Grappig is het in elk geval niet.
quote:Het duurt toch maar een kwartier? Of zenden de grappige afleveringen op een ander tijdstip uit? Neuh
Op donderdag 11 april 2002 19:22 schreef SunChaser het volgende:
Het is geen moment grappig he, of kijk ik steeds op het verkeerde moment?
quote:Onder het eten kijk ik altijd RTL Boulevard en dan kan ik daarna mooi even een kwartier afwassen.
Op donderdag 11 april 2002 21:57 schreef Xhorder het volgende:[..]
Het duurt toch maar een kwartier? Of zenden de grappige afleveringen op een ander tijdstip uit? Neuh
quote:Misschien is het dan stiekem toch een bierreclame.
Op dinsdag 16 april 2002 00:05 schreef Redman het volgende:
Ik heb het een keer gezien en kreeg toen onbewust zin in een biertje. Vervolgens heb ik me in dat kwartiertje helemaal klem gezopen.
quote:Zie je nou wel!
Op dinsdag 16 april 2002 07:56 schreef Marble het volgende:[..]
Misschien is het dan stiekem toch een bierreclame.
quote:Hmm die screenshots waren wel nodig anders zou je zeggen dat jij het over een heel andere serie hebt. Volgens de gids is het een comedy, maar als er drama had gestaan dan was dat dichter in de buurt van de waarheid geweest.
Op woensdag 26 juni 2002 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Slecht geacteerd, my ass, gewoon perfecte comedy...
We hebben allemaal een zapper!
*zap*
quote:100% mee eens!!! Wat een negatief gedoe hier... Dit is werelds, ik kan me er enorm om vermaken. Maar ik geef de rest hier ook gelijk als er staat dat dit niet bij RTL4 thuishoort. Dat hoort op de publieke zenders!! Top komedie met een knipoog.
Op woensdag 26 juni 2002 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
NOU JA ZEG , Ik zit nu de reacties te lezen, wat belachelijk negatief??????![]()
Ik zit me echt hoogelijk te verbazen over de reacties??
Ik vind het gewoon hardstikke gaaf. Slecht geacteerd, my ass, gewoon perfecte comedy...
als je om dit soort comedy lacht dan is het wel erg laag gesteld met je IQ
maar de gemiddelde fokker zal dit niet herkennen. omdat de enige relatie die hij of zij heeft met de computer is
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 27-06-2002 11:25]
en totaal niet 'uit het leven gegrepen'
en nee, ik heb geen relatie met mijn computer
maar als ik zo'n vriend had dan had ik em allang de deur uit geknald en als ik zo was als zij dan had ik mezelf allang er uit gegooid.
'Nou Postinggirl, dan kijk je toch niet?'
'Nee ik kijk ook niet maar mijn ouders wel bijna altijd.'
quote:dat zeggen we allemaal
Op donderdag 27 juni 2002 11:13 schreef postinggirl het volgende:'Nee ik kijk ook niet maar mijn ouders wel bijna altijd.'
vind het herkenbaar, maar een andere man zou het beter kunnen acteren, hij is erg nep
*zap*
En hij speelt beter in de Amstel reclame. En zij moet gewoon een keer goed van bil gaan, dan wordt het misschien nog wat.
quote:Ik vind haar juist een erg leuke vrouw...
Op donderdag 27 juni 2002 11:29 schreef Lucille het volgende:
Het is leuk, voor 3 minuten.*zap*
En hij speelt beter in de Amstel reclame. En zij moet gewoon een keer goed van bil gaan, dan wordt het misschien nog wat.
quote:niet zo cynisch he?
Op dinsdag 26 maart 2002 10:47 schreef Fling het volgende:
En dat verbaast je? Is toch meestal na een Nederlandse bewerking?
quote:Ben ik met je eens. Vroeger was het leuker. Herkenbaarder ook.
Op donderdag 31 oktober 2002 19:27 schreef CloudBox het volgende:
Sinds vorige week echt nieuwe afleveringen, nieuwe lay-out, nieuwe opzet, veel op locatie.
Vond de eerste serie wel aardig. Deze is echt niets aan, nu alleen maar slechte teksten, het is een zeikstel geworden.
En ik snap niet dat ze de layout veranderd hebben. Die vorige was leuk, deze is lelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |