Enkele maanden gelden heeft er hier in Den Haag een redelijk gezellige meeting plaats gevonden, die wat mij betreft voor herhaling vatbaar is.
Misschien is het nu wat leuker om er een wat grotere meeting van de maken.
Dit kost natuurlijk tijd om te organiseren etc. etc., maar als we het ergens in de zomervakantie plannen, dan zou de opkomst meer kunnen zijn dan 12 man, en kunnen we er een hele dag van maken...
Ik zou graag wat reacties hierop willen, en misschien wat leuke ideeën.
Ook iemand die mij helpt met het opzetten en regelen zou handig zijn!
Ik lees het wel!
Ga nu snel naar de les, want ik ben al te laat...
*zwaai*
----------------------------------------------------
Fok! Forum Zomervakantie Den Haag Meeting
Wie komen er?
[Dit bericht is gewijzigd door Faithy op 26-03-2002 13:01]
* aanmeld *
of hoefde dat nog niet?
Dagje strand van de zomer klinkt wel okee
Marjolein
Mtaal@hotmail.com
Onder voorbehoud, t moet wel op een passende plek en tijd zijn natuurlijk. En een leuke activiteit
Gezellig, meteen al 2 oude bekenden...
We moeten idd ff rekening houden met WheleE en andere mensen die in een rolstoel zitten.... dagje strand lijkt mij idd perfect, maar met een rolstoel is dat vrij moeilijk...
opzich zou het geen probleem zijn, maar dan moet het wel goed bereikbaar zijn tot OP het strand... en dat is alleen op scheveningen mogelijk, niet op de iets rustigere stranden waar je kan barbequen...
Nog andere Out-Door activiteiten?
Zuiderpark is groot genoeg om heel Fok! uit te nodigen, dus dat is ook ene optie.
LieVs,
Gaby
groetjes van moppie...
quote:Zuiderpark, goed idee. Goed bereikbaar met de trein, ruim, en je mag er barbequen
Op maandag 25 maart 2002 17:10 schreef Faithy het volgende:
Wow, wat een enthousiasme!Gezellig, meteen al 2 oude bekenden...
We moeten idd ff rekening houden met WheleE en andere mensen die in een rolstoel zitten.... dagje strand lijkt mij idd perfect, maar met een rolstoel is dat vrij moeilijk...
opzich zou het geen probleem zijn, maar dan moet het wel goed bereikbaar zijn tot OP het strand... en dat is alleen op scheveningen mogelijk, niet op de iets rustigere stranden waar je kan barbequen...Nog andere Out-Door activiteiten?
Zuiderpark is groot genoeg om heel Fok! uit te nodigen, dus dat is ook ene optie.
LieVs,
Gaby
Ik zou verder niet zo goed weten wat er te doen is in Den Haag eigenlijk. Karten in de Uithof is altijd leuk, maar geeft ook meteen een deuk in het budget.. Bovendien is het niet Outdoor .
Je hoeft niet in zwemkleding, alleen als je wilt, en als je natuurlijk de zee in wilt.
Verder kan ik misschien aan een beachvolleybalnet komen, dus kunnen de sportievelingen volleyballen.
Ook zou ik een grote strandbbq kunnen regelen, met mensen van de Reddingsbrigade, op elke post staat een grote Barbeque, dus hoeven we zelf niet te slepen.
Ben je niet zo sportief aangelegd, kan er natuurlijk gesocialized worden etc. etc.
Maar, ik ben niet zo moeilijk, en als men liever een andere locatie dan het strand wil, dan gaan we dat regelen!
Ik woon zelf vrij dichtbij het zuiderpark, is kwartiertje fietsen, dus voorbereidingen daar treffen is ook geen probleem.
quote:Dan kom ik ook
Op maandag 25 maart 2002 17:38 schreef WheeleE het volgende:
... je mag er gewoon bier drinken
zomermeeting dus duidelijk
Zuiderpark it is voorlopig....
* Faithy haat haar PC en moet voor de 4e keer rebooten vandaag...
Het maakt mij niet zoveel uit wat we gaan doen, ik heb gewoon wel weer zin in een Den Haag meeting.
En trouwens weer eens een potje poolen met Atrimar is ook wel geinig
Wooohoooo!
Weer een Den Haag meeting *stuiter*
want dan wil ik ook wel langskomen.
Nee hoor Faithy geintje
Jaaaah ! Hrun komt ook!
quote:Leuk HoorRr....
Op maandag 25 maart 2002 21:20 schreef Bierie het volgende:
* Bierie alvast de rollende RRrrrr in beeld roltNee hoor Faithy geintje
Jaaaah ! Hrun komt ook!
Ik heb een beetje een rRrollende rRr.... maar niet zo erRrg, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |