abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3608587
Hello people,

Enkele maanden gelden heeft er hier in Den Haag een redelijk gezellige meeting plaats gevonden, die wat mij betreft voor herhaling vatbaar is.

Misschien is het nu wat leuker om er een wat grotere meeting van de maken.
Dit kost natuurlijk tijd om te organiseren etc. etc., maar als we het ergens in de zomervakantie plannen, dan zou de opkomst meer kunnen zijn dan 12 man, en kunnen we er een hele dag van maken...

Ik zou graag wat reacties hierop willen, en misschien wat leuke ideeën.

Ook iemand die mij helpt met het opzetten en regelen zou handig zijn!

Ik lees het wel!
Ga nu snel naar de les, want ik ben al te laat...

*zwaai*

----------------------------------------------------
Fok! Forum Zomervakantie Den Haag Meeting

Wie komen er?

• Aphrodite
  • Atrimar
  • Bierie
  • David Letterman
  • DeGVR
  • Domolanglekker
  • Evil

• Faithy
  • Fon
  • Good4u2
  • Highlander
  • Hrun
  • Knut
  • Micha
  • Morpheus_at_work
  • Pluisje
  • Premo
  • Stranger
  • WheeleE
  • Witchfynder

[Dit bericht is gewijzigd door Faithy op 26-03-2002 13:01]

Doei.
  maandag 25 maart 2002 @ 14:32:15 #2
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_3608728
hoppa

* aanmeld *
of hoefde dat nog niet?

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_3608737
Als ik kan dan kom ik natuurlijk

Dagje strand van de zomer klinkt wel okee

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_3608755
Natuurlijk, een mailtje met alle blabla zou dan fijn zijn, als ik kan, ben ik er.....
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_3609020
Toppie idee! Ik woon ook in DH dus als er wat geregeld moet worden, let me know!!

Marjolein
Mtaal@hotmail.com

Triumph starts with a try and ends with an oempfh
pi_3609072
klinkt goed
pi_3609855
* WheeleE zegt ook ja ik kom

Onder voorbehoud, t moet wel op een passende plek en tijd zijn natuurlijk. En een leuke activiteit

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 25 maart 2002 @ 15:57:57 #8
2738 Knut
Loyal Dog
pi_3609865
Ja joh waarom niet...
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_3611049
Wow, wat een enthousiasme!

Gezellig, meteen al 2 oude bekenden...

We moeten idd ff rekening houden met WheleE en andere mensen die in een rolstoel zitten.... dagje strand lijkt mij idd perfect, maar met een rolstoel is dat vrij moeilijk...
opzich zou het geen probleem zijn, maar dan moet het wel goed bereikbaar zijn tot OP het strand... en dat is alleen op scheveningen mogelijk, niet op de iets rustigere stranden waar je kan barbequen...

Nog andere Out-Door activiteiten?
Zuiderpark is groot genoeg om heel Fok! uit te nodigen, dus dat is ook ene optie.

LieVs,

Gaby

Doei.
pi_3611074
Bas, aka Khadgar, als je dit leest, JIJ MOET OOK KOMEN.... zeg ff wanneer je op vakantie bent, als je al op vakantie gaat.. Dan is er geen excuus om niet te komen....

groetjes van moppie...

Doei.
pi_3611100
quote:
Op maandag 25 maart 2002 17:10 schreef Faithy het volgende:
Wow, wat een enthousiasme!

Gezellig, meteen al 2 oude bekenden...

We moeten idd ff rekening houden met WheleE en andere mensen die in een rolstoel zitten.... dagje strand lijkt mij idd perfect, maar met een rolstoel is dat vrij moeilijk...
opzich zou het geen probleem zijn, maar dan moet het wel goed bereikbaar zijn tot OP het strand... en dat is alleen op scheveningen mogelijk, niet op de iets rustigere stranden waar je kan barbequen...

Nog andere Out-Door activiteiten?
Zuiderpark is groot genoeg om heel Fok! uit te nodigen, dus dat is ook ene optie.

LieVs,

Gaby

Zuiderpark, goed idee. Goed bereikbaar met de trein, ruim, en je mag er barbequen
Ook handiger met het bier, in Scheveningen mag er geen bier meer op straat wordengedronken, in t Zuiderpark wel.
Moeten we wel op letten dat Ado Den Haag niet thuis hoeft te spelen
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_3611112
Ik zal kijken of ik wat moed kan verzamelen om deze keer wel mijn neus te laten zien. Wat betreft het strand: geldt daar niet (net als bij het zwemmen vorige keer) dat sommige FOK!kers moeite hebben zich te vertonen in zwemkledij?

Ik zou verder niet zo goed weten wat er te doen is in Den Haag eigenlijk. Karten in de Uithof is altijd leuk, maar geeft ook meteen een deuk in het budget.. Bovendien is het niet Outdoor .

maandag 25 maart 2002 @ 17:18:26 #13
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_3611138
rickmans en ik vinden het ook løk om te komen, maar dat is afhankelijk van welke dag het is en wat we gaan doen. Ben zelf ook wat krakkemikkig aangelegd nl....
pi_3611294
Kijk mensen, opzich is een dagje strand erg leuk:

Je hoeft niet in zwemkleding, alleen als je wilt, en als je natuurlijk de zee in wilt.
Verder kan ik misschien aan een beachvolleybalnet komen, dus kunnen de sportievelingen volleyballen.
Ook zou ik een grote strandbbq kunnen regelen, met mensen van de Reddingsbrigade, op elke post staat een grote Barbeque, dus hoeven we zelf niet te slepen.

Ben je niet zo sportief aangelegd, kan er natuurlijk gesocialized worden etc. etc.

Maar, ik ben niet zo moeilijk, en als men liever een andere locatie dan het strand wil, dan gaan we dat regelen!
Ik woon zelf vrij dichtbij het zuiderpark, is kwartiertje fietsen, dus voorbereidingen daar treffen is ook geen probleem.

Doei.
pi_3611407
Ik denk dat het zuiderpark een betere lokatie is dan het strand, beter toegankelijk op een warme dag, en zoals ik al zei, je mag er gewoon bier drinken
pi_3611573
quote:
Op maandag 25 maart 2002 17:38 schreef WheeleE het volgende:
... je mag er gewoon bier drinken
Dan kom ik ook
Het leven is mooi!
pi_3611699
Nah! Strand of Zuiderpark, es ist mir egal, zolang er maar bier en Faithy euhhh ik bedoel fokkers zijn

zomermeeting dus duidelijk

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_3611845
*Faithy is zonder twijfel strand persoon... en WIJ (lees; brigademensen mogen WEL bier op het strand drinken... )

Zuiderpark it is voorlopig....

* Faithy haat haar PC en moet voor de 4e keer rebooten vandaag...

Doei.
pi_3614294
* Bierie *meldt* !

Het maakt mij niet zoveel uit wat we gaan doen, ik heb gewoon wel weer zin in een Den Haag meeting.

En trouwens weer eens een potje poolen met Atrimar is ook wel geinig

Wooohoooo!
Weer een Den Haag meeting *stuiter*

Profiel opgeheven.
pi_3614356
ik kom wel
  maandag 25 maart 2002 @ 21:19:18 #21
12750 Hrun
Special Obedience
pi_3614373
gaan we ook zwemmen in de zee dan?

want dan wil ik ook wel langskomen.

Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_3614374
*Aanmeldt*
Wil ook wel helpen organiseren ofzoow...
pi_3614401
* Bierie alvast de rollende RRrrrr in beeld rolt

Nee hoor Faithy geintje

Jaaaah ! Hrun komt ook!

Profiel opgeheven.
pi_3614447
cool ik ben van de partij mits het beetje goed valt
pi_3614662
quote:
Op maandag 25 maart 2002 21:20 schreef Bierie het volgende:
* Bierie alvast de rollende RRrrrr in beeld rolt

Nee hoor Faithy geintje

Jaaaah ! Hrun komt ook!

Leuk HoorRr....

Ik heb een beetje een rRrollende rRr.... maar niet zo erRrg, toch?

Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')