Maar die spuit is zo vreselijk groot en gaat zo diep, dat ik je veel succes wens
Heb er he-le-maal niets van gevoeld.
Alle zenuwen voor nix.
Er werd voldoende verdoofd, het duurde bijna een uurtje, maar echt he-le-maal nix van gevoeld,
napijn was te verwaarlozen, met een brufennetje was het makkelijk op te lossen.
De pijn die ik van tevoren had is helemaal verdwenen.
Ze zijn wel ff bezig in je bekkie maar als het eenmaal gebeurt is heb je er dus absoluut geen last meer van
Alleen moest ie het bij mij in 3 keer doen dus heb met tijdelijke vulling rondgelopen maar ok..het heeft wel geholpen
Van mijn tandarts (die het ook gaat doen) begreep ik dat het gat een week later pas weer gedicht gaat worden.
Waarom is dat eigenlijk?
quote:Geen idee. Was bij mij niet het geval.
Op zondag 24 maart 2002 21:13 schreef Goof het volgende:
Mijn zenuw is dood, das de reden dat het kanaal moet worden schoongemaakt.
Als ik het goed begrijp heb ik dus geen pijn!Van mijn tandarts (die het ook gaat doen) begreep ik dat het gat een week later pas weer gedicht gaat worden.
Waarom is dat eigenlijk?
Sterkte in ieder geval.
quote:Het kan gaan ontsteken als er gelijk een vulling op gaat. Daarom doen ze eerst een klein watje er in met ontsmettingsmiddel.
Op zondag 24 maart 2002 21:13 schreef Goof het volgende:
Mijn zenuw is dood, das de reden dat het kanaal moet worden schoongemaakt.
Als ik het goed begrijp heb ik dus geen pijn!Van mijn tandarts (die het ook gaat doen) begreep ik dat het gat een week later pas weer gedicht gaat worden.
Waarom is dat eigenlijk?
Net terug van de tandarts voor de wortelkanaalbehandeling.
De zenuw was dood en dat was de oorzaak dat het moest gaan gebeuren.
Ik dacht: "Zenuw dood? dan kan dat best zonder verdoving!". Scheelt tenslotte ook weer in de kosten.
Nou... die was volgens mij helemaal niet dood. De tandarts pakte een soort naald met kartels, die draaide hij in de zenuw en snokte hem er dan uit...
@#%^&@$#, dat deed zo zwaar pijn dat er alsnog maar een verdoving is bijgezet.
Nu zit er een noodvulling in, volgende week een normale.
Begint de verdoving alweer uit te werken?
Tijd voor een asperinetje tegen de pijn denk ik!
sterkte ermee
Mijn zenuw was ontstoken, en daarom niet te verdoven.. 4 verschillende tandartsen hebben het geprobeerd, maar de pijn was echt hels.. Toen heeft de noodtandarts wat chloor (ja, uit de fles uit de badkamer ) er op gedruppeld en is de zenuw langzaam dood gegaan. Donderdag krijg ik dus eindelijk mijn (pijnloze) wortelkanaalbehandeling!
Jij sterkte met de napijn..
quote:autsj, dat doet pijn ja. M'n verstandskies moest getrokken worden met een ontsteking eronder.
Op dinsdag 26 maart 2002 10:14 schreef Goof het volgende:
Teeeeeeering!!!!Net terug van de tandarts voor de wortelkanaalbehandeling.
De zenuw was dood en dat was de oorzaak dat het moest gaan gebeuren.Ik dacht: "Zenuw dood? dan kan dat best zonder verdoving!". Scheelt tenslotte ook weer in de kosten.
Nou... die was volgens mij helemaal niet dood. De tandarts pakte een soort naald met kartels, die draaide hij in de zenuw en snokte hem er dan uit...
quote:Tja.. zenuw is toch dood dacht ik. Dus dat zal wel geen pijn doen. Dan maar zonder. Maar halverwege toch maar eentje erbij laten zetten!!
Op dinsdag 26 maart 2002 10:24 schreef yvonne het volgende:
Jeetje, hoe kom je erbij zonder verdoving te gaan?
quote:Ik keek wel mee.. die zenuw wilde ik ook wel zien. Was echt zo'n bruinrood slurfje. Het leek wel op die sliertjes die soms in je kipfileetje zitten
Op dinsdag 26 maart 2002 19:38 schreef schatje het volgende:
Mijn tandarts deed alles in een keer, geen noodvulling.Af en toe deed ik mijn ogen open om te kijken wat er allemaal gebeurde.Je kan beter niet kijken eigenlijk.
quote:Gisteren deed het nog wel een beetje pijn. Vandaag helemaal niks meer gevoeld. Echt HELEMAAL niks!
Ik had vooral last van de napijn, vooral 's nachts.Heeft zeker drie dagen geduurd.Best wel ziek van geweest.Pijn trok door naar mijn oor, had hoofdpijn enzo.
quote:Wat een prut tandarts dan... had ie toch wel ff kunnen zeggen dat je zenuw nog stuiptrekkingen had
Op dinsdag 26 maart 2002 10:14 schreef Goof het volgende:
Teeeeeeering!!!!Net terug van de tandarts voor de wortelkanaalbehandeling.
De zenuw was dood en dat was de oorzaak dat het moest gaan gebeuren.Ik dacht: "Zenuw dood? dan kan dat best zonder verdoving!". Scheelt tenslotte ook weer in de kosten.
Wel leuk hč dat borsteltje dat ie erin stopt... ff vegen .. ff schrobben en schoon is ie.
Maar lullig voor je dat het zwaar pijn deed! Nou ja.. je bent er vanaf. Ik krijg volgende week ook normale vulling.. JIPPIE
quote:Ik heb ook een wortelkanaalbehandeling gehad, een jaar of wat geleden, en niets van gemerkt. De zenuw was inderdaad al helemaal dood. Sterkte!
Op vrijdag 13 juni 2003 10:27 schreef DennisMoore het volgende:
Okay, ik ben zo aan de beurt.'k Hoop dat ie al goed dood is.
.
maak je er geen zorgen over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |