quote:wou net zeggen, bestaat de oude ajax fan uberhaupt nog
Op zondag 24 maart 2002 17:30 schreef _Fulton_ het volgende:
ga eens naar een wedstrijd van Ajax, daar zie je ze allemaal rondlopen
alle paupers die geen geld hebben om ajax' traditie, om het bedrijfsresultaat te verbeteren met elk jaar een set nieuwe shirtjes, bij te benen. Volgens mij zouden ze nog met TDK lopen was het niet dat de meerderheid pas net fan geworden is en alle oude supporters waarschijnlijk van club zijn veranderd of weggebleven
quote:ajaks 'fan'?
Op zondag 24 maart 2002 17:36 schreef the_undertaker het volgende:[..]
wou net zeggen, bestaat de oude ajax fan uberhaupt nog
Dat is net zoiets als blauw gras!
quote:Dus een echte voetbalsupporter koopt volgens jou elk seizoen het nieuwe uit- en thuistenue
Op zondag 24 maart 2002 17:30 schreef _Fulton_ het volgende:
ga eens naar een wedstrijd van Ajax, daar zie je ze allemaal rondlopen
alle paupers die geen geld hebben om ajax' traditie, om het bedrijfsresultaat te verbeteren met elk jaar een set nieuwe shirtjes, bij te benen. Volgens mij zouden ze nog met TDK lopen was het niet dat de meerderheid pas net fan geworden is en alle oude supporters waarschijnlijk van club zijn veranderd of weggebleven
quote:Niet de kleuren die jij bedoelt, maar in dat seizoen hadden ze een uitshirt dat was groen/geel/zwart gestreept. Dat was idd wel een mooi shirt. Ik heb ff geen plaatje, ik zal wel morgen ofzo mn oude programma-boekjes doorspitten
Op zondag 24 maart 2002 17:03 schreef Ez3 het volgende:
Waar kan ik een overzicht vinden van alle shirts die Ajax in het verleden heeft gehad, uit- en thuisshirts als het kan. Een maat van mij vertelde me gister dat Ajax rond seizoen '93-'94 een heel cool uitshirt had, het shirt was oranje/zwart/geel als ik hem moet geloven, alleen ik weet niet welke hij bedoelt
quote:Da's inderdaad lulkoek! Ik ben ook een echte supporter, maar ik ga echt niet ieder jaar voor +/- 120 Euro shirtjes kopen!
Op zondag 24 maart 2002 22:03 schreef keeper het volgende:[..]
Dus een echte voetbalsupporter koopt volgens jou elk seizoen het nieuwe uit- en thuistenue
Sorry, daar moet ik toch wel om lachen...
Ik sponsor Feyenoord al genoeg met het kopen van een SCC en allerhande losse kaarten!
Trouwens, de casual lijn van FR is ook mooi en dat kun je overal aan!
quote:Nee, maar dat hoopt Ajax wel, daarom maken ze elk jaar een nieuw shirt. En dan zijn er dus veel die dat niet doen, daardoor lopen alle shirts daar rond. Ik bekritiseer meer ajax, die elk seizoen dat shirt veranderen om de poen. Maar mensen die met 10 jaar oude shirts lopen zijn niet echt supporters nee. Tenzij het bijvoorbeeld een shirt met v. Basten is ofzo.
Op zondag 24 maart 2002 22:03 schreef keeper het volgende:[..]
Dus een echte voetbalsupporter koopt volgens jou elk seizoen het nieuwe uit- en thuistenue
quote:En ik snap niet dat er clubs zijn die zo stom zijn om dit niet te doen. Merchandise is een belangrijk punt in het voetbal, en als je dan elk jaar exact dezelfde shirts uitbrengt, dan verkoop je na een aantal jaren geen shirts meer. Jij bekritiseert Ajax, ik verklaar clubs die het niet doen voor gek.
Op zondag 24 maart 2002 22:36 schreef _Fulton_ het volgende:
Ik bekritiseer meer ajax, die elk seizoen dat shirt veranderen om de poen.
quote:Ach, ik dacht juist dat mensen die er vanwege de successen Ajacied zijn geworden geen echte supporters waren. Nu gaan we ook de leeftijd van de shirts die ze dragen als criterium stellen?
Maar mensen die met 10 jaar oude shirts lopen zijn niet echt supporters nee.
Aan de ene kant zeg je dus dat je Ajax bekritiseert omdat ze zoveel nieuwe shirts willen verkopen (wat dus in jouw visie niet zou mogen ), maar aan de andere kant zeg je dat je pas een echte fan bent als je in nieuwe shirts loopt (wat impliceert dat er juist elk jaar een nieuw shirt moet worden gekocht
)? Vind je het erg als ik je niet helemaal volg?
quote:Nee
Op zondag 24 maart 2002 23:05 schreef twi het volgende:
Vind je het erg als ik je niet helemaal volg?
Slecht aan Ajax is dat ze elk jaar een nieuw shirt maken.
Slecht aan de supporters is dat ze met van die lelijke ouwe shirts rondlopen. Koop dan een nieuwe. En dat hoeft niet ELK jaar
quote:Dus als ik het goed begrijp mag ik met m'n afgetrapte uitshirt blijven lopen en me een echte supporter noemen, zolang het nieuwste uitshirt maar een beetje op het oude uitshirt lijkt?
Op zondag 24 maart 2002 23:13 schreef _Fulton_ het volgende:
Slecht aan Ajax is dat ze elk jaar een nieuw shirt maken.
Slecht aan de supporters is dat ze met van die lelijke ouwe shirts rondlopen. Koop dan een nieuwe. En dat hoeft niet ELK jaar
En ach ja, uit die commercie komen af en toe mooie shirts. De shirts van nu vind ik oerlelijk, maar ik heb zelden mooiere uitshirts gezien dan degene waarin Rijkaard & Co de cup met de grote oren vast hebben mogen pakken. Als het aan mij lag speelde Ajax elk jaar in dat uitshirt. Alleen: Naamsbekendheid levert geld op. En als nieuwe uitshirts daarin bijdragen, mogen ze wat mij betreft elk jaar een ander uitshirt maken. Zolang ik me maar happy voel in dat shirt uit '95. Of een ander me, omdat ik dat shirt draag, geen echte supporter vind...tsja, daar moet ik dan maar schijt aan hebben
quote:Ga even rustig in je stoel zitten, want hier komt misschien schokkend nieuws:
Op zondag 24 maart 2002 23:13 schreef _Fulton_ het volgende:
Nee
Ajax is zover gegaan in elk jaar een nieuw shirt dat ze vroeger in de meest gekke uitshirts rond gingen lopen.
Van die lelijke groen/gele ABN Amro shirts die niks meer met de clubkleuren te maken hadden. Ik vind die commercie een beetje te grootSlecht aan Ajax is dat ze elk jaar een nieuw shirt maken.
Dat jij nu mensen beoordeelt op hoe oud het shirtje is wat ze aanhebben, zegt meer over jou, dan over de mensen die daarin rond lopen.
* keeper denkt nog eens trots aan zijn mooie Ajax-shawl uit 1992, waar nog mooi 'Winnaar UEFA-Cup' op staat. Een oudje, maar ik doe er nooit afstand van
Twi: dat shirt uit '95 is idd het mooiste uitshirt ooit geweest. Maar dat kan ook liggen aan de historische achtergrond ja
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 24-03-2002 23:32]
quote:Eigenlijk heeft je shirt niet zoveel met of je nu wel of niet een echte suporter bent te maken he?
Op zondag 24 maart 2002 23:30 schreef twi het volgende:[..]
Dus als ik het goed begrijp mag ik met m'n afgetrapte uitshirt blijven lopen en me een echte supporter noemen, zolang het nieuwste uitshirt maar een beetje op het oude uitshirt lijkt?
quote:haha, ben ik even blij dat ik nog niet geboren was toen ze in DIE dingen speelden
Op zondag 24 maart 2002 23:48 schreef CAZZO het volgende:
[afbeelding]
Dit was toch wel veruit het mooiste uittenue wat ze ooit hebben gehad bij ajax
quote:Uitgeluld he?
Op zondag 24 maart 2002 23:32 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
Eigenlijk heeft je shirt niet zoveel met of je nu wel of niet een echte suporter bent te maken he?
nog een quote van je:
quote:Juist wel. Als je een shirt aan hebt van 10 jaar oud laat je ermee zien dat je al 10 jaar supporter bent van de club. Trouw dus, trouwer dan de meeste jonge gastjes die effe snel een shirtje kopen en zichzelf supporter noemen.
Maar mensen die met 10 jaar oude shirts lopen zijn niet echt supporters nee
quote:dit gaat wat sneller
Op maandag 25 maart 2002 00:14 schreef yurko het volgende:
Om nog ff ontopic te gaan, probeer deze link eens. http://www.deajaxster.nl/wp_shirts1024.htm
quote:Ah shi(r)t, die link zocht ik al daarnet, maar ik was maar bij f-side.nl aan het kijken..
Op maandag 25 maart 2002 00:14 schreef yurko het volgende:
Om nog ff ontopic te gaan, probeer deze link eens. http://www.deajaxster.nl/wp_shirts1024.htm
quote:Er zijn echter ook mensen met modems hier (ik gelukkig niet
Op maandag 25 maart 2002 00:17 schreef CAZZO het volgende:[..]
dit gaat wat sneller
[afbeelding]
quote:Mijn lay-out ligt nu ook aan barrels maar who cares? tis maar een ajax-topic
Op maandag 25 maart 2002 00:19 schreef keeper het volgende:[..]
Er zijn echter ook mensen met modems hier (ik gelukkig niet
) en daarbij verneukt het ook nog eens de lay-out
quote:Jij post anders vaak in Ajax topics. Of opent ze.
Op maandag 25 maart 2002 00:22 schreef CAZZO het volgende:[..]
Mijn lay-out ligt nu ook aan barrels maar who cares? tis maar een ajax-topic
quote:Nu je het zegt,werk aan de winkel.
Op maandag 25 maart 2002 00:23 schreef keeper het volgende:[..]
Jij post anders vaak in Ajax topics. Of opent ze.
Obsessie mn jong?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |