Met nog 6 wedstrijden te gaan nog 3 kandidaten voor het kampioenschap en als Excelsior,Zwolle en RBC de komende wedstrijden iets teveel punten laten liggen dan maken zelfs ADO en Emmen nog kans op de 1e plaats.
Excelsior heeft het allemaal nog wel in eigen hand maar ook het zwaartse programma voor de boeg met uitwedstrijden naar Emmen,RBC en Zwolle
Zwolle moet ook nog thuis tegen Emmen.
Zo op het oog heeft ADO het makkelijkste programma.
Zet toch mijn geld in op Zwolle.
quote:Ik denk ook dat Zwolle het gaat halen.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:44 schreef CAZZO het volgende:
Tis spannend in de 1e divisie om het kampioenschap.Met nog 6 wedstrijden te gaan nog 3 kandidaten voor het kampioenschap en als Excelsior,Zwolle en RBC de komende wedstrijden iets teveel punten laten liggen dan maken zelfs ADO en Emmen nog kans op de 1e plaats.
Excelsior heeft het allemaal nog wel in eigen hand maar ook het zwaartse programma voor de boeg met uitwedstrijden naar Emmen,RBC en Zwolle
Zwolle moet ook nog thuis tegen Emmen.
Zo op het oog heeft ADO het makkelijkste programma.
Zet toch mijn geld in op Zwolle.
Eerst stond Excelsior vele punten 'los' van de rest, nu staan ze gelijk met Zwolle..
[theorie]
Excelsior wilt niet promoveren, ivm contract Feyenoord.
Anders waren ze al 'lang en breed' kampioen.
[/theorie]
quote:Ik zou er niet raar van opkijken, als dit inderdaad meespeelt.
Op zaterdag 23 maart 2002 17:05 schreef terabyte het volgende:
[theorie]
Excelsior wilt niet promoveren, ivm contract Feyenoord.Anders waren ze al 'lang en breed' kampioen.
[/theorie]
Ik denk ook dat FC Zwolle het gaat worden. ADO Den haag heeft een relatief makkelijk programma, alleen zullen zij het nooit halen, omdat de KNVB er op tijd een stokje voor zal steken. Omdat een promotie van ADO een berg geld zou gaan kosten, aangezien de eredivisie er dan 34 risicowedstrijden bijkrijgt. RBC haakt af, denk ik.
We zullen zien.
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 19:59 schreef _Fulton_ het volgende:
Eerst een goudengids icoon en nu ook een goudengids divisie topic Cazzo?
Je bent je echt aan het voorbereiden voor volgend jaar
quote:Nou gaan er in ieder geval geen clubs failliet (waarschijnlijk dan), maar wordt zeker wel een stuk minder aantrekkelijk om daar te spelen. Dus minder hoog nivo daaro en minder doorstroom naar de Eredivisie plus het verschil tussen de eerste en ere divisie wordt dan wel groter.
Grenzen aan salarissen 1ste divisieAlle clubs uit de Gouden Gids Divisie gaan grenzen stellen aan de kosten van salarissen. Dat hebben zij afgesproken tijdens een vergadering in Zeist. De loonkosten moeten gelijk worden aan een bepaald percentage van de omzet van de club. Hoeveel dat precies wordt bepalen de verenigingen later.
Mocht een club boven het maximum uitkomen dan volgen sancties, zoals bijvoorbeeld uitsluiting van promotie
quote:nee joh rare boerne daar
Op zondag 24 maart 2002 20:24 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Laat Zwolle nu maar eens een keer promoveren,ze hikken er al 10 jaar tegenaan.
quote:Hoezo? Heeft die informatie die wij niet weten?
Op zondag 24 maart 2002 20:18 schreef Frenkie het volgende:
ik gok op ADO.. maar da's omdat ik iemand ken die daar speelt
quote:Wat dat eerste betreft heb je gelijk: we zullen weer genaaid worden zoals elke keer als we op het punt staan succes te hebben.
Op zaterdag 23 maart 2002 17:16 schreef Swordfish het volgende:[..]
Ik zou er niet raar van opkijken, als dit inderdaad meespeelt.
Ik denk ook dat FC Zwolle het gaat worden. ADO Den haag heeft een relatief makkelijk programma, alleen zullen zij het nooit halen, omdat de KNVB er op tijd een stokje voor zal steken. Omdat een promotie van ADO een berg geld zou gaan kosten, aangezien de eredivisie er dan 34 risicowedstrijden bijkrijgt. RBC haakt af, denk ik.
We zullen zien.
quote:Wie?
Op zondag 24 maart 2002 20:18 schreef Frenkie het volgende:
ik gok op ADO.. maar da's omdat ik iemand ken die daar speelt
quote:Zo zie je maar weer dat als je een foute naam hebt je er maar moeilijk vanaf komt.
Op maandag 25 maart 2002 00:09 schreef Hagenees het volgende:De laatste jaren is het heel erg rustig bij de club, op wat uitzonderingen na....erg irritant dat mensen constant daarover beginnen te zeiken!
quote:Joeri Petrov die kwam de kroeg nog wel eens binnenvallen stapte op een paar temeiers af en vroeg dan Roesisch noiken???
Op maandag 25 maart 2002 00:10 schreef Hagenees het volgende:[..]
Wie?
quote:Heerkens, zijn broer is de middenvelder die elke week mijn opkomende verdediger moet opvangen
Op maandag 25 maart 2002 00:10 schreef Hagenees het volgende:[..]
Wie?
quote:Joeri Smirnov, ach...zaterdag bezorgde ie ons de winst tegen Feyexcelsior dus hij zal het vast zijn gaan vieren met een borrel en wat.....
Op maandag 25 maart 2002 00:20 schreef CAZZO het volgende:[..]
Joeri Petrov die kwam de kroeg nog wel eens binnenvallen stapte op een paar temeiers af en vroeg dan Roesisch noiken???
quote:Zaterdag ging het weer mis, knokken met de ME etc. Ook fijn dat SBS er dan weer volop aandacht aan besteed. Kankerzender!
Op maandag 25 maart 2002 00:15 schreef CAZZO het volgende:[..]
Zo zie je maar weer dat als je een foute naam hebt je er maar moeilijk vanaf komt.
En hoe zat het ook al weer met ADO en Den Bosch???
quote:BVV in de zin van Blaricumse Voetbal Vereniging?
Op maandag 25 maart 2002 11:09 schreef Hagenees het volgende:[..]
Zaterdag ging het weer mis, knokken met de ME etc. Ook fijn dat SBS er dan weer volop aandacht aan besteed. Kankerzender!
Nu kan je er zeker van zijn dat Den Haag de scheidsrechters tegen krijgt. Zou mooi zijn als er volgend jaar een FC Den Haag - BVV op het programma staat in de eredivisie, de Feynoord - Ajax van de eerste...
quote:
Op maandag 25 maart 2002 18:09 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
BVV in de zin van Blaricumse Voetbal Vereniging?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |