* Cynix ® kijkt naar Busetas op het grote scherm.
* Cynix ® lust wel 'n Spaatje Rood. Dat dieet, he.
Trouwens Cynix, hoe kan je nou in vredesnaam in slaap vallen bij het beste programma aller tijden?
En een baco'tje voor Marble?? Of iets anders sterks?
Maar wel met cola light, ook ik wil eigenlijk wel een beetje strandklaar zijn over een paar maandjes.
Net als in Portugal (de Mol) of Spanje (Busetas)
quote:Tsja, een lange week hard werken sloopt je.
Op vrijdag 22 maart 2002 23:16 schreef Marble het volgende:
Trouwens Cynix, hoe kan je nou in vredesnaam in slaap vallen bij het beste programma aller tijden?
Een programma als De Mol kun je ook eigenlijk niet half volgen, je moet echt op álles letten, anders mis je teveel details.
quote:Goed geregeld Sanshine!!! Laten werken die broertjes,
Op maandag 25 maart 2002 20:07 schreef Sanne het volgende:
Hallo maar weer. Ik ben hier tegenwoordig niet veel te vinden, omdat ik meer op een ander forum (vooral de chat) zit. Het gaat goed met me. Druk met de voorbereidingen voor het huis. Het wachten is op de sleutel. Vanmiddag een mooi bad uitgezocht bij de Praxis, mijn broertje gaat met een vriend mijn badkamer verbouwen
Gelukkig ben ik enige maanden van het chatten af, koste me echt veel te veel tijd, ik heb met het posten in forums nog wel n beetje het idee dat ik het ergens voor doe, niet dat als ik uitlog mn hele chatsesie weer weg is
Wil je nog wat drinken??
Mee hier is je cola'tje eindelijk. Enne voor t lange wachten heb ik dr n beetje bacardi doorgedaan.
Geen alcohol, geen sigaretten voel je je wel goed???
Daar was ik weer een keertje
Alles gaat naar wens. Volgende week dinsdag krijg ik de sleutel van mijn huis en kan ik eindelijk aan de slag.
Verder gaat alles zijn gangetje, erg verslaafd aan de chatbox van Sgop.
Groetjes, en tot snel
Hey Sanne,
Gelukkig hebben we nog MSN hè!!
Ik hoop dat ik me morgen beter voel en dan komt het door jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |