abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 maart 2002 @ 13:39:05 #1
17075 extreme
-wannahave-
pi_3578236
b.v als je als jongen twee bisexuele meisjes in bed hebt, is leuk om te kijken, maar je bent als man wat overbodig,

of twee uitgesproken heterosexuele meisjes, dan krijg je als man juist 200% aandacht,

of een mannetje en vrouwtje erbij, als je niet zo jaloers aangelegt bent (*lol* zeker als de dame je eigen vriendin is.)

of als vrouw, wil je dan twee 'typische' mannen zodat je als enige meisje in ademnood komt omdat je twee mannen moet bevredigen, of juist twee mannen die alleen maar aandacht voor jou hebben, zodat je als meisje dan weer tegen het behang opkruipt van het ene orgasme na het andere?,

en ook voor de mannen, zijn er nou veel die verlegen worden van een andere blote man in bed? (even heterosexueel gezien, je hoeft 'm niet aan te raken, en er is ook een dame bij)

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_3578321
Eigenlijk zou je ze allemaal moeten proberen voor je een favo kunt kiezen.
Assumption is the mother of all fuckups!
  vrijdag 22 maart 2002 @ 13:45:45 #3
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_3578348
quote:
b.v als je als jongen twee bisexuele meisjes in bed hebt, is leuk om te kijken, maar je bent als man wat overbodig,
Dat wil ik zeker eens proberen
Maar dan als meisje zijnde alle aandacht krijg (man EN vrouw)
quote:
of twee uitgesproken heterosexuele meisjes, dan krijg je als man juist 200% aandacht,
Nix drvan, ik wil alle aandacht
Gaat een beetje moeilijk als je bisexueel (al meisje) bent he....
quote:
of een mannetje en vrouwtje erbij, als je niet zo jaloers aangelegt bent (*lol* zeker als de dame je eigen vriendin is.)
*ook wilt*
Maar is hierboven al in 2 verschillende scenario's besproken
quote:
of als vrouw, wil je dan twee 'typische' mannen zodat je als enige meisje in ademnood komt omdat je twee mannen moet bevredigen, of juist twee mannen die alleen maar aandacht voor jou hebben, zodat je als meisje dan weer tegen het behang opkruipt van het ene orgasme na het andere?,
Denk dat het bovenstaande samenhoort en niet als 2 aparte delen moet wordne gedaan. Aangezien het een geven-en-nemen situatie is nietwaar ? Als meisje verwen je 2 mannen die jou weer terug verwennen
quote:
en ook voor de mannen, zijn er nou veel die verlegen worden van een andere blote man in bed? (even heterosexueel gezien, je hoeft 'm niet aan te raken, en er is ook een dame bij)
Geen man is en dus geen antwoord kan drop geven...
Maar er zullen daar wel een hoop verkeerde reacties op komen...
* Mukie gaat dr dus voor zitten
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 13:57:40 #4
17075 extreme
-wannahave-
pi_3578519
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 13:44 schreef sickfucker het volgende:
Eigenlijk zou je ze allemaal moeten proberen voor je een favo kunt kiezen.
*grijnzz*
voorkeur dan..
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_3578572
quote:
hmm lastig
lijkt me eerlijk gezegt nx
niet dat ik ooit sex heb gehad maar gaat om het id
en jah ik ben 18
en jah ik weet het ik ben prutser

-=edit:typo=-

vrijdag 22 maart 2002 @ 14:04:51 #6
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_3578595
straks heeft hij een grotere.. voel ik me dan even genaait zeg..

Tja .. misschien allemaal is een keer uitproberen

smile :D
pi_3578621
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 13:39 schreef extreme het volgende:
-knip-
de angst voor genoemde scenario's is waarschijnlijk veel groter dan de uitvoering ervan.
je moet alles eens uitproberen.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 14:07:20 #8
17075 extreme
-wannahave-
pi_3578630
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 14:04 schreef Mimic het volgende:
straks heeft hij een grotere.. voel ik me dan even genaait zeg..

Tja .. misschien allemaal is een keer uitproberen

zou het gaan om concurentie in bed, als er meer mannen bij betrokken zijn?
  vrijdag 22 maart 2002 @ 14:07:58 #9
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_3578635
Geen van allen...voor mij nooit een trio dus...komt zowiezo altijd gezeik van. Zeker met mij, aangezien ik vrij snel jaloers ben
To infinity…and beyond!
  vrijdag 22 maart 2002 @ 14:09:49 #10
17075 extreme
-wannahave-
pi_3578650
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 14:07 schreef ivetje het volgende:
Geen van allen...voor mij nooit een trio dus...komt zowiezo altijd gezeik van. Zeker met mij, aangezien ik vrij snel jaloers ben
niet jaloers zijn is wel een voorwaarde denk ik, anders heeft er iig iemand spijt de 'morning after'

doet me er aan denken dat een trio onder invloed van drempelverlagende middelden dan niet zo'n goed idee is, tenzij je elkaar door en door kent,

pi_3578653
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 14:07 schreef extreme het volgende:

[..]

zou het gaan om concurentie in bed, als er meer mannen bij betrokken zijn?

dat gaat bij de meeste mannen, als ze al ooit in die situatie zouden belanden, ongetwijfeld een rol spelen.
  vrijdag 22 maart 2002 @ 14:14:05 #12
17075 extreme
-wannahave-
pi_3578695
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 14:09 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

dat gaat bij de meeste mannen, als ze al ooit in die situatie zouden belanden, ongetwijfeld een rol spelen.

dat vervelende testosteron ook
pi_3579462
quote:

M-M-M
[B]It is very easy to see fanaticism in other people, but difficult to spot it in oneself[/B]
pi_3580609
quote:
Niet verlegen, maar stel dat die andere man mij per ongeluk wel aanraakt, wordt je meteen homofiel van (tenminste, die overtuigng krijg je van zelf als je wat vaker soortgelijke topics hier doorleest)
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_3580696
Hmmmm, moet maar eerst eens het "gewone" sexen meegemaakt hebben, maar als ik dit zo lees ga ik voor de 2 vrouwen versie (misschien raar maar, jah, klinkt niet lekker met een man in bed liggen ) en van alle 2 vrouwen versies mag mijn doorzichtige vriendin uit kiezen welke. (kijk zo aardig ben ik weer wel )
  vrijdag 22 maart 2002 @ 16:44:50 #16
3767 Herald
Come get some
pi_3580765
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 16:29 schreef Sakura het volgende:
Niet verlegen, maar stel dat die andere man mij per ongeluk wel aanraakt, wordt je meteen homofiel van (tenminste, die overtuigng krijg je van zelf als je wat vaker soortgelijke topics hier doorleest)
en er komt maar geen eind aan die soortgelijke topiques eh
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_3580804
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 13:57 schreef extreme het volgende:

[..]

*grijnzz*
voorkeur dan..

voorkeur heb ik nog niet, ik zou ze dus eerst allemaal uit moeten proberen.
Assumption is the mother of all fuckups!
pi_3580870
Helaas niet en het erge is dat ze nog steeds van hokjes geest uitgaan (je bent een dit dus moet je dat en anders hoor je in een ander hokje) en niet uitgaan van daar waar het eigenlijk om zou moeten draaien nl: het genieten van de intimiteit en/of genot die er uit voort vloeit.

Jammer weer een topic in de catagorie: bekrompen denken!

vrijdag 22 maart 2002 @ 17:02:59 #19
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_3580960
v-v-v

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_3581191
Jij en je vriendin en een biseksueel meisje
pi_3582031
Favoriete trio: Me, myself and I Alhoewel, ik bespeur soms een vleugje jaloezie tussen m'n rechter en linker hand...

* Censere really needs to get some soon

pi_3582284
favoriete samenstelling van trio : M/M/M lekker simpel toch ?
pi_3582297
ik zou alle opties wel eens willen proberen. zolang ik me niet hoef te richten op een vent (of andersom). dp lijkt me wel grappig bijvoorbeeld.
pi_3582304
Bijna standaard antwoord voor de heteroseksueel:

Jij en je vriendin en een biseksueel meisje

vrijdag 22 maart 2002 @ 20:06:19 #25
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_3582324
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 20:02 schreef ucchan het volgende:
dp lijkt me wel grappig bijvoorbeeld.
niet grappig
wel geil
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')