of twee uitgesproken heterosexuele meisjes, dan krijg je als man juist 200% aandacht,
of een mannetje en vrouwtje erbij, als je niet zo jaloers aangelegt bent (*lol* zeker als de dame je eigen vriendin is.)
of als vrouw, wil je dan twee 'typische' mannen zodat je als enige meisje in ademnood komt omdat je twee mannen moet bevredigen, of juist twee mannen die alleen maar aandacht voor jou hebben, zodat je als meisje dan weer tegen het behang opkruipt van het ene orgasme na het andere?,
en ook voor de mannen, zijn er nou veel die verlegen worden van een andere blote man in bed? (even heterosexueel gezien, je hoeft 'm niet aan te raken, en er is ook een dame bij)
quote:Dat wil ik zeker eens proberen
b.v als je als jongen twee bisexuele meisjes in bed hebt, is leuk om te kijken, maar je bent als man wat overbodig,
quote:Nix drvan, ik wil alle aandacht
of twee uitgesproken heterosexuele meisjes, dan krijg je als man juist 200% aandacht,
quote:*ook wilt*
of een mannetje en vrouwtje erbij, als je niet zo jaloers aangelegt bent (*lol* zeker als de dame je eigen vriendin is.)
quote:Denk dat het bovenstaande samenhoort en niet als 2 aparte delen moet wordne gedaan. Aangezien het een geven-en-nemen situatie is nietwaar ? Als meisje verwen je 2 mannen die jou weer terug verwennen
of als vrouw, wil je dan twee 'typische' mannen zodat je als enige meisje in ademnood komt omdat je twee mannen moet bevredigen, of juist twee mannen die alleen maar aandacht voor jou hebben, zodat je als meisje dan weer tegen het behang opkruipt van het ene orgasme na het andere?,
quote:Geen man is en dus geen antwoord kan drop geven...
en ook voor de mannen, zijn er nou veel die verlegen worden van een andere blote man in bed? (even heterosexueel gezien, je hoeft 'm niet aan te raken, en er is ook een dame bij)
quote:*grijnzz*
Op vrijdag 22 maart 2002 13:44 schreef sickfucker het volgende:
Eigenlijk zou je ze allemaal moeten proberen voor je een favo kunt kiezen.
quote:hmm lastig
-=edit:typo=-
Tja .. misschien allemaal is een keer uitproberen
quote:de angst voor genoemde scenario's is waarschijnlijk veel groter dan de uitvoering ervan.
Op vrijdag 22 maart 2002 13:39 schreef extreme het volgende:
-knip-
quote:zou het gaan om concurentie in bed, als er meer mannen bij betrokken zijn?
Op vrijdag 22 maart 2002 14:04 schreef Mimic het volgende:straks heeft hij een grotere.. voel ik me dan even genaait zeg..
Tja .. misschien allemaal is een keer uitproberen
quote:niet jaloers zijn is wel een voorwaarde denk ik, anders heeft er iig iemand spijt de 'morning after'
Op vrijdag 22 maart 2002 14:07 schreef ivetje het volgende:
Geen van allen...voor mij nooit een trio dus...komt zowiezo altijd gezeik van. Zeker met mij, aangezien ik vrij snel jaloers ben
doet me er aan denken dat een trio onder invloed van drempelverlagende middelden dan niet zo'n goed idee is, tenzij je elkaar door en door kent,
quote:dat gaat bij de meeste mannen, als ze al ooit in die situatie zouden belanden, ongetwijfeld een rol spelen.
Op vrijdag 22 maart 2002 14:07 schreef extreme het volgende:[..]
zou het gaan om concurentie in bed, als er meer mannen bij betrokken zijn?
quote:dat vervelende testosteron ook
Op vrijdag 22 maart 2002 14:09 schreef matthijn99 het volgende:[..]
dat gaat bij de meeste mannen, als ze al ooit in die situatie zouden belanden, ongetwijfeld een rol spelen.
quote:M-M-M
b.v als je als jongen twee bisexuele meisjes in bed hebt, is leuk om te kijken, maar je bent als man wat overbodig,of twee uitgesproken heterosexuele meisjes, dan krijg je als man juist 200% aandacht,
quote:Niet verlegen, maar stel dat die andere man mij per ongeluk wel aanraakt, wordt je meteen homofiel van (tenminste, die overtuigng krijg je van zelf als je wat vaker soortgelijke topics hier doorleest)
quote:en er komt maar geen eind aan die soortgelijke topiques eh
Op vrijdag 22 maart 2002 16:29 schreef Sakura het volgende:
Niet verlegen, maar stel dat die andere man mij per ongeluk wel aanraakt, wordt je meteen homofiel van (tenminste, die overtuigng krijg je van zelf als je wat vaker soortgelijke topics hier doorleest)
quote:voorkeur heb ik nog niet, ik zou ze dus eerst allemaal uit moeten proberen.
Op vrijdag 22 maart 2002 13:57 schreef extreme het volgende:[..]
*grijnzz*
voorkeur dan..
Jammer weer een topic in de catagorie: bekrompen denken!
* Censere really needs to get some soon
quote:niet grappig
Op vrijdag 22 maart 2002 20:02 schreef ucchan het volgende:
dp lijkt me wel grappig bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |