abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3564589
Fok! Muziekforum FAQ (versie 2.6.5 Alfa [sub]© Witchfynder & Seborik 2002[/sub])

Metal-mods regeren met ijzeren vuist.

Hoi,

Dit is de FAQ (Frequently Asked Questions) van het Muziekforum op Fok!. Hier vindt je in principe alle informatie die er is over dit onderdeel van het forum.
Mocht je vragen hebben of is er iets niet duidelijk dan
kun je dat natuurlijk altijd vragen aan Witchfynder of Seborik (ICQ 48512744). Naast ICQ kun je ons ook mailen, de adressen vindt je onderaan deze FAQ.

Waar is dit forum voor?

In het muziekforum kun je alles kwijt over je favoriete muziek, bands, artiesten, de nieuwste cd's, het instrument dat je bespeelt en al het andere wat met muziek te maken heeft.

Hey dat klinkt leuk! Daar schuilt vast nog iets achter?

Er zijn natuurlijk een aantal zaken die niet mogen. Hieronder valt het aanbieden van door copyright beschermd materiaal. Hieronder verstaan we mp3's, filmpjes en al het andere wat hieronder valt dus ook cd-covers. Het spreekt vanzelf dat je ook niet om beschermd materiaal mag vragen. Bij twijfel wordt de link verwijderd.
Het is wel mogelijk om een sample te plaatsen van een liedje wat je ontzettend leuk vindt, of waar je iets anders over wil weten. Dit stukje mag maximaal één minuut lang zijn.
Natuurlijk mag je ook over eigen gemaakt materiaal een mening vragen en eigengemaakte mp3's beschikbaar stellen.

Zijn er nog meer dingen die ik moet weten?

Je moet niets , maar het is wel handig als je je aan de volgende dingen houdt. Als je een topic opent, gebruik dan even de search of er al niet een lopend topic over is, dit om dubbele topics te voorkomen. Als vuistregel hanteren we dat er van elke band één topic is, maar ook dat voor elk nieuw album er een nieuw topic geopend mag worden.
We zijn trouwens allebei allergisch voor spam.

Ook willen we je vragen om vooral respectvol met elkaar om te gaan. Heb respect voor elkaar, elkaars mening en voor de muziek waar iemand naar luistert. Als je een topic ziet over iets waar je een gruwelijke hekel aan hebt, open dat topic dan niet.

Ok! Stel nu dat ik me hier toch niet aan hou?

Hopen dat je Witchfynder niet treft.

Uhh... waarom niet?

Witchfynder is erg streng, vooral op een lege maag, wat soms Middeleeuwse taferelen oplevert.

Oh... heb ik dan liever die andere?

Nou, plomeek soep is vegetarisch, maar als jullie vervelend zijn maakt Seborik graag een uitzondering.

Menen jullie dat nou?

Soms. In de praktijk krijg je meestal een slotje, of wordt je post aangepast.

Mocht je het leuk vinden om expres te vervelen of iets anders te doen waar Witchfynder en Seborik grijze haren van krijgen, dan volgen er strengere maatregelen.

Ok, maar wie zijn jullie nu eigenlijk?

Wij zijn Witchfynder en Seborik en naast ICQ kun je ons bereiken via deze emailadressen: Witchfynder@Fokzine.net/Witchfynder@fok.nl en seborik@fok.nl/Puntoor@Metal-Vulcan.com.

Mooi, kan ik dan nu gaan posten?

Nog een klein dingetje...

Wat is dat dan?

Over bepaalde onderwerpen zijn er lang lopende topics. Zoek je een nummer, de artiest bij een liedje of het liedje bij de artiest, dan kun je dat het beste hier: Help! Oh my god ik zoek een nummer deel 27 vragen. Ben je op zoek naar de titel van een liedje uit een reclame, dan kun je even op http://www.ster.nl kijken of het gewoon in het "Ik zoek een nummer"-topic plaatsen. Ook worden er weleens luistersessies georganiseerd in het chatknaal #muziek.

Tot slot willen Witchfynder en Seborik alle oud-moderators van het muziekforum bedanken en iedereen veel plezier wensen met posten.

[sub]Deze FAQ is © Witchfynder & Seborik 2002. Voel je je toch genoodzaakt om zonder toestemming het geheel of delen daaruit te kopiëren voor eigen gebruik, dan voelen wij ons genoodzaakt de nodige stappen daartegen te ondernemen.[/sub]

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 16-12-2002 14:43]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')