abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 maart 2002 @ 12:29:43 #1
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_3563884
k wil dit jaar op vakantie naar zuid-frankrijk

weet iemand een leuke camping of huisje?
iets met een leuk strand of een meertje
leuke omgeving
en een leuk stad of dorpje

thnx

pi_3563896
Sarlat, is ook vlakbij de Dordogne (als ik dat zo goed schrijf)
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 21 maart 2002 @ 12:35:36 #3
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_3563970
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 12:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sarlat, is ook vlakbij de Dordogne (als ik dat zo goed schrijf)
heb je evt links waar ik meer info over deze plaats kan vinden?
pi_3563984
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 12:35 schreef killerkef het volgende:

[..]

heb je evt links waar ik meer info over deze plaats kan vinden?

Uhmmz misschien dat Google wat vind...ben er zelf 6 jaar geleden geweest en toen was ik nog niet erg actief bezig met internet
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3563987
Ste Maxime is leuk, vlakbij Ste Tropez!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 21 maart 2002 @ 13:10:49 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3564732
St. Aygulf!! Is vlakbij St. Tropez, Frejus en je zit zo in Monaco. En je hebt er heerlijke kleine strandjes.
Vermijdt het grote strand van Frejus, is nix aan.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_3567129
fake a dream
  donderdag 21 maart 2002 @ 19:28:33 #8
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_3570062
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 15:53 schreef Kimmie het volgende:
Cassis

[afbeelding]

ziet er héél gezellig uit!

thnx!!

vrijdag 22 maart 2002 @ 10:21:03 #9
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_3575677
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 12:29 schreef killerkef het volgende:
k wil dit jaar op vakantie naar zuid-frankrijk

weet iemand een leuke camping of huisje?
iets met een leuk strand of een meertje
leuke omgeving
en een leuk stad of dorpje

thnx

Frejus!! Heel leuk uitgaan, wereldstrand, klein stukje van St.-Troupez. Op camping HolidayGreen, heel mooi echt waar!!

http://www.holidaygreen.com/

Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
  vrijdag 22 maart 2002 @ 13:51:23 #10
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3578423
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 15:53 schreef Kimmie het volgende:
Cassis

[afbeelding]

Oef! Volgens mij heb ik weer een excuus om naar Frankrijk te gaan. Mooi hoor, waar ligt het ongeveer aan de kust?
  zaterdag 23 maart 2002 @ 08:27:55 #11
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3586399
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 13:51 schreef dutchie het volgende:

[..]

Oef! Volgens mij heb ik weer een excuus om naar Frankrijk te gaan. Mooi hoor, waar ligt het ongeveer aan de kust?

Petit port de pêche de 8000 habitants situé à 25 km de Marseille et 50 km d'Aix en Pce, Cassis est enserrée entre le Cap Canaille, dont les falaises les plus hautes d'Europe surplombent la mer à 416 m d'altitude, et le massif des calanques, entaillé de profonds canyons.
Vous découvrirez tout au long de ce site les charmes de ce coin de Provence, les paysages, les vins, les produits artisanaux et artistiques de Cassis. Et peut-être que ce voyage virtuel vous donnera envie de venir visiter notre village provençal du bord de la Méditerranée.

Een echte aanrader met een leuke omgeving.

fake a dream
  zaterdag 23 maart 2002 @ 08:35:57 #12
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3586419
Nog wat omgevings plaatjes:

Het plaatsje:

fake a dream
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 maart 2002 @ 13:18:51 #13
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3587674
Ikzelf heb 2 zogenaamde voorkeursgebieden in Zuid-Frankrijk

1) omgeving Cannes/Grasse/Nice/Vence/Menton/Monaco
tips: naast bovengenoemde steden St Paul de Vence, St Jean-Cap Ferrat, Antibes en Eze Village (vooral de laatste)

2) omgeving Uzes/Arles/Nimes/Avignon/Orange
tips: Arles, Pont du Gard en de Camargue

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 23 maart 2002 @ 20:18:39 #14
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3591340
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 13:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ikzelf heb 2 zogenaamde voorkeursgebieden in Zuid-Frankrijk

1) omgeving Cannes/Grasse/Nice/Vence/Menton/Monaco
tips: naast bovengenoemde steden St Paul de Vence, St Jean-Cap Ferrat, Antibes en Eze Village (vooral de laatste)

2) omgeving Uzes/Arles/Nimes/Avignon/Orange
tips: Arles, Pont du Gard en de Camargue

Jah! Camarque is ook zeer aan te raden!
fake a dream
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 maart 2002 @ 21:16:01 #15
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3591709
ik vergat de Gorges du Verdon nog, ligt tussen de 2 gebieden in zeg maar, maar dichter bij de Cote d'Azur. Echt heel mooi
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_3591739
de provence is wel leuk, moet je op de kaart maar eens St Croix zoeken... daar hebben ze een mooi meer bij.. zie pic... ben ik al aantal keren geweest, je hebt er alles, zwemmogelijkheden, survavil in de verdon etc etc..

-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 maart 2002 @ 21:33:47 #17
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3591836

Even voor de duidelijkheid, Lac de St. Croix ligt aan het uiteinde van de bovengenoemde Gorges du Verdon

pi_3596150
De driehoek Manosque - Sisteron - Forcalquier is ook aan te raden. Heel rustig gebied en ook heel mooi. Zijn een heleboel campings, je kunt er lekker fietsen en je kunt zelfs met de trein naar Marseille

Als je richting GAP / Briançon gaat kom je bovendien langs een heel mooi meer (dat is dus de Verdon).

pi_3598214
quote:
Op zondag 24 maart 2002 12:55 schreef dennisdotcom het volgende:
De driehoek Manosque - Sisteron - Forcalquier is ook aan te raden. Heel rustig gebied en ook heel mooi. Zijn een heleboel campings, je kunt er lekker fietsen en je kunt zelfs met de trein naar Marseille

Als je richting GAP / Briançon gaat kom je bovendien langs een heel mooi meer (dat is dus de Verdon).

Dat kasteel of hoe dat ook heet bij Sisteron is idd heel erg mooi.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 maart 2002 @ 18:42:11 #20
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3598790
Sisteron, de poort van de Provence
Een hele smalle kloof met daarin gebouwd, de stad Sisteron, de ene berg aan de overzijde van de rivier is een hele typische met diepe spleten. Je herkent hem zo. Op de andere berg, die aan de stadkant pronkt Le Citadel De Sisteron. Niet alleen mooi om te zien als je Sisteron nadert, maar ook zeker mooi om eens een kijkje te gaan nemen op/in de Citadel zelf
  maandag 25 maart 2002 @ 12:12:36 #21
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3607350
Ja, ik ben een ontzettende frankofiel. Dit jaar gaan we ws niet, maar ik mis het nu al!
En die foto's maken het zeker niet makkelijker!
pi_3611613
Ik ben altijd verslaafd aan Cannes, maar wil nu ook met vrienden naar andere plaatsen aan de cote d'azur.

Als ik het goed begrijp kunnen we dan het beste naar Frejus, Saint Aygulf of Saint Maxime. En kunnen we dan beter een camping of een huisje huren?? Misschien is zelfs zo'n alles in een wel beter Pierre et Vacance??

dinsdag 16 juli 2002 @ 12:53:12 #23
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_5033929
BEDANKT!!!

ik heb net een heerlijke vakantie gehad op een camping in Fréjus

ik kan het iedereen aanraden :-)

** snif snif ** ik wil terug !!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: