abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2003 @ 19:51:22 #251
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_11542161
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 19:44 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]

Goed zo, laat ze maar zweten
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
  donderdag 3 juli 2003 @ 19:57:41 #252
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_11542281
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 19:44 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]

Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  donderdag 3 juli 2003 @ 22:29:51 #253
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_11545839
Ik ben vanmiddag op goed geluk de gameshop in gelopen en jaja, ze verkochten 'm al. (zowel voor de PC als voor de PSX2)

Mijn eerste indruk is zeker niet slecht. Grafisch ziet 't er allemaal goed uit en ook de muziek is erg sfeervol. (ook de Pro Logic II sound is )

En de besturing, tja... Als je de eerdere Tombraiders hebt gespeeld, dan weet je wat je kunt verwachten. Het is verre van ideaal, maar wel te doen. Ben je bij vorige delen echter afgehaakt vanwege de besturing, laat 'm dan maar liggen want beter is het niet geworden.

[Dit bericht is gewijzigd door AirwiN op 03-07-2003 22:57]

I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  † In Memoriam † donderdag 3 juli 2003 @ 22:56:05 #254
47213 ArmaniMania
pi_11546633
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 22:29 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben vanmiddag op goed geluk de gameshop in gelopen en jaja, ze verkochten 'm al. (zowel voor de PC als voor de PSX2)

Mijn eerste indruk is zeker niet slecht. Grafisch ziet 't er allemaal goed uit en ook de muziek is erg sfeervol. (ook de Pro Logic II sound is )

En de besturing, tja... Als je de eerdere Tombrauiders hebt gespeeld, dan weet je wat je kunt verwachten. Het is verre van ideaal, maar wel te doen. Ben je bij vorige delen echter afgehaakt vanwege de besturing, laat 'm dan maar liggen want beter is het niet geworden.

Ik heb geen last van die controllers, voor mij is het gewoon een super spel in alles. YES mijn eerste Tomb Raider gevoel is weer terug
  vrijdag 4 juli 2003 @ 00:04:40 #255
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11548700
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 22:56 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Ik heb geen last van die controllers, voor mij is het gewoon een super spel in alles. YES mijn eerste Tomb Raider gevoel is weer terug

Hoe kan dat dan met al die negatieve reviews Ik bedoel,... vergis je niet hoor,... ik wil hem graag kopen, maar ben zo bang dat het zuigt. Ik heb Tombraider 1, 2 en 3 met plezier gespeeld,.......... kan ik deze veilig kopen ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2003 @ 00:18:18 #256
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_11549029
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 00:04 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Hoe kan dat dan met al die negatieve reviews Ik bedoel,... vergis je niet hoor,... ik wil hem graag kopen, maar ben zo bang dat het zuigt. Ik heb Tombraider 1, 2 en 3 met plezier gespeeld,.......... kan ik deze veilig kopen ?

Als je de klachten ziet is het voornamelijk van technische aard, consoles of pc's die het niet helemaal goed aankunnen. Daarnaast zitten er wel wat glitches in maar echt gigantische bugs heb ik nog niet gelezen.

Tel daarbij dat alles wat geen RTS of FPS is sowieso slechtere reviews krijgt, TR altijd al is afgezeken om de controlls (geen muis vind ik juist leuk) en dat sommige mensen torenhoge verwachtigen hadden.

En voor de rest hebben Eidos, TR en Lara momenteel een klein imago probleempje volgens mij.

Maar echt beoordelen kan ik morgenmiddag [img][/img] pas!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')