Waarom wil niemand het inzien dat Henk gewoon de kutste spits is, slechter nog dan Kluivert, want dat is een echte afmaker.
Hij heeft een afschuwelijk schot waar nooit veel effect in zit. Hij schiet ze er letterlijk nooit in. Ik moet soms zo lachen dat we hem kunnen waarderen, want hij is een echte goalgetter !
Groeten,
statler
quote:Ik denk dat er weinig mensen zijn die dat niet willen inzien hoor. Volgens mij is heel Nederland het hier wel over eens. Dus beetje zinloos allemaal.
Waarom wil niemand het inzien dat Henk gewoon de kutste spits is, slechter nog dan Kluivert, want dat is een echte afmaker.
en ik geef hem nog gelijk ook dattie toen naar RBC kon ipv bij Den Bosch blijven
quote:Ik wilde even zeggen dat je nieuwe icon toch wel ERG stoer is.
Op woensdag 20 maart 2002 17:01 schreef CAZZO het volgende:
Ken wel een spits die nog kutter speelt,ene Thijs Houwing scoort helemaal nooit,en dat kun je van Vos niet zeggen,heeft er dit seizoen toch al 12 inliggen en dat op zijn oude dag.
quote:Ach, jah. Hij schopt er nog steeds aantal in voor mijn clubbie. Vorig seizoen 1 van de weinigen die scoorden, als hij er niet bij was werd ie echt gemist. Hij heeft alleen zo'n ontzettend arrogante kop en is af en toe ietsjes te agressief...
Op woensdag 20 maart 2002 17:52 schreef PostManBart het volgende:
Ik vind aan Henk Vos niet veel verkeerds, hij is gewoon een van de vele spitsen in Nederland! Alleen dat vieze gezicht van hem staat me niet zo aan!
Hij is een van de weinige spitsen die een briljante wedstrijd af kan sluiten door met rood weggestuurd te worden.
quote:Ja die van buiten de 16.
Op donderdag 21 maart 2002 08:35 schreef Luni het volgende:
We hadden vroeger wel wat te lachen als hij speelde, maar hij was echt drama. Ik heb hem wel een van de mooiste doelpunten ooit zien maken in De Kuip. Het was volgens mij tegen NAc voor de beker, toen nam hij de bal effe in en keer op zijn pantoffel.
quote:van die arrogante kankerkop van 'm was weinig meer over toen wij met een aantal man 'm stonden op te wachten voor z'n eigen stadion hahaha.
Op woensdag 20 maart 2002 22:57 schreef Essiepessie het volgende:[..]
Ach, jah. Hij schopt er nog steeds aantal in voor mijn clubbie. Vorig seizoen 1 van de weinigen die scoorden, als hij er niet bij was werd ie echt gemist. Hij heeft alleen zo'n ontzettend arrogante kop en is af en toe ietsjes te agressief...
quote:Nog slechter dan Mark Farrington,Lars Elstrup of Marian Damaschin,dat kan toch haast niet.
Op donderdag 28 maart 2002 20:25 schreef mph het volgende:
Het is mischien wel de slechtste spits die Feyenoord ooit gehad heeft! Hoewel, ik kan me ook nog ene John van Loen herrineren
quote:Wat was er dan gebeurt en wanneer?
Op dinsdag 26 maart 2002 21:59 schreef Hagenees het volgende:[..]
van die arrogante kankerkop van 'm was weinig meer over toen wij met een aantal man 'm stonden op te wachten voor z'n eigen stadion hahaha.
quote:je vergeet Piet Keur
Nog slechter dan Mark Farrington,Lars Elstrup of Marian Damaschin,dat kan toch haast niet
quote:Je moet ook niet teveel verwachten van een spits die je op de kop tikt voor een half miljoen gulden.
Op donderdag 28 maart 2002 20:54 schreef mph het volgende:[..]
je vergeet Piet Keur
quote:Al met al heeft Henkieboy toch nog 4 seizoenen mogen rondhuppelen in de Kuip.
Op donderdag 28 maart 2002 20:25 schreef mph het volgende:
Het is mischien wel de slechtste spits die Feyenoord ooit gehad heeft! Hoewel, ik kan me ook nog ene John van Loen herrineren
(Dries Bousatta wordt de nieuwe Henk Vos. let op mijn woorden!)
quote:Dries Bousatta is voor een prikje te koop!
Op vrijdag 29 maart 2002 13:01 schreef Vision het volgende:
Henk Vos rules!!(Dries Bousatta wordt de nieuwe Henk Vos. let op mijn woorden!)
HINT! HINT!
quote:Hoe durf je hem enigzins maar te vergelijken met Kluivert die is momenteel 1 v/d beste spitsen in de Wereld.
Op woensdag 20 maart 2002 16:48 schreef Statler het volgende:Waarom wil niemand het inzien dat Henk gewoon de kutste spits is, slechter nog dan Kluivert, want dat is een echte afmaker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |