abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3554582
Hallo,
Ik vind dat deze persoon, misschein wel de kutste spits ter wereld is. Elke compitie waar deze goalgetter speelt is hij bijna doelpuntenloos, in het buitenland zijn ze bang voor deze gevaarlijke spits die behalve weinig scoort ook anderen geen gelegenheid geeft om te scoren. Zijn doelpunten zijn vaak een wonder in tegenstelling tot de kezmannetjes van Van Nistelrooy (Van the Man).

Waarom wil niemand het inzien dat Henk gewoon de kutste spits is, slechter nog dan Kluivert, want dat is een echte afmaker.

Hij heeft een afschuwelijk schot waar nooit veel effect in zit. Hij schiet ze er letterlijk nooit in. Ik moet soms zo lachen dat we hem kunnen waarderen, want hij is een echte goalgetter !

Groeten,

statler

All Muppets are equal, but some Muppets are more equal than others.
  woensdag 20 maart 2002 @ 16:56:43 #2
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_3554686
quote:
Waarom wil niemand het inzien dat Henk gewoon de kutste spits is, slechter nog dan Kluivert, want dat is een echte afmaker.
Ik denk dat er weinig mensen zijn die dat niet willen inzien hoor. Volgens mij is heel Nederland het hier wel over eens. Dus beetje zinloos allemaal.
Later word ik mijzelf in het groot.
  woensdag 20 maart 2002 @ 17:01:02 #3
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3554752
Ken wel een spits die nog kutter speelt,ene Thijs Houwing scoort helemaal nooit,en dat kun je van Vos niet zeggen,heeft er dit seizoen toch al 12 inliggen en dat op zijn oude dag.
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_3554791
Denk er uberhaupt iemand dat Vos beter is dan Kluivert...
pi_3555339
Ik vind aan Henk Vos niet veel verkeerds, hij is gewoon een van de vele spitsen in Nederland! Alleen dat vieze gezicht van hem staat me niet zo aan!
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
pi_3558981
Misschien issie wel arrogant en een ijdele nicht op hoge hakken, maar In Den Bosch legde hij ze er wel mooi in. En zolang een spits scoort voor mijn cluppie zal je mij er niet over horen klagen...

en ik geef hem nog gelijk ook dattie toen naar RBC kon ipv bij Den Bosch blijven

Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  woensdag 20 maart 2002 @ 22:46:10 #7
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_3559008
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 17:01 schreef CAZZO het volgende:
Ken wel een spits die nog kutter speelt,ene Thijs Houwing scoort helemaal nooit,en dat kun je van Vos niet zeggen,heeft er dit seizoen toch al 12 inliggen en dat op zijn oude dag.
Ik wilde even zeggen dat je nieuwe icon toch wel ERG stoer is.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_3559186
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 17:52 schreef PostManBart het volgende:
Ik vind aan Henk Vos niet veel verkeerds, hij is gewoon een van de vele spitsen in Nederland! Alleen dat vieze gezicht van hem staat me niet zo aan!
Ach, jah. Hij schopt er nog steeds aantal in voor mijn clubbie. Vorig seizoen 1 van de weinigen die scoorden, als hij er niet bij was werd ie echt gemist. Hij heeft alleen zo'n ontzettend arrogante kop en is af en toe ietsjes te agressief...
Please, find my happy place!
pi_3561516
We hadden vroeger wel wat te lachen als hij speelde, maar hij was echt drama. Ik heb hem wel een van de mooiste doelpunten ooit zien maken in De Kuip. Het was volgens mij tegen NAc voor de beker, toen nam hij de bal effe in en keer op zijn pantoffel.
pi_3562110
Het is een vieze enge vent, maar zolang hij ze erinschopt is het goed toch?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 21 maart 2002 @ 12:26:57 #11
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_3563830
Henk Vos rules!

Hij is een van de weinige spitsen die een briljante wedstrijd af kan sluiten door met rood weggestuurd te worden.

pi_3566975
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 08:35 schreef Luni het volgende:
We hadden vroeger wel wat te lachen als hij speelde, maar hij was echt drama. Ik heb hem wel een van de mooiste doelpunten ooit zien maken in De Kuip. Het was volgens mij tegen NAc voor de beker, toen nam hij de bal effe in en keer op zijn pantoffel.
Ja die van buiten de 16.
Die was er inderdaad om in te lijsten.
All Muppets are equal, but some Muppets are more equal than others.
pi_3628502
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 22:57 schreef Essiepessie het volgende:

[..]

Ach, jah. Hij schopt er nog steeds aantal in voor mijn clubbie. Vorig seizoen 1 van de weinigen die scoorden, als hij er niet bij was werd ie echt gemist. Hij heeft alleen zo'n ontzettend arrogante kop en is af en toe ietsjes te agressief...

van die arrogante kankerkop van 'm was weinig meer over toen wij met een aantal man 'm stonden op te wachten voor z'n eigen stadion hahaha.
Wat een laffe lelijkerd is dat zeg. In Den Haag voelde ie zich ook niet zo op z'n gemak,
pi_3651171
Het is mischien wel de slechtste spits die Feyenoord ooit gehad heeft! Hoewel, ik kan me ook nog ene John van Loen herrineren
Ontwaakt! Verworpenen der Aarde.
  donderdag 28 maart 2002 @ 20:36:29 #15
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_3651304
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 20:25 schreef mph het volgende:
Het is mischien wel de slechtste spits die Feyenoord ooit gehad heeft! Hoewel, ik kan me ook nog ene John van Loen herrineren
Nog slechter dan Mark Farrington,Lars Elstrup of Marian Damaschin,dat kan toch haast niet.
[b][url=http://www.orlandorays.com/]You need a Closer,Call 0900-Rocker for a fastball, slider or split-finger 97mph[/url] [/b]
pi_3651499
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:59 schreef Hagenees het volgende:

[..]

van die arrogante kankerkop van 'm was weinig meer over toen wij met een aantal man 'm stonden op te wachten voor z'n eigen stadion hahaha.

Wat was er dan gebeurt en wanneer?
pi_3651500
quote:
Nog slechter dan Mark Farrington,Lars Elstrup of Marian Damaschin,dat kan toch haast niet
je vergeet Piet Keur
Ontwaakt! Verworpenen der Aarde.
  donderdag 28 maart 2002 @ 21:30:12 #18
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3651934
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 20:54 schreef mph het volgende:

[..]

je vergeet Piet Keur

Je moet ook niet teveel verwachten van een spits die je op de kop tikt voor een half miljoen gulden.
  donderdag 28 maart 2002 @ 21:34:51 #19
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3651983
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 20:25 schreef mph het volgende:
Al met al heeft Henkieboy toch nog 4 seizoenen mogen rondhuppelen in de Kuip.

O wat is Henk lelijk zeg
pi_3657162
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 20:54 schreef mph het volgende:

[..]

je vergeet Piet Keur

Griga.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_3657235
Henk Vos rules!!

(Dries Bousatta wordt de nieuwe Henk Vos. let op mijn woorden!)

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  vrijdag 29 maart 2002 @ 14:09:36 #22
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3658292
quote:
Op vrijdag 29 maart 2002 13:01 schreef Vision het volgende:
Henk Vos rules!!

(Dries Bousatta wordt de nieuwe Henk Vos. let op mijn woorden!)

Dries Bousatta is voor een prikje te koop!

HINT! HINT!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_3663159
Die actie was toch heeeeel netjes net van henkie! Rbc- excelsior 2-0!!!!!
Please, find my happy place!
pi_3685671
herstel: de slechtste spits van Nederland os op dit moment toch overduidelijk Mark Nygaard... helaas lullig voor de jongen
pi_3685781
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 16:48 schreef Statler het volgende:

Hoe durf je hem enigzins maar te vergelijken met Kluivert die is momenteel 1 v/d beste spitsen in de Wereld.
En over Vos naast het feit dat die niet kan voetballen, lijkt die me ook erg arrogant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')